Program "Wizaż 2"-problem

1. Data: 2005-03-09 09:50:53

Temat: Program "Wizaż 2"-problem
Od: "Elma" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Prosze, moze ktos mi pomoze...
Zakupilam "Świat Porad" wraz z płytka "Wizaż 2". Zainstalowałam bez problemu
program i uruchomiłam.
Niestety nie moge wczytac wlasnego zdjecia. Operacja trywialnie prosta.
Klikam w przycisk, w programie "Wczytaj" - system udostepnia mi katalogi
mojego komputera, wyszukuje plik ze zdjeciem w formacie jpg i wczytuje...a
jednak zdjecie sie nie pojawia na ekranie programu "Wizaż".
Czy jest jakis kruczek na który nie wpadłam, czy zdjęcie ma za dużą
rozdzielczość?
Moze ktos mial ten problem i zna rozwiazanie lub wie gdzie sie zwrocic z
pytaniem?

Bylabym wdzieczna za pomoc.
Pozdrawiam .
Elma