Re: [OT] zamsz-czyszczenie Help! !!!!

Data: 2004-03-23 14:16:43
Temat: Re: [OT] zamsz-czyszczenie Help! !!!!
Od: Gamon' <r...@g...pl>

Czesc!

Sorry, ze bedzie pesymistycznie, ale przerabiam ten temat juz od 2-3 lat :(
Moja ulubiona zamszowa kurtka nie daje sie zadnym sposobem wyczyscic, a
oddanie do pralki (podobno dobrej) skonczylo sie tylko tym, ze
kosztowalo mnie to kupe kasy, trzeba bylo meczyc sie z przyszywaniem
guzikow, a kurtka byla niewiele czysciejsza. Ja juz zaczynam rozwazac,
czy jej nie spisac na straty. Z butami niestety jeszcze gorzej :((((((
A zal, bo i lubie w tym chodzic, a z kurtka dodatkowo wiaza sie mile
wspomnienia.
jak znajdziesz jednak jakis skuteczny sposob, to bede dzwieczec za
podzielenie sie info.

Pozdrawiam,
robal.