[OT] zle skutki zbyt dlugiego myslenia...i sluchania meza

1. Data: 2004-11-12 14:07:01

Temat: [OT] zle skutki zbyt dlugiego myslenia...i sluchania meza
Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

ehhh...
Tak dlugo sie zatsanawialam czy kupic "sabrina Robotki", ze jak podjelam
meska (he he) decyzje wydania tych 5zl (maz kazal oszczedzac, poza tym
"masz juz tyle tych gazet i wzorkow i nici..."), to juz oczywiscie w
zadnym kiosku nie ma :((((((((((((((((((((((

Ja zawsze tak mam... Jak sie zdecyduje na wloczke, to z reguly zostaja 1
- 2 motki i nie wiadomo, kiedy bedzie dostawa... z wypatrzonego
materialu zostaje 0.5m koncowki... albo wcale.

pozdrowki
aga

1. Data: 2004-11-12 14:26:50

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia w news:cn2fjh$oh0$1@node1.news.atman.pl,
ktos podpisujacy sie Aga chcial powiedziec, ze:
> [...]
> oszczedzac, poza tym "masz juz tyle tych gazet i wzorkow i nici..."),
> to juz oczywiscie w zadnym kiosku nie ma :((((((((((((((((((((((

Aga, nie wiem skad jestes, ale w krakowskim Empiku widzialam przedwczoraj
jeszcze calkiem pokazny stosik. Jesli chcesz - bede tam dzis i moge Ci kupic
(ew. jutro chyba tez bede). Jesli jestes zainteresowana - zajrzyj na priv :)

--
Aneczka

1. Data: 2004-11-12 18:34:12

Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:

> [...]
> (ew. jutro chyba tez bede). Jesli jestes zainteresowana - zajrzyj na priv :)

Lece jutro do empiku, a co!
Dzieki

Aga

1. Data: 2004-11-12 20:54:41

Od: "Renata-dzisiejsza solenizantka" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieto!!!! kto się pyta męża o takie rzeczy.Się kupuje bo to jest
konieczne.Oszczędzać można na czym innym.No ale może do tego potrzeba 18
letniego stażu małżeńskiego.
Renata z Obornik k/Poz

1. Data: 2004-11-13 09:19:10

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Renata-dzisiejsza solenizantka wrote:

> Kobieto!!!! kto się pyta męża o takie rzeczy.Się kupuje bo to jest
> konieczne.Oszczędzać można na czym innym.No ale może do tego potrzeba 18
> letniego stażu małżeńskiego.
> Renata z Obornik k/Poz

Eee, wystarcza dwa lata... ;))

Kot potargany
--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-13 09:30:02

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

hihihi, moj malzonek nie protestuje juz - 7 lat stazu, hihihii
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-11-13 09:31:23

Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:
No ale może do tego potrzeba

> Eee, wystarcza dwa lata... ;))
ehhh... to ja jakas zapozniona jestem :(

Aga (prawie 3)

1. Data: 2004-11-13 09:57:03

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hihihi, moj malzonek nie protestuje juz - 7 lat stazu, hihihii
> pozdrawiam

Mój tylko kiwa głową i pyta "po co ci to? znowu?"

--
Honorata (żona od lat 4)
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-13 10:05:53

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> Kot wrote:
> No ale może do tego potrzeba

> ehhh... to ja jakas zapozniona jestem :(
>
> Aga (prawie 3)

Ha, lepiej pozno, niz wcale - trenuj, trenuj !! ;)))

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-13 10:07:34

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Honorata napisał:

> Mój tylko kiwa głową i pyta "po co ci to? znowu?"

Dlatego trzeba zachowac proporcje - 3(4,5?) swetrow dla mnie, 1 dla meza :)
U mnie sprawdzaja sie zakupy hurtowe - raz, a porzadnie, potem nie ma
wypominania ,,co? znowu?''

th. (ponad 5 lat stazu)

[szycie] Moja Elna + po czym poznac igle? :)
[druty] czapka - prosba o pomoc
[xxx] dla miłośników przetworów
[druty] sweter poszukiwany
problemy z angielskim