OT: znow w sieci!

1. Data: 2003-08-31 18:31:17

Temat: Re: znow w sieci!
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika witam ponownie :)))
No i oczywiscie przeslij na maila kilka zdjec :)))

--
******** Magda ********
Bialystok GG 1582381

1. Data: 2003-08-31 18:34:21

Temat: OT: znow w sieci!
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie starzy znajomi i nowi przybysze!

wlasnie wrocilismy z urlopu, uff... Bylo przepieknie (z wyjatkiem sztormu
nad M.Srodziemnaymm z miska wody w namiocie i odyseii przez Szwajcarie w
zeszly piatek- 8 godzin, z tego 5 w korkach). Mnostwo zobaczylam i wylenilam
sie za wszystkie czasy. Przeczytalam zero ksiazek (normalnie sa 2-3) i
wyhaftowalam tylko ok. 20% PoppiesWatercolor. Nici kupilam we Fancji (nie
pytajcie ile wydalam), ale czasu nie bylo na zamowienie w Polsce a w
Niemczech trudno DMC dostac. Wrocilam bogatsza o wrazenia, troche opalona i
sparzona na szyi, maszynke do makaronu, butelke do wina, filizanki do
espresso, 2,5 kilo kawy espresso, buty (Wlochy :-)) i gazetke ze wzorami!
Maz juz sobie obrus zazyczyl - 60 kolorow! No zobaczymy, wieczory zimowe sa
dlugie.

Ciesze sie, ze znow tu jestem

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-08-31 19:08:39

Temat: Re: OT: znow w sieci!
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann <m...@g...de> napisał(a):

> [...]
> Maz juz sobie obrus zazyczyl - 60 kolorow! No zobaczymy, wieczory zimowe sa

WItaj z nowymi siłami - teraz musisz odpocząć od odpoczywania xxx-kując.
A o gazetce coś może więcej napiszesz??
pozdrawiam cieplutko z zimnej już warszawy
Anga (Ania)

1. Data: 2003-09-01 11:10:48

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Monika Biermann" <

> [...]
> Maz juz sobie obrus zazyczyl - 60 kolorow! No zobaczymy, wieczory zimowe sa

Hej , hej witam po wakacjach , jak widze bylo sporo atrakcji .Juz nawet niebo mi
tu mowi ze koniec slonecznych dni u mnie pada i zimno brrr.
Beata ( Bruksela )

(xxx) miś..
!!!!!!!!!! Uwaga!!!!! Nowa grupowiczka
Plama - długopis