OTKura to też człowiek

31. Data: 2002-02-02 09:01:00

Temat: Odp: OTKura to też człowiek
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3g33t$g7f$...@n...tpi.pl...
Mialem nadzieje, ze mi troche
> rozjasnisz, ale widocznie biologia jest szersza nauka niz
> mi sie zdawalo :).

[Albo ja jestem gorszym biologiem niz myślisz ... :-)
Biologia, jak każda nauka, jest szeroka - moja "specjalność to biologia
komórki roślinnej i anatomia roślin. A to naprawdę bardzo niewielka część
tej dziedziny nauki.
Teraz bardzo nie mam czasu, ale za jakies dwa tygodnie poszukam czegoś w
literaturze i podeślę Ci. W razie mojego "zapomnienia" przypomnij mi.

Pozdrawiam, Iza]

32. Data: 2002-02-02 11:40:08

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3g71m$shh$...@n...tpi.pl...
Czyli to, ze dzisiaj nie sprales zony to
> ze strachu? Cykor jestes i tyle.

:-)))))))))))
:-)))))))))))
Ale fajne ;-))))))))))
Muszę to sprzedać mojemu mężowi - wreszcie wiem dlaczego mnie nie bije
;-))))))))
:-))))))))))))

Pozdrawiam Was Panowie, płacząc ze śmiechu :-))))))
Iza

33. Data: 2002-02-07 08:48:56

Temat: Re: OTKura to też człowiek
Od: gzyra <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

chaciur wrote:

> Spirulina wydaje mi sie byc tym pozywieniem,
> ktore wytrailoby orez z reki przeciwnikow weganizmu.
> Ma ok. 70 % bialka, zbilansowanego tak dobrze jak zoltko,
> zawiera duzo zelaza i B12 (...)

Niestety, B12 w spirulinie to nieaktywne analogi.

gzyra

34. Data: 2002-02-07 10:28:16

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gzyra <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...

> Niestety, B12 w spirulinie to nieaktywne analogi.

A masz jakies dokladniejsze dane na ten temat?
Jak to jest w innym pozywieniu, czy podaje sie sklad tylko
aktywnej czy tez w sumie?

pozdrawiam Chaciur

35. Data: 2002-02-24 13:54:31

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> skribis:

>Nie zjada ona jajek, ale jednocześnie rozbija je dla kur, by je same sobie
>zjadły, bo to ich własność (?). Szczerze mówiąc one wcale tych jajek nie
>chciały jeść, kury wolą skorupki.

Toz to namawianie do kanibalizmu... gdyby przeniesc ta sytuacje nagaunek
ludzi - brrrr....

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

36. Data: 2002-02-24 13:54:32

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@i...pl> skribis:

>Jeżlei ktoś twierdzi, że to dlatego iż zwierzęta też czują, odczuwają ból,

AFAIK zwirzeta (przynajmniej niektore) sa bardziej odporne na bol i mniej
go odczuwaja.

>przywiązanie i smutek to jakim prawem je rośliny i twierdzi, że one tego nie
>czują? Tylko dlatego, że nie moga móić, piszczeć, szczekać, biegać i wić się
>z bólu? Kto udowodnił, że rośliny nie czują? Cóż za brak konsekwencji.
>Wcale nie żartuję ...

zrobiono badania ktore wykazaly ze rosliny czuja.

A btw: w tym temacie jest zabwny tekst (po agielsku) na
http://blueheaven.prv.pl -> rozne - > polityczna poprawnosc.
Pozdrawiam, Leh.

37. Data: 2002-02-25 11:18:34

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> skribis:

> Toz to namawianie do kanibalizmu... gdyby przeniesc ta sytuacje nagaunek
> ludzi - brrrr....
>

> Pozdrawiam, Leh.

Możesz trochę jaśniej?

38. Data: 2002-02-25 20:34:10

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> skribis:

>sobie

>Możesz trochę jaśniej?

Prosze:
Toż to namawianie do "kanibalizmu"... gdyby "przenieść" tą sytuację na
gatunek ludzki... - brrr....

Czyli: dawac ludziom wlasne dzieci (plody ?) do zjedzenia. Brrr...

Pozdrawiam, Leh.

39. Data: 2002-02-26 09:23:50

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gatunek ludzki... - brrr....
>

> Czyli: dawac ludziom wlasne dzieci (plody ?) do zjedzenia. Brrr...

Niestety, w przyrodzie się to często zdarza. Moi dwaj synowie, gdy byli mali
mieli chomiki. Samiczka potrafiła zjadać własne dzieci... 8( ... oszczędzę
opisów.
Odnośnie tej pani.
I w dodatku kury tych żółtek nie jadły, wapno ze skorupek owszem, jest im
przydatne do budowy następnych znoszonych jaj. Pani ta natomiast zaniedbując
własne odżywianie doprowadzi w końcu do tego, że będzie podejmować coraz
głupsze decyzje, aż w końcu się rozchoruje i legnie w łóżku. Kto wtedy
będzie nią się opiekował to nawet mało ważne w tym kontekście, ale ona nie
pomyślała jaki wtedy los spotka jej kury. Sprawa jest oczywista, będą
musiały sobie radzić same i odzwyczaić się od opieki sfiksowanej opiekunki.
Bo wyobraźnia nasza powinna sięgać trochę dalej, niż "tu i teraz". Szachiści
potrafią przewidywać wiele ruchów przeciwnika i wiele alternatywnych
kombinacji zanim podejmą decyzję...

40. Data: 2002-02-27 10:18:06

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> skribis:

> Pani ta natomiast zaniedbując
>własne odżywianie doprowadzi w końcu do tego, że będzie podejmować coraz
>głupsze decyzje, aż w końcu się rozchoruje i legnie w łóżku.

A jaskiniowcy mieli wielkie hodowle kur aby moc jesc po 3 jaja dziennie.

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)
{ http://www.jones.prv.pl/ } // mail:leh#z.pl

Kwaśniewski = Atkins, wreszcie mamy potwierdzenie
witaminki....
soja
Pestki z jablek
cukrzyca