OTWARCIE

1. Data: 2007-03-21 15:49:50

Temat: OTWARCIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj otworzyłem balon z czerwonym winem gronowym - super - pychotka,
szkoda kobietki, że nie mogę Was poczęstować: Xl, Asiczkę, SyloAnkę...

2. Data: 2007-03-22 02:21:36

Temat: Re: OTWARCIE
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Dzisiaj otworzyłem balon z czerwonym winem gronowym - super - pychotka,
> szkoda kobietki, że nie mogę Was poczęstować: Xl, Asiczkę, SyloAnkę...

Twoj burdel ma inne zajecia.
A te butle to wchodza im miedzy nogi tak, ze musza trzasc dupa na boki aby
zaczely sie o nie obijac.
--

Bluzgacz
GG:5015

3. Data: 2007-03-22 22:11:29

Od: "asiczka" <a...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj otworzyłem balon z czerwonym winem gronowym - super - pychotka,
> szkoda kobietki, że nie mogę Was poczęstować: Xl, Asiczkę, SyloAnkę...

Nie przekupisz mnie.

4. Data: 2007-03-22 22:48:21

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 21, 4:49 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Dzisiaj otworzyłem balon z czerwonym winem gronowym - super - pychotka,
> szkoda kobietki, że nie mogę Was poczęstować: Xl, Asiczkę, SyloAnkę...

Zachowaj butelkę tego wina na nieporęckie spotkanie :-)

5. Data: 2007-03-23 03:11:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asiczka" <a...@n...nospam> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> >

> Nie przekupisz mnie.

Uważasz to za próbę przekupstwa? Dlaczego? Zrobiłem coś złego Tobie/
Ja wyraziłem żal, że nie byłaś u mnie jako gość i nie piłaś wina mojego
wyrobu - to nie cienkusz sklepowy - gronowe, ale bardzo dużo ekstraktu
suchego - więc nie ma "pustego" sklepowego smaku i naturalny nie
"perfumowany" aromat / bukiet...

6. Data: 2007-03-23 03:12:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
s.com...
> [...]
> szkoda kobietki, że nie mogę Was poczęstować: Xl, Asiczkę, SyloAnkę...

Zachowaj butelkę tego wina na nieporęckie spotkanie :-)

Trudno będzie...

7. Data: 2007-03-27 20:43:43

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 23, 5:12 am, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <m...@y...com> wrote in message
> Zachowaj butelkę tego wina na nieporęckie spotkanie :-)
>
> Trudno będzie...

Trudno, przywiozę swoje. Pisałam kiedyś, że mam swoje :-)
PS. Ani butelczyny nie zostawiłeś???
:-)

8. Data: 2007-03-27 21:17:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> Trudno będzie...

Trudno, przywiozę swoje. Pisałam kiedyś, że mam swoje :-)

Nie. Jest jeszcze z 10 litrów ale zjazd w sierpniu czy we wrzesniu...

9. Data: 2007-03-27 21:27:21

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 27, 11:17 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> PS. Ani butelczyny nie zostawiłeś???
> :-)
>
> Nie. Jest jeszcze z 10 litrów ale zjazd w sierpniu czy we wrzesniu...

Ponieważ chętnych jest na razie mało, bo pewności i śmiałości nie
mieli, to termin raczej płynny. Ale sugestie są sierpniowo- końcowe :-)

10. Data: 2007-03-28 00:38:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...
> [...]

Ponieważ chętnych jest na razie mało, bo pewności i śmiałości nie
mieli, to termin raczej płynny. Ale sugestie są sierpniowo- końcowe :-)

Na powrót ze Stanów?

jakie przyprawy do jakich potraw?
NIE MA CIEBIE?
KTO WIE...