jakie przyprawy do jakich potraw?

1. Data: 2007-03-21 10:15:55

Temat: jakie przyprawy do jakich potraw?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś w gazetce promocyjnej Makro było takie fajne zestawienie (tabelka)
jakie zioła nadają się do jakich potaw, ale gdzies mi się to zapodziało.
Czy znacie jakąs stronę z taką rozpiską i mógłby mi ktoś podrzucić link do
czegoś takiego?
Dzięki i pozdrawiamy
Barbara i Marysia

2. Data: 2007-03-21 11:07:20

Temat: Re: jakie przyprawy do jakich potraw?
Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jeśli masz ochotę to zerknij na artykół -Wiesz co jesz - "Przyprawiaj na
zdrowie"www.kulinarny.net

"W technologii gastronomicznej przyprawą nazywamy różne części roślin
stosowane w doprawianiu smakowym i zapachowym potraw. Przyprawy nie tylko
nadają osobliwy smak i aromat, są też wspaniałymi, naturalnymi
konserwantami, mają też właściwości lecznicze..."

Pozdrawiam

Mika

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:etr0mf$3m2$1@opal.icpnet.pl...

3. Data: 2007-03-21 11:26:37

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> [...]
> Czy znacie jakąs stronę z taką rozpiską i mógłby mi ktoś podrzucić link do

co prawda to nie jest tamto fajne zestawienie, ale guglnięte na szybko:
http://ziolaiprzyprawy.w.interia.pl/
http://www.abcgospodyni.pl/przyprawy_-_opisy.html
http://forum.onet.pl/0,0,1,0,18157,uforum.html?ufSor
t=
--
Bbjk

4. Data: 2007-03-21 13:07:37

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wskazówki.
Przejrzę, jak tylko znajdę dłuższą chwilę :-)

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

5. Data: 2007-03-21 14:43:45

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam tę rozpiskę i przepisałam na komputerze. Jeśli kogoś interesuje ta
tabelka, to wyślę na priv.
Pozdrawiam
Barbara i Marysia

6. Data: 2007-03-21 14:53:26

Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:etrgcm$gij$1@opal.icpnet.pl...
> Znalazłam tę rozpiskę i przepisałam na komputerze. Jeśli kogoś interesuje
> ta tabelka, to wyślę na priv.
> Pozdrawiam
> Barbara i Marysia

Witaj :)
Jestem zaineresowana taka tabelka. Jezeli mozna prosic to na priv.

Dziekuje i pozdr.
Misia

7. Data: 2007-03-21 15:17:12

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj :)
> Jestem zaineresowana taka tabelka. Jezeli mozna prosic to na priv.

Poszło na priv.
Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

8. Data: 2007-03-21 15:21:51

Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:etribd$ik7$1@opal.icpnet.pl...

> Poszło na priv.
> Pozdrawiamy
> Barbara i Marysia
Dzieki
Pozdr. Misia

9. Data: 2007-03-21 16:21:05

Od: Felinity <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Wed, 21 Mar 2007 15:43:45 +0100, istota

A to i ja się skuszę :-)
Marzena

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fou :) \\\\\\\\\\\

10. Data: 2007-03-21 16:31:05

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to i ja się skuszę :-)
> Marzena