Obiadek

1. Data: 2007-07-11 08:43:09

Temat: Obiadek
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krupnik z kaszki jęczmiennej z ziemniakami na rosołku z korpusu kurczaka.
Kluski ziemniaczane z duszonymi w śmietanie grzybami.

SUPER !!!

2. Data: 2007-07-11 12:03:14

Temat: Re: Obiadek
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Krupnik z kaszki jęczmiennej z ziemniakami na rosołku z korpusu kurczaka.
> Kluski ziemniaczane z duszonymi w śmietanie grzybami.
>
> SUPER !!!

Zupa z zielonego groszku właśnie zebranego - ostatniego, potrawka z
kurczaka (bo szybko się robi, a mam dziś roboty huk!), deseru bez...

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

3. Data: 2007-07-11 12:05:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Zupa z zielonego groszku właśnie zebranego - ostatniego, potrawka z
> kurczaka (bo szybko się robi, a mam dziś roboty huk!), deseru bez...

Nasz groszek ususzony - na nasiona - jednak swoje najlepiej rosną.

A grochu jak nie posieje się w marcu - nie zbierze się nawet w garcu.

4. Data: 2007-07-11 13:13:48

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Krupnik z kaszki jęczmiennej z ziemniakami na rosołku z korpusu kurczaka.
> Kluski ziemniaczane z duszonymi w śmietanie grzybami.

Rozmrożony dorsz zapiekany ze szpinakiem i ryżem, zupę zapomniałam
rozmrozić. Nie szkodzi. Nie zjem dziś zupy.

Ania

5. Data: 2007-07-11 22:03:47

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Nasz groszek ususzony - na nasiona - jednak swoje najlepiej rosną.
>
> A grochu jak nie posieje się w marcu - nie zbierze się nawet w garcu.

Piszesz takie nieprzyzwoitości, że zaraz się na pl.rec.uroda takie dwie
zaczną onanizować, mnie i Ciebie o to posądzając dla zmyłki...
;-P

--

XL wiosenna :-)

"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

Dlaczego wątróbka "strzela" przy smażeniu?
Dla Panslavisty - trochę Elli... :-)
buraki do słoików
do Magdaleny Bassett
Trochę satysfakcji Wam...