Dla Panslavisty - trochę Elli... :-)

1. Data: 2007-07-10 14:49:47

Temat: Dla Panslavisty - trochę Elli... :-)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filmik i piosenka - na pewno Ci znane, nie mówiąc o tym, że kiedyś już
przesłalam Ci ją tutaj w innym, mocniejszym, lecz równie ekscytującym
wykonaniu:

http://booz.wrzuta.pl/film/9F1UUmXyQX/ella_fitzgeral
d_-_somewhere_over_the_rainbow

Tłumaczenie - nie moje:

"Gdzieś nad tęczą

Gdzieś nad tęczą wysoko

I gdzie marzenia o których marzyłeś w kołysankach

Gdzieś nad tęczą latają niebieskie ptaki

I marzenia o których marzyłeś, marzenia naprawdę się spełniają

Któregoś dnia zapragnę ponad gwiazdami, obudzić się, gdzie chmury będą
daleko za mną

Gdzie problemy rozpływają się jak cytrynowe krople

Wysoko ponad kominami, tam mnie znajdziesz

Gdzieś nad tęczą latają niebieskie ptaki

I gdzie marzenia na które się odważyłeś, oh dlaczego, oh dlaczego nie mogę?

Widzę zielone drzewa i czerwone róże też

Będę oglądać je jak będą rozkwitać dla mnie i dla Ciebie

I tak sobie myślę, jaki piękny jest świat

Widzę niebieskie niebo i białe chmury i jasność dnia

Lubię ciemność i myślę sobie, jaki piękny jest świat

Kolory tęczy są tak piękne na niebie i twarze przechodzących ludzi też

Widzę przyjaciół ściskających sobie dłonie

Jak się masz?

Oni naprawdę mówią, kocham Cię

Słyszę dzieci jak płaczą i patrzę jak dorastają

One uczą się znacznie więcej niż myślimy

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

2. Data: 2007-07-10 14:57:38

Temat: Re: Dla Panslavisty - trochę Elli... :-)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

Dzięki. Ja mogę.

3. Data: 2007-07-10 15:37:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
>
> Dzięki. Ja mogę.

Tu chodzi raczej o tęczę, niż ową "niemoc" ;-)
:-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

4. Data: 2007-07-10 15:42:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu chodzi raczej o tęczę, niż ową "niemoc" ;-)

Ja mogę coś innego, na tęczy...

5. Data: 2007-07-10 17:09:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Ja mogę coś innego, na tęczy...

Majtać nogami z góry na cały ten świat? - ja to robię cały czas tu, na
dole, nie muszę włazić aż na tęczę ;-)
A jeśli chodzi o jeszcze "coś innego" - to można się łatwo sturlać po
łuku, trzeba uważać - w naszym wieku ;-))))))))))))))

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

6. Data: 2007-07-10 17:15:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> łuku, trzeba uważać - w naszym wieku ;-))))))))))))))

Jestem po za czasem...

7. Data: 2007-07-10 19:15:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Jestem po za czasem...

Jak już być poza czasem, to tylko jakby się miało ten czas ciągle CAŁY
dla siebie.
Jednym słowem Pan-time-ista...

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

8. Data: 2007-07-10 20:56:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już być poza czasem, to tylko jakby się miało ten czas ciągle CAŁY
> dla siebie.
> Jednym słowem Pan-time-ista...

Nie czuję bagażu lat... Siądę sobie na mojej tęczy - pod inną szerokościa
geograficzną, aby starość nie przeszła na mnie...

9. Data: 2007-07-10 21:24:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Nie czuję bagażu lat... Siądę sobie na mojej tęczy - pod inną szerokościa
> geograficzną, aby starość nie przeszła na mnie...

Ze mnie? - Ty asekurancie :-))))))))))))))

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

10. Data: 2007-07-11 00:02:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze mnie? - Ty asekurancie :-))))))))))))))

Strzyżonego Pan Bóg strzyże rencami sług swoich.

Dlatego golę się na pałę - nie mają dostępu...

buraki do słoików
do Magdaleny Bassett
Trochę satysfakcji Wam...
DLA AICHY