Re: Obiecuję że.....!

From: "Magdulińska" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Obiecuję że.....!
Date: Sun, 6 Dec 2009 20:20:57 +0100

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:020f8bb7-3883-4a59-bfa6-330f5d386786@n31g2000vb
t.googlegroups.com...
On 6 Gru, 17:53, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka"

> Aj, przestań - ja się nie gniewam.
> Jeśli uwaga jest konstruktywna - to ją przyjmuję.
> Przyznaję jednak, że trochę za mocnych uzyłas słow

Nie nie.
To nie tak.
Ja uzylam slow, ktore TOBIE WYDALY SIE ZA MOCNE.
:)
To jest zasadnicza roznica.

Nie jest tak, ze KTOS NAS WKURZA.
Tu uklony dla Chirona, ktory pomogl mi wrocic do
tej, znanej mi od dawna, lecz jakby nieco przeze mnie
zapomnianej, jakze oczywistej oczywistosci.

To my sie wkurzamy.
A wkurzenie to nasza reakcja na kogos, na cos.
NASZA i w nas ukryta, a nie powstala z winy czy zaslugi
innej osoby czy faktu.

Ale się się wcale nie wkurzyłam = nie zdenerwowaam.

Taka sama reakcja to Twoje wrazenie dotyczace
ostrosci moich slow.
I slow innych grupowiczow.

Gdzies w Tobie tkwi zadra, ktora kaze Ci
reagowac tak, a nie inaczej, na pewne slowa,
na pytanie o Pimpusia, i tak dalej, i tak dalej.
Gdy OKRESLISZ miano tej zadry, przestaniesz
uwazac, ze KTOS tu robi Ci krzywde, a Ty
MUSISZ sie bronic tak zwanymi chamskimi
odzywkami.

Zadry brak. Nikt z forum nie jest w stanie mi zrobić krzywdy.
Na ludzką, że się tak wyrażę, głupotę - juz się uodprniłam.
I jakieś chamskie zaczepki nie robią na mnie wrażenia.
Bocian też klekocze i jakoś nikt go nie słucha i nic nie robi sobie z jego
klekotu :D :D :D :P
Jeszcze tyle trawy nie narosło, żeby ludziom gęby nią pozatykać. :D :D :D

A jesli ktoś jest chamski - to czasami -niestety- ale jesteśmy zmuszeni
zniżyć sie do jego poziomu, żeby wreszcie ten osobnik coś pojął.

- a przeciez jesteś
> delikatną i subtelną istotką - jak już zdążyłam zauwazyć.
> Chyba się nie mylę?

Te ocene i to pytanie pozostawiam bez odpowiedzi.
Dlaczego?

Gdy mnie lepiej poznasz, stanie sie to dla Ciebie jasne.
:)

Pożyjemy - zobaczymy ;)

Pozdrawiam
Magda