Re: Objawienia Proroka

11. Data: 2004-06-25 11:37:06

Temat: Re: Objawienia Proroka
Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
news:cbgphd$9gm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Skoro chcesz być odporny na wiedzę z tej dziedziny - moglibyśmy. Ale nie
> chcemy.

Spieprzajcie trolle z tej grupy. A kysz!!!

--
Roman Stachowiak
http://www.gimnazjum.pl/karta Karta rowerowa w szkole

12. Data: 2004-06-25 11:44:24

Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro chcesz być odporny na wiedzę z tej dziedziny - moglibyśmy. Ale nie
> chcemy.

to ZECHCIEJCIE bo od tego typu dyskusji sa inne grupy

13. Data: 2004-06-25 14:13:44

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może kultury odrobinę?

14. Data: 2004-06-25 16:52:58

Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może kultury odrobinę?

zanim zaczniesz wymagac czegos od innych dobrze jest na sobie troche
potrenowac...

15. Data: 2004-06-25 17:36:51

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Jun 2004 22:10:46 +0200, Amelka napisał(a):

> Skoro chcesz być odporny na wiedzę z tej dziedziny - moglibyśmy. Ale nie
> chcemy.

to nie jest wiedza, tylko zwykłe...

Dla świętego spokoju lądujesz na mojej czarnej liści.

Żegnam ozięble.

--
Grendel

16. Data: 2004-06-25 19:10:04

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie jest wiedza, tylko zwykłe...
>
> Dla świętego spokoju lądujesz na mojej czarnej liści.
>
> Żegnam ozięble.
>
> --
> Grendel

I weź tu komuś życzliwie odpowiedz, to inni cie zeżrą. Nie ja zaczęłam ten
wątek. Myślę, że pora zakończyć dyskusję, skoro jest tylu jej przeciwników.

--
Pozdrawiam słonecznie bez względu na to co za oknem się wyprawia
Amelka

17. Data: 2004-06-26 20:02:16

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia pią 25. czerwca 2004 16:13 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane Amelka:

> A może kultury odrobinę?

Owszem, przydało by Ci się. I netykiety też.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

18. Data: 2004-06-27 13:24:46

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ja użyłam słowa (cytuję): spieprzajcie. I prosiłam, żeby zakończyć
konwersację.
Pozdrawiam zimno
Amelka

19. Data: 2004-06-28 00:43:37

Od: "Tocbac" <g...@o...balast.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ja użyłam słowa (cytuję): spieprzajcie.

Chyba w tym "Owszem, przydało by Ci się. I netykiety też" chodziło o co
innego.
Bo to nie ma nic wspólnego z kulturą., ani Netykietą.
Jesteś na bakier z kulturą bo nie posłuchałaś prośby Grendel'a ?.
Na bakier z Netykietą bo brałaś udział w tym wątku ?. Nie Ty jedna
ani pierwsza, inni też, chociaż mogli olewać wątek. Chodzi mi o tych,
co pisali przed Tobą.
Masz pecha, że to spadło na Ciebie.
Przedpiśca nie wspomniał o kulturze kiedy padło "Spieprzajcie", bo
to słownicto mu nie jest obce. Że dla niego to jest zupełnie normalne.
W wielu domach widzę, że rodzice w obecności dzieci kłócą się, wyrzucają
k...ami. Zastanawiam się, na kogo oni wychowają swoje dzieci. Jakie
wzory wynoszą z domu rodzinnego. Widzę tearz, jacy nauczyciele
uczą ich dzieci.
I potem wszyscy się dziwią, dlaczego młodzież taka wulgarna,
nie szanuje drugiego człowieka, nie ma dla niego cierpliwości,
tolerancji itd. Nie umieją spokojnie wytłumaczyć, argumentować,
dlaczego ma być tak a nie inaczej. Potrafią tylko "spieprzaj",
"spierdalaj", "ty k." "ty c.".

Pozdrawiam

Tocbac.

20. Data: 2004-06-28 07:46:39

Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

nastepnym razem radze przeczytac caly watek ZE ZROZUMIENIEM

amelka odpisala komus
zwrocono jej uwage ze postepuje "nie stosownie"
"wypiela sie" na to jasno dajac do zrozumienia ze ma "gdzies" grupe i
zasady panujace na niej

zwrocono jej uwage w sposob "ostrzejszy" i tyle
(gdyby od razu nic nie odpisala to zapewne watek zmarl by smiercia
naturalna jak wiele innych wczesniej a tak teraz bedzie sie podnosilo
coraz wiecej glosow za/przeciw)

nie szukaj tutaj jakiejs dziejowej teorii spisku nie dowalaj biednym
nauczycielom ze to oni ucza wulgaryzmow w szkole (bo prawda jest taka ze
wiekszosc jednak przynosi to z domu reszta w szkole sie koedukuje) co
ciekawe , akurat mam paru znajomych nauczycieli i znalem te osoby
jeszcze zanim zostaly nauczycielami i prawda jest taka ze oni
"zchamieli" w szkole
serio
dziewczyna mila i sympatyczna kiedys , po 2 latach pracy w szkole jest
znerwicowana i zdaza sie ze "sypnie tekstem"... kto tu kogo uczy? nie
wiem sam

a co do watkow takich jak ten (przynajmniej na poczatku) to sekty jakie
sa kazdy wie i w wiekszosci przypadkow zwykle "spieprzaj" nie rozwiazuje
problemow, jak widac tu tez

Program zajęć rekreacyjno-sportowych na biwaku
** SPAM **
dot. jawnosci dziennika klasowego
Re: dot. jawnosci dziennika klasowego
Astronomiczna ZIELONA SZKOLA