Objawy zapalenia zatok ?

1. Data: 2002-12-30 18:58:26

Temat: Objawy zapalenia zatok ?
Od: "dr" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam takie pytanie :
Jakie sa najczestsze objawy zapalenia zatok przynosowych ?

Przechodze dosc nieprzyjemne przeziebienie, trwa dluzej
niz zwykle i meczy mnie potworny katar i promieniujacy od
nosa bol glowy.
Wydaje mi sie tez, ze nos, a dokladniej prawa jego czesc
jest lekko opuchnieta.

Czy moze to byc wlasnie zapalenie zatok ?
Bylam dzisiaj u lekarza, ale niestety nie zdazylam na wizyte
u laryngologa,
nie wiem czy powinnam sie tymi objawami niepokoic,
czy tez one moga byc wynikiem zwyklego kataru o nieco
silniejszym przebiegu, ktory niedlugo minie.

Pozdrawiam !
DR

2. Data: 2002-12-30 21:07:26

Temat: Re: Objawy zapalenia zatok ?
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Dec 2002 19:58:26 +0100, dr <d...@i...pl> wrote:
> Witam !
>
> Mam takie pytanie :
> Jakie sa najczestsze objawy zapalenia zatok przynosowych ?
Ostre zapalenie zatok (ropne):
* ropna obfita wydzielina z nosa
* bóle głowy z przodu nasilający przy pochylaniu głowy
* bóle przy ucisku opukiwaniu zatok
* gorączka (może nie być)
living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

3. Data: 2002-12-31 10:22:00

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy wystąpi obrzęk błony śluzowej nosa, to może on powodować zatkanie
naturalnych ujść zatok przynosowych. To z kolei, może powodować bóle głowy.
Taki obrzęk, jest pierwszym krokiem do zapalenia zatok. Dlatego należy być
czujnym ;-).

Pozdrawiam, andrzej

> [...]
> czy tez one moga byc wynikiem zwyklego kataru o nieco
> silniejszym przebiegu, ktory niedlugo minie.

Niskie cisnienie
choroba skory
Nowy, tani i skuteczny lek dla chorych na stwardnienie rozsiane
Która kasa chorych? proszę
Chyba OT, ranka.