Re: Obniżenie ciśnienia - naturalnie

Data: 2009-04-17 19:58:45
Temat: Re: Obniżenie ciśnienia - naturalnie
Od: STranger <p...@b...pl>

m. pisze:

> ale ty chyba masz na mysli cos krotkotrwalego. a takowym chyba nie jest
> 150/100 od pon do pt 8-10 godz dziennie

150/100 to nie tragedia. Ale żeby można było napisać więcej to najpierw
napisz coś o sobie, w jakim wieku jesteś, jakiej płci, jaki wzrost, jaka
masa ciała albo podaj od razu BMI, czy mając takie ciśnienie w pracy
odczuwasz jakieś dolegliwości z tego powodu, czy dobrze sypiasz, jak
odpoczywasz, czynnie czy biernie, czy palisz, pijesz alkohol, ile kawy
dziennie, jaka dieta itp, itd.

Ludzie są różni, samo ciśnienie nic nie mówi. Sam mam często 150/100 a
nawet więcej, ale nie non stop i czuje sie normalnie. Ciśnienia nie
mierzę często, ale w mojej byłej pracy kiedyś piguła często chodziła i
wszystkim mierzyła ciśnienie więc wiem, że 150/100 też bywało.

STranger