Obolały penis

1. Data: 2004-06-30 07:44:55

Temat: Obolały penis
Od: "Ewa" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś mógłby polecić może jakie zioła
czy inne specyfiki (maść) na obolałego penisa?

Mój narzeczony po paru ostatnich intensywnych nocach narzeka na ból bodajże
więzadła i poprosił mnie, żebym coś znalazła na ta dolegliwość.

Bardzo was proszę o radę i dodaję, że to poważny post...

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2004-06-30 18:46:13

Temat: Re: Obolały penis
Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim niech nosi bokserki a nie slipy

3. Data: 2004-06-30 20:20:00

Od: "SZ" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
> Przede wszystkim niech nosi bokserki a nie slipy

Pytanie a propos bokserek?:

co mają wspólnego bokserki i wrzesień?

tu i tu koniec lata

4. Data: 2004-06-30 21:21:21

Od: "Q" <o...@g...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie a propos bokserek?:
> co mają wspólnego bokserki i wrzesień?
> tu i tu koniec lata

dobre :))))))))))))))))))))

5. Data: 2004-06-30 22:19:09

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

30 Jun 2004 09:44:55 +0200, na pl.sci.medycyna, Ewa napisał(a):

> [...]
> więzadła i poprosił mnie, żebym coś znalazła na ta dolegliwość.
>
> Bardzo was proszę o radę i dodaję, że to poważny post...

Na ból maściami przeciwzapalnymi np. z naproksenem/ibuprofenem
Chodzi o ból więzadeł penisa (tych przy miednicy) czy wędzidełka (przy
napletku)?
Być może jest tu urolog i to pomoże w ustaleniu lepszego leczenia.

Pozdrawiam
Łukasz (student)

6. Data: 2004-07-01 07:10:20

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój narzeczony po paru ostatnich intensywnych nocach narzeka na ból
bodajże
> więzadła i poprosił mnie, żebym coś znalazła na ta dolegliwość.

najlepiej poprostu odpocząć od nadmiernej eksploatacji i wszystko wróci do
normy,pozdrawiam A

7. Data: 2004-07-02 06:31:55

Od: e...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napletku)?
> Być może jest tu urolog i to pomoże w ustaleniu lepszego leczenia.

Witam,
Dziekuje bardzo za odpowiedz. Chodzi o wędzidełko.
Kupię dzisiaj w aptece maść i dam znać czy pomogło. Na razie jest kwarantanna.

Pozdrawiam
Ewa

poradzcie
Energia?