Obóz nurkowy 2005

1. Data: 2004-09-28 10:33:56

Temat: Obóz nurkowy 2005
Od: "Agata " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fundacja Tacy Sami szuka chętnych na basenowy obóz nurkowy, który zamierzamy
zorganizować w styczniu 2005 roku wraz ze Stowarzyszeniem CTP Nautica. Kurs
basenowy jest wstępem do kursu na otwartych wodach w Chorwacji, który kończy
się nadaniem stopnia OWD HSA uprawniającym do nurkowania do 18 metrów.
Aby nurkować musisz umieć pływać!!!
Chętnych prosimy o wypełnianie ankiety zgłoszeniowej dostępnej na
www.tacysami.org.pl

2. Data: 2004-09-28 14:29:07

Temat: Re: Obóz nurkowy 2005
Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, zdanie:
> Aby nurkować musisz umieć pływać!!!
zastanawia mnie, do kogo skierowane jest ogłoszenie... I jakoś nie jest mi
do śmiechu. To już jest nieco niesmaczne (żałosne?)
Pozdrawiam,
Edycja.

3. Data: 2004-09-28 14:34:03

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawia mnie, do kogo skierowane jest ogłoszenie... I jakoś nie jest mi
> do śmiechu. To już jest nieco niesmaczne (żałosne?)

Do osob niepelnosprawnych, ktore umieja plywac. Ja tez kiedys calkiem niezle
plywalem

Leszek

4. Data: 2004-09-28 14:46:40

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Leszku ;-)
A pomyślałam jeszcze, że ogłoszenie można było zacząć od słów: dla osób,
które umieją czytać.
Wybaczcie odrobinę złośliwości, ale dla mnie dopisanie tego nieszczęsnego
zdania z trzema znakami wykrzyknienia to nonsens,
pozdrawiam złociście
Edycja

5. Data: 2004-09-28 15:42:08

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

edycja pisze w news:cjbthf$hks$1@atlantis.news.tpi.pl

> A pomy?lałam jeszcze, że ogłoszenie można było zacz+-ć od słów: dla osób,
> które umiej+- czytać.

Małgoś, to zdanie było przecież niezbędne, ktoś jeszcze mógłby
pomyśleć, że można nurkować nie pływając, albo - co gorsza - w
ogóle nie zbliżając się do wody? ;P

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2004-09-28 17:21:28

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż to ;-)
Daga, ja nawet z tej samotni, tym razem pomyslalam: nie zdzierze ;-))
Przytulam mocno
MM

7. Data: 2004-09-28 18:32:16

Od: "WojciechZ" <p...@w...to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> Małgoś, to zdanie było przecież niezbędne, ktoś jeszcze mógłby
> pomyśleć, że można nurkować nie pływając, albo - co gorsza - w
> ogóle nie zbliżając się do wody? ;P

Zastanowcie sie zanim zaczniecie pisac takie uwagi.
Znam osoby ktore nie umieja plywac na wodzie, po jej powierzchni ale
swietnie sobie radza z butla pod woda...

Pozdrawiam
Wojtek

8. Data: 2004-09-28 18:59:56

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WojciechZ pisze w news:cjcan6$a$1@news.onet.pl

> Znam osoby ktore nie umieja plywac na wodzie, po jej powierzchni ale
> swietnie sobie radza z butla pod woda...

Wybacz, przeczysz sam sobie. Gdyby nie umiały, nie schodziłyby
pod wodę. Oczywiście przyjmuję, że niekoniecznie musi to być
pływanie jakimś stylem, delfinem np. ;) Ale jak sobie wyobrażasz
radzenie sobie pod wodą bez radzenia sobie pod wodą? ;>

--
Pozdrowieństwa,
Scally [która do wody nie wejdzie za skarby i nie będzie pływać

9. Data: 2004-09-28 19:18:36

Od: "WojciechZ" <p...@w...to.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pływanie jakimś stylem, delfinem np. ;) Ale jak sobie wyobrażasz
> radzenie sobie pod wodą bez radzenia sobie pod wodą? ;>

Wybaczam :-)
Byc moze przecze sam sobie, ale znam takie osoby.
Nie koniecznie musisz utrzymywac sie na wodzie by radzic sobie pod woda jako
nurek :-))

> Pozdrowieństwa,

Pozdrawiam

> Scally [która do wody nie wejdzie za skarby i nie będzie pływać
> ani na wodzie, ani pod wodą, chodzić po wodzie też nie zamierza,
> ale za to chętnie pojedzie w góry ;)]

Wojtek [ktory z checia sobie ponurkuje a i w gory tez by pojechal - ale to w
przyszlym roku jak znajde jakies transy ;-))]

10. Data: 2004-09-28 20:17:36

Od: "Angelika" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to nauka pływania lecz NURKOWANIA! Dlatego zapraszane są osoby
chcące poznać tajniki nurkowania i podwodnego świata, a nie osoby
nieumiejące pływać. Żałosne i śmieszne jest to, że uczestniczysz w grupie
dyskusyjnej od dlugiego czasu, a nie rozumiesz nawet tak jasnych i prostych
tekstów.
Pozdrawiam
A.

Użytkownik "edycja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zastanawia mnie, do kogo skierowane jest ogłoszenie... I jakoś nie jest mi
> do śmiechu. To już jest nieco niesmaczne (żałosne?)

wozki firmy rehapola
bariery
rozliczenie SOD
Test programu AnoMail
Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow