rozliczenie SOD

1. Data: 2004-09-28 08:48:45

Temat: rozliczenie SOD
Od: "raczek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że na forum sa ludzie zajmujący sie tym tematem.
Mam pytanie czy rozliczenie dofinansowań za pomocą ryczałtu będzie również w
2004roku.
Mam sporo sprzecznych informacji i nie wiem czy wydano jakieś rozporządzenie
w tym temacie, czy jest to dalej w sferze projektów.

Darek

2. Data: 2004-09-28 20:43:25

Temat: Re: rozliczenie SOD
Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadal sfera przetargów : już jest 90 % za tzw. I grupę.
Proponuję zajrzeć na www.popon.pl
--
Leszek Marażewski
l...@c...pl

3. Data: 2004-09-28 21:07:25

Od: "Delta" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiem, że na forum sa ludzie zajmujący sie tym tematem.
> Mam pytanie czy rozliczenie dofinansowań za pomocą ryczałtu będzie również

Nie!

Nawet automatycznie system wysyłał do wszystkich zwory oświadczeń o
konieczności rozliczenia się ne formularzach do 15 lutego 2005,

Ja bardziej niż ryczałtem martwiłbym się zmianami w ograniczeniach
zarobkowania dla rencistów. Wielu osobom co maja najniższą plącę nie będzie
się opłacało pracować, a w tedy w 2005 sodu nie będzie od kogo naliczać.

Delta

Test programu AnoMail
Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
uliczne sanki
polisa pzu
Piknyj niydzieli