Obóz nurkowy 2005

41. Data: 2004-09-29 19:29:55

Temat: Re: Obóz nurkowy 2005
Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:001b01c4a600$e5d29310$d4b7010a@aalde8e7h21i7u..
.
> tlenowym
>
> Tak tylko nachylenie dna musi miec co najwyzej 5-6 stopni bo inaczej nie
> podjade. A dno raczej skaliste, bo w piachu moge sie zakopac :-) Ogolnie
> rzecz mowiac to nie pisze sie na to bo jestem kiepski a cisnienie przy
> metrze zanurzenia zmiadzylo by mi pluca.

Arek, zostań ty lepiej na powierzchni.
Za cholere nie wyobrażam sobie Ciebie na dnie - ani życiowym ani morskim;-)
Siedź ty lepiej w studio bo Twój królik napewno nie ponurkuje;-)

budrys
__________

42. Data: 2004-09-29 19:33:02

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

.
> --------------------------
> Ja też nie mogę wyjść z podziwu... zwłaszcza od pewnego czasu.

Mnie już nic nie dziwi;-)

budrys
__________

43. Data: 2004-09-29 19:37:00

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> mieszankami gazów oddechowych z butli nie pozostaje bez wpływu na kondycję
> nurka. Z pewnością plusem jest dla osób niepełnosprawnych ruchowo
> przebywanie w środowisku, w którym pozostaje się w stanie odciążenia, co
> może pozytywnie wpływać na efekty rehabilitacji ruchowej. Te moje
> spostrzeżenia przekazuję bez związku ze złożoną na początku propozycją. Co
> się tyczy samej propozycji, to może interesujące mogłoby być poznanie
> warunków materialnych uczestnictwa w proponowanych obozach. Czyżby były
> przez fundację "Tacy sami" fundowane całkowicie bezpłatnie?

No właśnie.
Ile kosztuje ten interes bo Zjazd w Ustroniu np. 79 PLN / dobe - jasno i
konkretnie.
A taki wyjazd nad Adriatyk?

budrys
________________

44. Data: 2004-09-29 19:40:00

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości

> "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> teze

> tlenowym
>
> No no, tak długo żyje i nie wiedziałem że są asfaltowe morza;-)

Nie wiesz że polak potrafi :-D

> Basen......
> bywa morzem czasem;-)

No przecież - dla mrówki to istny ocean :-D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

45. Data: 2004-09-29 19:46:40

Od: "edycja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dagmara, jesteś kochana! Dziękuję z drugiego końca świata. A już myślałam,
ze ze mną na pohybel ;-))
Przytulam mocno
MM

46. Data: 2004-09-30 05:58:58

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba nie konkurujesz z Googlownią;-)

Bez budzetu na promocje nie mam szans

Leszek

47. Data: 2004-09-30 06:04:25

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Budrys napisal:

> Najlepiej nurkuje kamień - i też nie pływa;-)

No tak ale nie nazwiesz kamienia nurkiem - prawda? :-) a slowo nurkuje jest
tylko czasownikiem pochodnym rzeczownika nurek, chyba ze sie myle.

pozdr.
Arek

48. Data: 2004-09-30 06:07:24

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Budrys napisal:

> Arek, zostań ty lepiej na powierzchni.
> Za cholere nie wyobrażam sobie Ciebie na dnie - ani życiowym ani
morskim;-)

no tak, masz racje ale pofilozofowac moge, a ta jesien na mnie tak dziala ze
albo bym pisal wiersze albo filozofowal albo dal pogodzie w morde...

pozdr.
Arek

49. Data: 2004-09-30 06:09:16

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 30-września-2004 o godzinie 08:04:25 a...@i...org.pl
napisał/a

>No tak ale nie nazwiesz kamienia nurkiem - prawda? :-) a slowo nurkuje jest
>tylko czasownikiem pochodnym rzeczownika nurek, chyba ze sie myle.

- Mamo, mamo! Dałam nurka!
- Córeczko, mówi się "dałam nurkowi", i żeby mi to było po raz
ostatni!

Adam Pietrasiewicz

50. Data: 2004-09-30 07:40:56

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> morskim;-)
>
> no tak, masz racje ale pofilozofowac moge, a ta jesien na mnie tak dziala
ze
> albo bym pisal wiersze albo filozofowal albo dal pogodzie w morde...

Pisz wiersze - może w Ustroniu zrobimy ci wieczór autorski.

Daga z Małgosią mogą być recenzentkami, ja się piszę na przewodniczącego
Jury ;P

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

wozki firmy rehapola
bariery
rozliczenie SOD
Test programu AnoMail
Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow