Obrazki do sciany bez kolkow rozporowych?

1. Data: 2006-09-06 06:53:07

Temat: Obrazki do sciany bez kolkow rozporowych?
Od: "tim" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do przywieszenia spora ilosc malych obrazkow na scianie. Czy znacie
lepszy sposob na przywieszanie niz rycie w betonie i wczpianie kolkow
rozporowych?

Dzieki za wszelkie sugestie

Tim

2. Data: 2006-09-06 07:08:59

Temat: Re: Obrazki do sciany bez kolkow rozporowych?
Od: "Stoton" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do przywieszenia spora ilosc malych obrazkow na scianie. Czy znacie
> lepszy sposob na przywieszanie niz rycie w betonie i wczpianie kolkow
> rozporowych?
Twarde gwoździe, mało jest ścian do których by nie weszły.
Pozdrawiam.

Stoton

3. Data: 2006-09-06 07:36:45

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/6/2006 9:08 AM, Stoton napisał(a):

> Twarde gwoździe, mało jest ścian do których by nie weszły.

Na mój gust w taką nie wejdą. Chyba że ten beton to przenośnia. :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2006-09-06 07:41:22

Od: "Stoton" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na mój gust w taką nie wejdą. Chyba że ten beton to przenośnia. :-)
Te gwoździe nazywają się "do betonu" - ale to też przenośnia :)
Jak próba nie wyjdzie można wiertło o małej średnicy np 4mm i drewienko.
Jeżeli ściana będzie za twarda na gwoździa to i wiertełko trzeba będzie
często ostrzyć tarczą diamentową. Nie może ono być z tych najtańszych.

Stoton

5. Data: 2006-09-06 07:58:32

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

tim napisał(a):
> Witam
>
> Mam do przywieszenia spora ilosc malych obrazkow na scianie. Czy znacie
> lepszy sposob na przywieszanie niz rycie w betonie i wczpianie kolkow
> rozporowych?

Jak obrazki sa lekkie to przykleic na dwustronna tasme klejaca

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

6. Data: 2006-09-06 08:16:58

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

|<onrad napisał(a):

> Jak obrazki sa lekkie to przykleic na dwustronna tasme klejaca

Albo na dystanse w ksztalcie dwuteownika.
Bardzo ladnie wyglada 2 cm od sciany, mozna podswietlic i co
najwazniejsze przeniesc w inne miejsce bez pozostawiania sladow.
Oczywiscie jesli sa lekkie.

--
pozdrawiam, barney

7. Data: 2006-09-06 08:22:56

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tim" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] Mam do przywieszenia spora ilosc malych obrazkow na scianie.
> Czy znacie lepszy sposob na przywieszanie niz rycie w betonie
> i wczpianie kolkow rozporowych?

Zależy od aranżacji, ale w tych bardziej nowoczesnych nieźle sprawdza się
podwieszanie na linkach/żyłkach. Parę kołków trzeba co prawda wczepić, i to
takich sporszych - ale w niektórych ścianach lepiej parę niż sporo (się
mieszkało w bloku z wielkiej płyty, coś się wie na ten temat ;-/). Jeśli
obrazki lekkie, to można też na taśmę/piankę/masę mocującą albo zgoła na
klej :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

8. Data: 2006-09-06 09:00:59

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mały otworek wywiercony dobrym wiertłem widiowym fi 3 mm (jak nie ma to 4)
do tego kawałek drewienka (ostatecznie 3 zapałki) i zwykły gwóźdź
W innej wersji do otworu daje się kawałek wężyka np. od kroplówki, czy
kawałek izolacji z kabla i do tego wkręt (ostatecznie gwóźdź) i gotowe

Jacek

9. Data: 2006-09-06 10:17:42

Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tim napisał(a):
> [...]
>
> Mam do przywieszenia spora ilosc malych obrazkow na scianie. Czy znacie
> lepszy sposob na przywieszanie niz rycie w betonie i wczpianie kolkow

Są haczyki natynkowe, w podstawce mają 3 cienkie "szpilki" ktorymi sie
to przykuwa do tynku. Sa na tyle twarde i cienkie, ze pewnie poza
grubosc tynku "mur" troche wchodza - polecam

Beniamin

Przyklejanie plakatów do ściany
prosba o ocene rysunkow lazienki
Kwestia serwisu:Amica, Siemens,Bosch etc....
kupilem dzialke i co dalej
mieszkanie we wrocławiu