Obrazy a gladz gisowa

1. Data: 2005-11-27 13:14:40

Temat: Obrazy a gladz gisowa
Od: Agneth <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moj problem to gole sciany.
Mam w domu sciany z gladzia gipsowa - bardzo twarde zelbetowe sciany do
ktorych nie da sie wbic zadnego gwozdzia nie niszczac przy tym
nieproporcjonalnie wielkiego kawalka sciany. Poniewaz nie chcialabym aby
moje mieszkanie wygladalo jak pole poremontowe rodem z czeskich sasiadow
- prosze o rade , moze ktos z was ma jakis pomysl na bezbolesne
mocowanie obrazkow i obrazow do takich scian ?

Agnieszka P.

2. Data: 2005-11-27 14:00:35

Temat: Re: Obrazy a gladz gisowa
Od: "miszka_" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cienkie, widiowe wiertełko np. 3mm, wiertarka z udarem i kołki rozporowe ze
śrubką lub haczykiem.
--
PZDR, miszka_
_________________________________

3. Data: 2005-11-27 18:20:09

Od: Agneth <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszka_ napisał(a):
> Cienkie, widiowe wiertełko np. 3mm, wiertarka z udarem i kołki rozporowe ze
> śrubką lub haczykiem.
Mhm :) Dziekuje za rade :)
A moze ktos zna mniej inwazyjne metody ? Lubie czasem zmieniac wystroj
bez dziur w scianach :)

4. Data: 2005-11-28 08:50:27

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ktos zna mniej inwazyjne metody ? Lubie czasem zmieniac wystroj
> bez dziur w scianach :)

Jak ty chcesz mieć obrazy bez dziur w ścianach to posostają ci chyba
tylko sztalugi.
Tak na poważnie, to możesz zrobić tak jak to się robi w muzeach. Czyli
mocujesz pod sufitem długą listwę i obrazy podwieszasz do niej na cienkich
żyłkach. Możesz sobie wtedy swobodnie zmieniać dekoracje regulując długość
sznurków i je przesuwając. My tak zrobiliśmy ze zdjęciami w ramkach, jak
mieszkaliśmy w bloku. Zwisały na... niciach dentystycznych :-) Baaardzo
mocne i cieniutkie.
--
___________________________________________MAT______
__

5. Data: 2005-11-28 12:14:23

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:438ac4ba$1@news.home.net.pl...

> Zwisały na... niciach dentystycznych :-) Baaardzo
> mocne i cieniutkie.

Proponowałbym raczej wycieczkę do najbliższego sklepu wędkarskiego i
zakup żyłki. Też mocna i cieniutka a dodatkowo jeszcze przezroczysta.
No i na metry przeliczając chyba dużo taniej wyjdzie :-)

J.

6. Data: 2005-11-28 12:38:41

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponowałbym raczej wycieczkę do najbliższego sklepu wędkarskiego i
> zakup żyłki. Też mocna i cieniutka a dodatkowo jeszcze przezroczysta.
> No i na metry przeliczając chyba dużo taniej wyjdzie :-)

Ale nie pachnie miętą :-)
(pewnie nie zauważyłeś, ale ja zaproponowałem zastosowanie żyłki)
--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2005-11-28 13:20:55

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:438afa42$1@news.home.net.pl...

> (pewnie nie zauważyłeś, ale ja zaproponowałem zastosowanie żyłki)

Upssssss.... ja dziś przybity poważnymi problemami życiowymi i przez
to nieprzytomny trochę, proszę o wybaczenie :-)

J.

8. Data: 2005-11-29 06:56:43

Od: majster <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Nov 2005 09:50:27 +0100, Łagoda napisał(a):

> Tak na poważnie, to możesz zrobić tak jak to się robi w muzeach. Czyli
> mocujesz pod sufitem długą listwę i obrazy podwieszasz do niej na cienkich
> żyłkach.

Dobra rada :)
najlepiej jak ta listwa będzie ozdobna, i będzie dookoła całego sufitu.
--
W domu i ogrodzie - majster Ci pomoże
nowe forum majstra -przyłącz się-

9. Data: 2005-11-29 08:29:08

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra rada :)
> najlepiej jak ta listwa będzie ozdobna, i będzie dookoła całego sufitu.

Albo rurka ze stali nierdzewnej, albo z mosiądzu, albo....
--
__

wylewka na podlodze
pralka czy pralko suszarka?