Obrzezywanie mężczyzn w USA

31. Data: 2002-04-02 10:43:59

Temat: Re: Obrzezywanie mężczyzn w USA
Od: "Daniel Janczak" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wodniq" <w...@i...pl> wrote in message
news:a89uaj$5qk$1@onyx.icpnet.pl...
> > Pozbawiajac ich łechtaczki.
>
> serio czy sciema

serio

do tej pory jest to czesto wykonywane np. w Afryce

barbarzynstwo

Daniel

32. Data: 2002-04-02 15:06:35

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rak szyjki macicy jest związany z wirusową onkogenezą (ludzki wirus
brodawczyka) i po prostu ryzyko zakażenia wzrasta wraz z liczbą
partnerów (też pośrednich:-)) (a u tradycjonalnych Żydów nie ma zbytniej
swobody seksualnej).
BTW. Dziewice nie chorują na raka szyjki macicy.:-)))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

33. Data: 2002-04-02 15:09:57

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moda się przyjęła, bo zabieg jest krótki, łatwy a chirurg buli
honorarium, więc czemu nie lansować.:-)))

34. Data: 2002-04-03 07:02:47

Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Apr 2002 11:09:19 +0200 w artykule <3ca975c1$1@news.home.net.pl>
Wojciech Szybowski <w...@l...pl> napisano co następuje:
>Nie zakladam ze dieta nie ma wplywu. Ale na pierwszym miejscu wsrod
>czynnikow ryzyka podaje sie zakazenie HPV i HSV-2, ktorych obecnosc jest
>konsekwencja braku higieny i ktore duzo rzadziej wystepuja u mezczyzn
..
>I jak, przekonalem cie troche? ;-)

Trochę tak :) Dzięki za obszerne objaśnienia.

--
Marcin

35. Data: 2002-04-03 07:15:44

Temat: Re: Re: Obrzezywanie mężczyzn w USA
Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW. Dziewice nie chorują na raka szyjki macicy.:-)))
a adenoca ?

--------------
Krzysiek, EBP

36. Data: 2002-04-03 07:32:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Apr 2002, Marcin Debowski wrote:

> Trochę tak :) Dzięki za obszerne objaśnienia.

spojrzenie sie troche zmienilo, kiedy zauwazono, ze gruczoly
napletka produkuja szereg substancji przeciwwirusowych,
ktore miedzy innymi maja wlasciwosci unieszkodliwiajace
wirusa HIV. Wyizolowano takie substancje, stad postawiono
hipoteze nie poparta jeszcze badaniami klinicznymi, ze
u mezczyzn nieobrzezanych moze istniec mniejsze
prawdopodobienstwo zakazenia wirusem HIV?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

37. Data: 2002-04-03 17:07:42

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a adenoca ?
Ano tak.:-)))
Tu nie wiem.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

Do ginekologów-polożnikó w
czemu boli brzuch
dziwna reakcja na światło(troche długie)
zespol suchego oka
pekajaca ckora