Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis
Date: Tue, 2 Nov 2010 21:07:03 +0100

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:iapqkb$cc8$...@i...gazeta.pl...

Vilar <v...@u...to.op.pl> napisał(a):

> Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Jak mawiał Ktoś: są kłamstwa, straszne kłamstwa i... statystyka.
>
> Dokładnie w tej kolejności.

Są wyjątki. Od kazdej reguly. Ktore ja obalaja.
Jednym z nich w tym wypadku jest statystyczne
zestawienie hetreoseksow z homosiami ;)
Natura gora! Cioty do muzeum! :D
Zauważ, że w ramach tej natury- rodzą się osoby homoseksualne, ludzie z
zespołem Downa,etc. Mam głębokie przekonanie, że czemuś to służy. Nie wiem,
jak to dokładnie działa- wiem, że jak ludzie próbują poprawiać naturę
tworząc coś, co nazywają "idealnym społeczeństwem"- tworzą koszmar
totalitaryzmu- zawsze i wszędzie. Chodzi więc o to, żeby utrzymywać margines
na marginesie- aby nigdy nie zdominował społeczeństwa, bo wtedy ono upadnie

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.