Oby...

1. Data: 2001-12-31 18:10:45

Temat: Oby...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ten juz niedlugo zaczynajacy sie rok byl dla Was wszystkich jak
dotad najlepszy!
I obysmy go razem, wirtualnie, spedzili w jakiej takiej harmonii,
nad dobrym piwem i zupka owocowa goracy kubek...gadajac o
jedzeniu i zyciu, eksperymentujac z nowymi przepisami,
rozweselajac sie wzajemnie!
Dosiego!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-31 18:22:03

Temat: Re: Oby...
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:hl913usm5i730u7edqb4bs0ldhrdleqb6d@4ax.com...
> [...]
> nad dobrym piwem i zupka owocowa goracy kubek...gadajac o
> jedzeniu i zyciu, eksperymentujac z nowymi przepisami,

przylaczam sie do slow Cioci

Mechcia

1. Data: 2001-12-31 18:22:22

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):
> [...]
> nad dobrym piwem i zupka owocowa goracy kubek...gadajac o
> jedzeniu i zyciu, eksperymentujac z nowymi przepisami,
----
Oby !!!
dzieki Krysiu, i dla Was tez !
duzo babelkow sylwestrowych !
:))
+ caluski z zasniezonego Krakowa ***

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-12-31 19:08:27

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit dans le message
news: h...@4...com...
> [...]
> nad dobrym piwem i zupka owocowa goracy kubek...gadajac o
> jedzeniu i zyciu, eksperymentujac z nowymi przepisami,

Oby do Siego !

Ewcia
(szykujaca sie na noc karaibskich tancow...)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-31 20:11:07

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nad dobrym piwem i zupka owocowa goracy kubek...gadajac o
> jedzeniu i zyciu, eksperymentujac z nowymi przepisami,

Oby Krysiu oby:-)))))))) K

1. Data: 2001-12-31 22:45:59

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote in message ...
>Oby do Siego !<

ja Wam wszystkim tu zycze duzo duzo wiecej, niz do siego roku.

>Ewcia
>(szykujaca sie na noc karaibskich tancow...)<

niektorym to dobrze:-)))
katarzyna
(na nic sie nie szykujaca)

1. Data: 2002-01-01 03:17:49

Od: Art[Gruby]@icbleu.org szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>nad dobrym piwem i zupka owocowa goracy kubek...gadajac o
>jedzeniu i zyciu, eksperymentujac z nowymi przepisami,

Hej , slusznie prawi !!!
Oby nam sie!!!I
I coby Bozia w dzieciach bo na rozum juz za pozno...;-))))))

...jeszcze zeszloroczny...

Art(Gruby).

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
ratunku - co z czarnego avocado???