Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

1. Data: 2001-12-31 18:01:34

Temat: Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Nowym Roku życzę wszystkim Grupowiczom wszystkiego co najlepsze, sukcesów w
każdej dziedzinie życia ale przede wszystkim (wszak to Grupa Kulinarna!) w
kuchni, by nawet najbardziej wybredne podniebienia naszych przyjaciół i
znajomych wpadały w zachwyty i aby jak najrzadziej w postach pojawiało się
wyrażenie "kulinarna katastrofa".

Wszystkiego dobrego!!!!

Wok

P.S. Własnie wychodzę z domu ale na jutro zapobiegliwie przygotowałem parę
"produktów spożywczych" do zwalczenia ewentualnego "zespołu dnia następnego" .

1. Data: 2002-01-01 16:50:00

Temat: Re: Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Dec 2001 19:01:34 +0100, <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>znajomych wpadały w zachwyty i aby jak najrzadziej w postach pojawiało się

Witam wszystkich w te pierwsze popoludnie Nowego Roku! Za oknem
zaczyna sie mala sniezyca ktora byc moze zamieni sie w cos wiekszego i
przykryje ten brudny poswiateczny sniezny klajster. W kuchni cieplo i
przytulnie, wlasnie zastanawiam sie co tez by na obiadzik wpapulic.
Zycze Wszystkim w tym Nowym Roku 2002 samych pysznych jedzonek,
udanych kulinarnych arcydziel, dobrego humoru zawsze i wszedzie.

pozdrawiam Hania

ratunku - co z czarnego avocado???
Jest tu ktos z Libanu?
oliwki