Wszystkiego dobrego...

1. Data: 2001-12-31 11:14:53

Temat: Wszystkiego dobrego...
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i smacznego w Nowym Roku zyczę wszystkim Grupowiczom.
Cichutko tu dzis, chyba wszyscy siedzą u fryzjera alko z maseczkami na
twarzy i plasterkami ogórka na oczach ;-)

Szalonych balów i mniejszych imprez życzę
pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-31 11:30:28

Temat: Re: Wszystkiego dobrego...
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> i smacznego w Nowym Roku zyczę wszystkim Grupowiczom.
> Cichutko tu dzis, chyba wszyscy siedzą u fryzjera alko z maseczkami na
> twarzy i plasterkami ogórka na oczach ;-)

dziekuje i wzajemnie - Dobrego Roku zycze.
Ja w pracy ale jeszcze tylko chwilka i spadam. Impreza u nas w domu - ze
znajomymi :-)

Asia

1. Data: 2002-01-01 07:19:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>dziekuje i wzajemnie - Dobrego Roku zycze.
>Ja w pracy ale jeszcze tylko chwilka i spadam. Impreza u nas w domu - ze
>znajomymi :-)
>
>Asia

Ja juz noworocznie - siedze w kompletnej ciemnicy - czyzbym byla
PIERWSZA na nogach?? Z mezem wytrzymalismy do 1 w nocy, juz nam
sie nie chcialo ogladac video choc takie byly plany, z okien
wszystkich mielismy ladny pozor na fajerwerki. Tylko psu sie to
nie podobalo - wlazl pod ciasne lozko i potem ani rusz

wszystkim jeszcze raz wszystkiego dobrego

Krysia
K.T. - starannie opakowana

co z tymi golabkami
Tym razem dla frankofonow