wspaniale zwyczaje swiateczne

1. Data: 2001-12-30 20:31:38

Temat: wspaniale zwyczaje swiateczne
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie te wspaniale zwyczaje? - zapytacie... A ja wam powiem - no w nas, w
Polsce. Coraz bardziej dochodze do tego wniosku zyjac na obczyznie.
Moze istnieja jeszcze piekniejsze swieta niz polskie, karnawaly z
przebieraniem, parady z piorami i przy przyjemnej muzyce - ale nigdzie swieta
nie maja takiego blasku (mam ochote powiedziec - "wewnetrznego"...) jak u nas.
Przede wszystkim zapewniam was, ze malo jest takich krajow, w ktorych ludzie
dziela sie oplatkiem przed kolacja wigilijna. Czesto wydajemy sie sobie zli,
nieokrzesani, nie tacy jak trzeba, jest nam czasem z tego lub innego powodu
wstyd i smutno. Ale tylko my mamy oplatek...
No i mamy tez przesympatycznego Sylwestra. Powiem wam szczerze - duzo bym dala
za takiego polskiego Sylwestra. Tu gdzie mieszkam po prostu nie ma takiego
zwyczaju, zeby isc "na bal", atmosfera nawet nie jest specjalnie odswietna. Jak
sobie pomysle o Krakowie w wieczor sylwestrowy, taksowkach zawozacych ludzi
na "bale" i o tych "balach", na ktorych sie tanczy do upadlego... Ech, szkoda
gadac...
Mam nadzieje, ze was nie zanudzilam moimi refleksjami.
Ja jutro mam gosci i napewno tez bedzie fajnie.
Zycze wam wszystkim szampanskiego Sylwestra!

sentymentalna Kalina

1. Data: 2001-12-30 21:08:15

Temat: Re: wspaniale zwyczaje swiateczne
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Powiem wam szczerze - duzo bym dala za takiego polskiego Sylwestra. Tu
gdzie mieszkam po prostu nie ma

sentymentalna Kalina

Naprawde nie? W Holandii sa polskie bale sylwestrowe, z pompa, przesada
i wyscigami na dobrobyt, gdzie szampan i zloto strugami plyna. Ostatnimi
latami odbywa sie zawsze w Hiltonie, bramkarz Dudek i inne polskie gwiazdy
pokazywaly sie takze. Tak tylko slyszalam, bo na tych balach w Hiltonie
nigdy nie bylam. Za to
z 15 lat temu bylam gdzies kolo Bredy i ku mojej rozpaczy wygralam na
loterii za jednego guldena glowna nagrode zabawy - podroz do Polski LOT'em,
tam i z powrotem na 2 osoby. A to bylo zaraz po 2 katastrofach lotniczych w
Polsce i tak sie balam leciec, ze.......oddalam chetnemu swoja nagrode.....
i odetchnelam z ulga.
Kalina, az zajrze na polonie swiata czy u was naprawde nic nie ma.
Tak czy siak, baw sie dobrze w domu!

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-30 21:46:54

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> latami odbywa sie zawsze w Hiltonie, bramkarz Dudek i inne polskie gwiazdy

Tylko ze to nie to samo... moim zdaniem. "Polski bal" w Szwajcarii, no to chyba
ze z bliskimi znajomymi (a akurat polskich tu nie mam za duzo). Chodzilo mi
raczej o brak tradycji sylwestrowych - to jeszcze jedno swieto kiedy mozna
dobrze pojesc - no ale ilez mozna?;)))
U nas (w Polsce) nawet w najgorszej dziurze organizuje sie "bal" i to jest
moim zdaniem fajne:))

> [...]
> Polsce i tak sie balam leciec, ze.......oddalam chetnemu swoja nagrode.....

A teraz ciagle chodzisz na te bale??

> Kalina, az zajrze na polonie swiata czy u was naprawde nic nie ma.
> Tak czy siak, baw sie dobrze w domu!

Dzieki, ty tez!
Kalina

> ******
> m-gosia
> ******

Trochę smiechu w starym roku !!!!!
"Uczta Babette"
chinszczyzna-jak zagescic
Trufle
dla milosnikow chinszczyzny - fajna stronka