chinszczyzna-jak zagescic

1. Data: 2001-12-30 18:27:09

Temat: chinszczyzna-jak zagescic
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

zrobilam chinszczyzne- lub cos podobnego, problem w tym ze to jest w sosiku
wlasnym dosc rzadkim. czy to sie jakos zageszcza????

pozdrawiam

Mechcia

prosze o szybkie podpowiedzi bo toto siedzi mi na gazie:)

1. Data: 2001-12-30 18:29:41

Temat: Re: chinszczyzna-jak zagescic
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> [...]
>
> pozdrawiam
>
> Mechcia
>
> prosze o szybkie podpowiedzi bo toto siedzi mi na gazie:)

mąka ziemniaczana czyni cuda! W oryginalnych przepisach używa się tego jako
panady. Możesz rozrobić trochę sosem sojowym i do gara.

Waldek

1. Data: 2001-12-30 18:34:01

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:a0nmdg$oti$00$1@news.t-online.com...

> mąka ziemniaczana czyni cuda! W oryginalnych przepisach używa się tego
jako
> panady. Możesz rozrobić trochę sosem sojowym i do gara.
>
> Waldek

juz lece do maki:)))

dzieki wielkie!

Mechcia

1. Data: 2001-12-30 18:39:27

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> juz lece do maki:)))
>
> dzieki wielkie!
>
> Mechcia

polecialam, sypnelam 1,5 lyzki, rozrobilam z woda i odrobiona sossu sojowego
(ktory w koncu zakupilam) i siup.
wyszlo rewelacja.

Waldemarze jestem wdzieczna.

Mechcia

1. Data: 2001-12-30 18:44:33

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> polecialam, sypnelam 1,5 lyzki, rozrobilam z woda i odrobiona sossu
> sojowego (ktory w koncu zakupilam) i siup.
> wyszlo rewelacja.

smacznego!!

U nas dzisiaj resztki. Wczoraj był zmodyfikowany przepis listowy: filet
świński nadziewany nie orzechami, ale migdałami z musztardą. Zrobiłem dwa
filety jeden tak, a drugi majerankowo-musztardowy. Do tego rösti (z torebki
;-)) oraz brokuły w sosie gorgonzolla. Goście wszystko zeżarli. Ostało się
troche brokułów z których została wykonana zupa na dzisiaj.

Jutro fondue serowe :-))))

Waldek

1. Data: 2001-12-30 18:53:13

Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> U nas dzisiaj resztki. Wczoraj był zmodyfikowany przepis listowy: filet
> świński nadziewany nie orzechami, ale migdałami z musztardą. > Waldek
--------------------
A nie zlitowalbys sie na listowa nowicjuszka i dal przepis na tego swinskiego
fileta??? Mozesz na priva jak nie chcesz na liste.
Dzieki
baska

1. Data: 2001-12-30 19:01:29

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:a0nn9c$oti$00$3@news.t-online.com...

> Jutro fondue serowe :-))))
>
> Waldek

a nie moge sie wprosic????

Mechcia

1. Data: 2001-12-30 19:09:18

Temat: Swinski filet
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> --------------------
> A nie zlitowalbys sie na listowa nowicjuszka i dal przepis na tego
> swinskiego fileta??? Mozesz na priva jak nie chcesz na liste.

Filet z orzechami był tu ostatnio już przedstawiany, zapomniałem przez
kogo: proszę się zgłosić!!

ja podam tylko moje modyfikacje:
filet nr. 1:
egzemplarz miał 650g. Został ogolony ze zbytniego tłuszczu i żyłek. Nacięty
wzdłuż. Środek wysmarowałem maziagą złożoną z białka jajka, drobno
posiekanych migdałów (jakieś 50g) i trzy łyżki musztardy gruboziarnistej z
octem ziołowym (bo taką miałem). Oczywiście sól i pieprz dookoła i w
środku. Fileta nie spiąłem wykałaczkami, bo mi się nie udało, tylko
zszyłem. Drania do patelni na sklarowane masło, dobrze obsmażyłem ze wsiech
stron, owinąłem w folię alu i do piekarnika (niskotemperaturowo < 100°)
zaparkować.

filet nr. 2:
Przygotowanie podobne, ale do środka leci tylko ostra (naprawdę ostra)
musztarda (Löwensenf), zmieszana z solą, pieprzem i łyżką majeranku (otrzeć
przed wsypaniem, aby aromat wylazł). Tyż obsmażyć, w folię i do piekarnika.

Wyciągasz filet 1 i do patelni. Dodajesz śmietany i ew. wody (ja musiałem
dodać, bo by się krówki na słono zrobiły), jeszcze trochę drobno
posiekanych migdałów i pypkasz jakieś 15 min pod przykryciem.

No i gotowe. Ten filet 1 to oryginał z listy, tylko migdały zamiast
orzechów no i ta "specjalna aromatyczna musztarda"

Waldek

1. Data: 2001-12-30 19:16:25

Temat: Re: Swinski filet
Od: <b...@n...se> szukaj wiadomości tego autora

> ja podam tylko moje modyfikacje:
> filet nr. 1:
> Waldek
----------------------
Dzieki. A do patelni to ten filet kroisz czy tak w calosci wrzucasz?
baska

1. Data: 2001-12-30 19:20:26

Od: "Monisiatko" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
>wiadomości news:a0nn9c$oti$00$3@news.t-online. com...

>a nie moge sie wprosic????
>
>Mechcia

I ja,i ja!!!!
Mechcia przyjezdam po ciebie, pakuj sie:)))
I te wyprzedaze w Berliniezaliczymy przy okazji:))
Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

Trufle
dla milosnikow chinszczyzny - fajna stronka
Zyczenia na Nowy Rok
Zeberka z jablkami
Gotowanie w mikrofalowce