co z tymi golabkami

1. Data: 2001-12-31 09:36:54

Temat: co z tymi golabkami
Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to dziewczyna w ciazy miewam rozne zachcianki.
Wczoraj zachcialo mi sie golabkow , takich maminych z prawdziwego
zdarzenia.
Postanowilam zrobic. Odkurzylam w lepetynie wiadomosci na ten temat jakie
posiadam (kiedys to sie z Mama produkowalo to tonami , bo rodzina uwielbia)
i przystapilam do dziela.
No i wyszlo mi mniej wiecej ok. To mnie to problem z przypaleniem sie.
Poukladalam je przeslicznie w zaroodpornym naczyniu , nastawilam plyte na
najmniejsza moc , podlalam rosolkiem ( jak to robi Mama) i sie przypalilo
po pol godzinie lekko.
Przelozylam do innego zaroodpornego i znowu to samo.
Wiem , ze sa sposoby wykladania naczynia np liscmi z kapusty , ale staloby
sie z tym to samo , zreszta nigdy w domu rodzinnym tak nie robiono , a
wszystko bylo pyszne.

Czy macie jakies pomysl czemu tak sie moglo stac?
Co zrobilam zle? Albo czego nie zrobilam w ogole?
Bede wdzieczna za pomoc , bo maz teraz ma ochote na golabki znowu i chyba
bede musiala znowu robic ;-)

matka

1. Data: 2001-12-31 09:57:55

Temat: Re: co z tymi golabkami
Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. <j...@t...linux.net.pl> wrote in message
> [...]
> Co zrobilam zle? Albo czego nie zrobilam w ogole?
> Bede wdzieczna za pomoc , bo maz teraz ma ochote na golabki znowu i chyba

Cze,

Jeden z patentow moi o ysmrowaniu dna garnka kawalkiem sloniny. Ale na Twoim
miejscu zmienilbym garnek...

Pozdrawiam,

Marek

1. Data: 2001-12-31 11:28:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Lang napisal:

> Jeden z patentow moi o ysmrowaniu dna garnka kawalkiem sloniny.

Można położyc na dno plasterki boczku.

> Ale na Twoim
> miejscu zmienilbym garnek...

I chyba właśnie tu jest różnica. Mama pewnie miała przyzwoite garnki,
te obecne mają o wiele za cienkie dno. A te przyzwoite, z grubym dnem
są nieprzyzwoicie drogie.

Krycha

1. Data: 2001-12-31 11:39:03

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakies pomysl czemu tak sie moglo stac?
> Co zrobilam zle? Albo czego nie zrobilam w ogole?
> Bede wdzieczna za pomoc , bo maz teraz ma ochote na golabki znowu i chyba
> bede musiala znowu robic ;-)

Ja golabki robie w piekarniku, sa równomiernie przypieczone i nie grozi im
spalenie od spodu.

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-31 15:44:02

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> napisal w wiadomosci
ciach

> [...]
> Co zrobilam zle? Albo czego nie zrobilam w ogole?
> Bede wdzieczna za pomoc , bo maz teraz ma ochote na golabki znowu i chyba

ja wykladam liscmi kapusty a jak sie cos przypali lekko to tylko te liscie.
golabki pozostaja "dziewicze".
no i gar zaroodporny smaruje obficie margaryna.

pozdrawiam

Mechcia

1. Data: 2002-01-01 07:16:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Co zrobilam zle? Albo czego nie zrobilam w ogole?
>Bede wdzieczna za pomoc , bo maz teraz ma ochote na golabki znowu i chyba

do piekarnika z nimi!!
ale ja robie tez w garze, bardzo duzym (np od szybkowara. na
spodzie musza miec tlusto - zupelnie jakbym smazyla....
i liscie na dno, zle wypuczeniem w gore, golabki tez ukladam
niejako delikatnie, nie przygniatam do dna, poza tym, jak juz
pilnuje dowolnego cholerstwa, zeby sie nie przypalalo, to robie
to doc dziwna metoda -pogotuje chwile na malenkim ogniu (od
ZAGOTOWANIA), i wylaczam. Pogotuje i wylaczam, i one dochodza
niejako same z rozpedu. Granka uzywam tylko wtedy, kiedy
piekarnik jest ich pelen. acha- te w piekarniku musza byc
przykryte bo nie ma niczego gorszegow golabkach niz taka surowa
ususzaona kapucha po wierzchu

Krysia, noworocznie - moja Dzidzia DZIS pracuje. za normalna
stwake (niewolnicza), wiec juz czuwam, bo bede jechac po tym
lodzie i sniegu z godzine...ble
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-01 21:35:11

Temat: Odp: co z tymi golabkami
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

> [...]
> Co zrobilam zle? Albo czego nie zrobilam w ogole?
> Bede wdzieczna za pomoc , bo maz teraz ma ochote na golabki znowu i chyba

Troche pózno siadlam do sprawdzania grupy, ale moze przyda Ci sie jeszcze
jeden sposób.
Zbieram skóry z wedzonego boczku , jak go uzywam do czegos innego, i nimi
wykladam dno gara na to daje liscie kapusty, no i ukladam wtedy golabki, nie
przypalaja sie.
Pozdrawiam z Nowy Rokiem Ramzes-a.

Tym razem dla frankofonow
Zazdrosccie mi !