Re: co z tymi golabkami

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: co z tymi golabkami
Date: Tue, 01 Jan 2002 07:16:54 +0000

>No i wyszlo mi mniej wiecej ok. To mnie to problem z przypaleniem sie.
>Poukladalam je przeslicznie w zaroodpornym naczyniu , nastawilam plyte na
>najmniejsza moc , podlalam rosolkiem ( jak to robi Mama) i sie przypalilo
>po pol godzinie lekko.
>Przelozylam do innego zaroodpornego i znowu to samo.
>Wiem , ze sa sposoby wykladania naczynia np liscmi z kapusty , ale staloby
>sie z tym to samo , zreszta nigdy w domu rodzinnym tak nie robiono , a
>wszystko bylo pyszne.
>
>Czy macie jakies pomysl czemu tak sie moglo stac?
> [...]

do piekarnika z nimi!!
ale ja robie tez w garze, bardzo duzym (np od szybkowara. na
spodzie musza miec tlusto - zupelnie jakbym smazyla....
i liscie na dno, zle wypuczeniem w gore, golabki tez ukladam
niejako delikatnie, nie przygniatam do dna, poza tym, jak juz
pilnuje dowolnego cholerstwa, zeby sie nie przypalalo, to robie
to doc dziwna metoda -pogotuje chwile na malenkim ogniu (od
ZAGOTOWANIA), i wylaczam. Pogotuje i wylaczam, i one dochodza
niejako same z rozpedu. Granka uzywam tylko wtedy, kiedy
piekarnik jest ich pelen. acha- te w piekarniku musza byc
przykryte bo nie ma niczego gorszegow golabkach niz taka surowa
ususzaona kapucha po wierzchu

Krysia, noworocznie - moja Dzidzia DZIS pracuje. za normalna
stwake (niewolnicza), wiec juz czuwam, bo bede jechac po tym
lodzie i sniegu z godzine...ble
K.T. - starannie opakowana