Re: Och jak ja lubie, lubię, lubię...

1. Data: 2007-09-26 00:04:38

Temat: Re: Och jak ja lubie, lubię, lubię...
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 01:35, "Himera" <K...@t...net> wrote:
> [...]
> wyrzucam lub daje komus innemu, czy dajacy prezent powinien sie czuc z tegio
> powodu zle? moze, ale czy ma karac odbiorce?
> to niewlasciwe, dlaczego wiec samobojcy sa skazani na potepienie? Ale to
> tylko chrzescijanski belkot.
>
> Jesli Bog nie dal cizycia to znaczy ze twoje zycie jest tylko wynikiem
> zchcianki/wpadki/kaprysu dwojga ludzi ktorzy uznali ze fajnie jest stworzyc
> nowe zycie.
>
> Twoje zycie nie jest w twoich rekach, bo od poczatku bylo w czyichs innych i
> myslisz ze nagle dostajesz nad nim kokntrole? nigdy go nie kontrolujesz.

Poruszasz dwie calkiem rozne kwestie...
Zycie to cudowny dar. Otrzymujac dar zycia, otrzymujesz rowniez dar
wolnej woli.
To, co dostajesz w zyciu od Boga/losu jest niezalezne od Ciebie. Bog
ma wzgledem Ciebie 'glowny' plan, ale Ty masz mozliwosc dokonywania
wyborow w obrebie tego 'glownego' planu. Masz wplyw na to, jak
przezyjesz swoje zycie. Masz wplyw na to, jak potraktujesz i jak
podejdziesz do tego wszystkiego, co zostalo Ci podarowane wraz z
zyciem, do tego wszystkiego, co sie z nim wiaze...
Bez wzgledu na to, jakie jest Twoje zycie, bez wzgledu na to ile w nim
bolu, cierpienia czy usmiechu, od Ciebie zalezy, czy przyjmiesz i
przezyjesz je z radoscia, akceptacja, godnoscia, dobrocia, miloscia,
spokojem, lagodnoscia... I pod tym wzgledem je kontrolujesz... I to
jest cudowne, tak samo cudowne jak cale zycie...
To oczywiscie tylko moje zdanie... :)

--
Fragile

2. Data: 2007-09-26 00:07:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
.com...

To, co dostajesz w zyciu od Boga/losu jest niezalezne od Ciebie. Bog
ma wzgledem Ciebie 'glowny' plan, ale Ty masz mozliwosc dokonywania
wyborow w obrebie tego 'glownego' planu.

Wiara dobra na wszystko?

A co, jeżli jedynym planem jest rekombinacja genów?

3. Data: 2007-09-26 00:20:03

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 02:07, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> wyborow w obrebie tego 'glownego' planu.
>
> Wiara dobra na wszystko?
>
> A co, jeżli jedynym planem jest rekombinacja genów?

Pytaj tego od rekombinacji...

--
Fragile

4. Data: 2007-09-26 00:21:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
.com...
> [...]
> wyborow w obrebie tego 'glownego' planu.
>
> Wiara dobra na wszystko?
>
> A co, jeżli jedynym planem jest rekombinacja genów?

Muszem mieć pare...

5. Data: 2007-09-26 00:28:29

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 02:21, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

.com...

s.com...

> Pytaj tego od rekombinacji...
>
> Muszem mieć pare...

Wiara czyni cuda...;)

--
Fragile

6. Data: 2007-09-26 02:10:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...
On 26 Wrz, 02:21, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]

Wiara czyni cuda...;)

--
Fragile

Potrzebna jest współwyznawczyni w tej wierze, jako że jestem samcem...

7. Data: 2007-09-26 06:33:08

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

.com...

> Pytaj tego od rekombinacji...

Ty, Fra, to czasem też coś ciekawego umiesz napisać...

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

8. Data: 2007-09-26 10:15:22

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 04:10, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> --
> Fragile
>
> Potrzebna jest współwyznawczyni w tej wierze, jako że jestem samcem...

No to przeciez napisalam - wiara czyni cuda... Moze kiedys
wspolwyznawczyni sie znajdzie...

--
Fragile

9. Data: 2007-09-26 11:56:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
.com...
> [...]
>
> Potrzebna jest współwyznawczyni w tej wierze, jako że jestem samcem...

No to przeciez napisalam - wiara czyni cuda... Moze kiedys

Ta dawna?

Somewhere Over The Rainbow
Re: XLI..
Och jak ja lubie, lubię, lubię...
ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...
Kradzież w pracy.