Och jak ja lubie, lubię, lubię...

1. Data: 2007-09-25 15:56:55

Temat: Och jak ja lubie, lubię, lubię...
Od: "JaKasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. to moje życie! :)

Chyba tak nie umie lubić nikt!

2. Data: 2007-09-25 17:37:00

Temat: Re: Och jak ja lubie, lubię, lubię...
Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fdbb47$9fn$1@inews.gazeta.pl...
> .. to moje życie! :)
>
> Chyba tak nie umie lubić nikt!

Ja tez swoje lubię. :)
A za co lubisz twoje?

pozdr
o.

3. Data: 2007-09-25 18:41:23

Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga <z...@v...pl> napisał(a):

> Ja tez swoje lubię. :)

Super! :)

> A za co lubisz twoje?

Oj, za wszystko!
Np.za to, że mogę chodzić po stolicy w piżamie ;)
Serio, to własnie mnie dziś tak rozanieliło!
Wyszłam na pocztę w zajebisto-pomarańczowej górze od piżamy z wyszytym
Kubusiem Puchatkiem, i w równie ostro pomarańczowych klapkach. :)
Z papierosem w zębach, oczywiscie trochę (jak zwykle) rozczochrana.
I nikt nie patrzył na mnie ździwiony, wszyscy byli uprzejmi, uśmiechnięci. :)
Na poczcie czekałam dłuzej niż moje najsmielsze podejrzenia, ale jakoś to
dzielnie zniosłam. :)
I wracając myslałam, jak to dobrze, że jestem takim anonimowym trybikiem w tym
całym społeczeństwie, i ze dzieki temu nie mam problemów sławnych ludzi.
I ze wisi nade mną czarne jajo, które mi może spaść na głowę (długi
jakieśtam), co mnie mobilizuje do pracy. I że równie prawdopodobne jest to, ze
wyląduję na bruku jak i to że osiagnę finansowy sukces. I że nie chce mnie
najważniejszy dla mnie od lat facet, ale za to pocieszamy się nawzajem z innym
facetem, z którym się fajnie dogaduję. No i że nie mieszkam w zbytnio
tolerancyjnym kraju, ale tez nie w jakims kraju arabskim. I jeszcze wiele,
wiele innych rzeczy...

No jest po prostu super! :)

- JaKasia

4. Data: 2007-09-25 20:34:39

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dzielnie zniosłam. :)
> I wracając myslałam, jak to dobrze, że jestem takim anonimowym trybikiem w

ach ta wolność ;)
upaja.

ja lubię:
Mój wolny zawód, że ciągle robie coś innego i nowego, w różnych godzinach i
z różnymi ludźmi.
więc jeśli dobrze się zorganizuję, mogę np. spędzić 2 godziny w ciągu dnia
na kocu w parku, (wczoraj) i czytać książkę, opalać się, słuchać muzyki.
W pracy szkolę ludzi, którzy pracują w korporacjach od 8 do 8 bez
wytchnienia. Ja ich uczę jak efektywnie pracować a powinnam ich raczej
uczyć, jak efektywnie wypoczywać. ;)
Lubię moj spokoj i moj wolny czas.
lubię wizyty znajomych (przed chwila wyszli), kino, teatr i wspólne wyjazdy
w góry.
lubie podejmowac szybkie ryzykowne decyzje. Lubię rozmawiać. Czasem lubie
się wygłupiać.
Lubię się spierać, wyrazac opinie, dyskutowac,
kupowac bulki w najblizszym sklepie, lody waniliowe,
Lubię spacerować,
Lubie herbate z cytryną,
Wieczorne czytanie książki,
Lubie spontanicznie gotowac.
Czego chciec wiecej? ;)

pozdr
o.

5. Data: 2007-09-25 20:43:32

Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga <z...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> się wygłupiać.
> Lubię się spierać, wyrazac opinie, dyskutowac,
> kupowac bulki w najblizszym sklepie, lody waniliowe,

Eh, pięęękne masz życie, ale moje mojsze, więc ulubieńsze. :)

- JaKasia

6. Data: 2007-09-25 20:51:02

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eh, pięęękne masz życie, ale moje mojsze, więc ulubieńsze. :)

pewnie, ze tak.

Też lubie czasem pomyslec sobie "kurna, zajebiscie mi sie zyje".
A to jakie mam zycie i ile mam z niego satysfakcji zalezy tylko ode mnie.
Takie refleksje polecam wszystkim. :))

dobranoc :)
pozdr
o.

7. Data: 2007-09-25 20:51:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " :

> [...]

> facetem, z którym się fajnie dogaduję. No i że nie mieszkam w zbytnio
> tolerancyjnym kraju, ale tez nie w jakims kraju arabskim. I jeszcze wiele,

Kasiu! Bo nas tu wszystkich pozarażasz swoim "niepoprawnym" optymizmem! I
wszyscy skończymy w pidżamach na pocztach! ;DDDD
A mnie wczoraj około południa urodziła się wnuczka! Lubię i moje życie
także! :)

michał

8. Data: 2007-09-25 20:53:34

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wszyscy skończymy w pidżamach na pocztach! ;DDDD
> A mnie wczoraj około południa urodziła się wnuczka! Lubię i moje życie

Gratulacje!!

pozdr
o.

9. Data: 2007-09-25 20:59:42

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. to moje życie! :)
>
> Chyba tak nie umie lubić nikt!

Wreszcie ktoś komu możemy pomóc

10. Data: 2007-09-25 21:05:00

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant<b...@p...onet.pl>

> Wreszcie ktoś komu możemy pomóc

LOL :D

Gawreon

ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...
Kradzież w pracy.
Zanik mózgu prowadzi do rasizmu, hazardu i depresji, trudności w funkcjonowaniu społecznym, depresji i problemów z hazardem
niemoc
dobry psycholog w warszawie