ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...

1. Data: 2007-09-24 21:39:12

Temat: ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem to straszne...

2. Data: 2007-09-24 21:48:41

Temat: Re: ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...
Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel <f...@g...pl> napisał(a):

> moim zdaniem to straszne...

Wierzą, bo to wszystko prawda!
Tyle, że "niebo, piekło, sąd itp." rozgrywa się między naszymi uszami (lub
gdzie tam kto siebie lokuje).

- JaKasia

3. Data: 2007-09-24 22:23:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " napisał w wiadomości

> Wierzą, bo to wszystko prawda!
> Tyle, że "niebo, piekło, sąd itp." rozgrywa się między naszymi uszami (lub
> gdzie tam kto siebie lokuje).

Jeśli wierzą, to nie wiadomo, czy to prawda. O prawdzie mówiliby, że ją
znają a nie wierzą w nią. ;)

michał

4. Data: 2007-09-24 22:25:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wierzą, bo to wszystko prawda!
> Tyle, że "niebo, piekło, sąd itp." rozgrywa się między naszymi uszami (lub
> gdzie tam kto siebie lokuje).

Ot: ludzie ludziom gotują ten los...a często i sami sobie...

5. Data: 2007-09-24 22:28:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:
> moim zdaniem to straszne...

apage satanas!

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

stirlitzniem?

6. Data: 2007-09-24 22:30:27

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> moim zdaniem to straszne...

wierzysz w to (straszne-pieło) co naszkicowałeś w temacie ?

piszesz o sobie ?

pozdrawiam
patix

7. Data: 2007-09-24 23:04:08

Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal <6...@g...pl> napisał(a):

> Jeśli wierzą, to nie wiadomo, czy to prawda. O prawdzie mówiliby, że ją
> znają a nie wierzą w nią. ;)

Jeśli wierzą, to jest to prawda. Są inne prawdy?
Gorzej jeśli nie wierzą a wyznają - robią sobie tym porządny mętlik i wtedy co
rusz mijają się z prawdą.

- JaKasia

8. Data: 2007-09-24 23:08:54

Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal <6...@g...pl> napisał(a):

> Jeśli wierzą, to nie wiadomo, czy to prawda. O prawdzie mówiliby, że ją
> znają a nie wierzą w nią. ;)

Ja, gdy idę przez most to wierzę, że on się nie załamie (choć oczywiście tego
nie wiem - co potwierdziłabym, gdyby ktoś zapytał). Póki co żaden most się
pode mną nie zawalił. Chyba moje prawdy dobrze przystają do mojego świata. :))

- JaKasia

9. Data: 2007-09-24 23:19:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> apage satanas!

agape treneRas ;)

10. Data: 2007-09-24 23:20:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pode mną nie zawalił. Chyba moje prawdy dobrze przystają do mojego świata.
:))

nawet ze spooooryyyym zapasem ;P

Kradzież w pracy.
Zanik mózgu prowadzi do rasizmu, hazardu i depresji, trudności w funkcjonowaniu społecznym, depresji i problemów z hazardem
niemoc
dobry psycholog w warszawie
NA SCP