Ochrona roślin - ciekawostki

11. Data: 2003-12-16 20:20:15

Temat: Re: Ochrona roślin - ciekawostki 2
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał
> P.S. Nie ma na świecie drugiej takiej grupy związków chemicznych, które
> byłyby tak badane i kontrolowane jak pestycydy. :-)

no jest taka grupa.......... alkohole. To kontrolują poza chemikami celnicy
;-))
Pozdr.Jurek

12. Data: 2003-12-16 20:26:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:brnpem$jai$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Wierzchnicki
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> no jest taka grupa.......... alkohole. To kontrolują poza chemikami
> celnicy ;-))

Hejka Celnicy to pestka w porównaniu z fiskusem. :-)
Pozdrawiam akcyzowo Ja...cki

13. Data: 2003-12-16 20:28:52

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:brnoar$253$1@korweta.task.gda.pl,
Dirko napisał(a):
> Hejka. Wszyscy, łącznie z producentami powinni się dostosować do
> obowiązującego prawa.
> postępowania podczas dystrybucji i stosowania pestycydów" stanowiący
> zbiór informacji dotyczących obowiązków producentów oraz odbiorców w
> handlu środkami ochrony roślin. Uzupełnieniem tego dokumentu jest
> Porozumienie o Wcześniejszej Informacji (PIC), którego celem jest
> zapewnienie szerszej informacji na temat potencjalnie niebezpiecznych
> P.S. Nie ma na świecie drugiej takiej grupy związków chemicznych,
> które byłyby tak badane i kontrolowane jak pestycydy. :-)

Wszystko prawda tylko po co napisałeś PIC, toż to może być odczytane jako
"pic na wodę" czy jakoś tak.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

14. Data: 2003-12-16 20:30:19

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał > >
> Hejka Celnicy to pestka w porównaniu z fiskusem. :-)

Zapomniałem o mafii! Fiskus to pestka w porównaniu z mafią;-))
Pozdr. Jurek

15. Data: 2003-12-16 20:32:25

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:brntel.3vuf8rn.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wszystko prawda tylko po co napisałeś PIC, toż to może być odczytane jako
> "pic na wodę" czy jakoś tak.

Hejka. Ja też nie znam angielskiego. :-( Prior Informed Consent = PIC
Pozdrawiam bez picu Ja...cki

16. Data: 2003-12-16 20:38:15

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:brnq1f$mst$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Wierzchnicki
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zapomniałem o mafii! Fiskus to pestka w porównaniu z mafią;-))

Hejka. Masz na myśli mafię winoroślową? ;-)
Pozdrawiam z włoska Ja...cki

17. Data: 2003-12-16 20:40:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Wszyscy, łącznie z producentami powinni się dostosować do
> obowiązującego prawa.

Ale te "usilne starania" - producenci dokladaja jedynie usilnych staran,
zeby zarobic jak najwiecej. Oczywiscie musza sie dostosowac do prawa,
bo zaklad zamkna i nic nie zarobia. Ale tez podejmuja lobbying w celu
dostosowania prawa do swoich potrzeb.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2003-12-16 21:02:47

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:m5KDb.4540$Pd2.462@fe3.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> napisał(a):

> [...]
> zeby zarobic jak najwiecej. Oczywiscie musza sie dostosowac do prawa,
> bo zaklad zamkna i nic nie zarobia. Ale tez podejmuja lobbying w celu

Hejka. Widzę Michale, że miękniesz pod naporem moich argumentów. :-)
Pozdrawiam z satysfakcją Ja...cki
P.S. Weź jeszcze pod uwagę, że ochrona roślin jest jedną z dziedzin
rolnictwa, która w związku z tym jest objęta badaniami naukowymi. Ochrona
roślin jest nauką. To powinno dać Ci wiele do myślenia. :-)

19. Data: 2003-12-16 21:07:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałem o mafii! Fiskus to pestka w porównaniu z mafią;-))
> Pozdr. Jurek

Najlepiej opoje kontrolują %-y:-)))

Pozdrawia na zdrowie boletus

20. Data: 2003-12-16 21:20:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rolnictwa, która w związku z tym jest objęta badaniami naukowymi.

> Ochrona roślin jest nauką. To powinno dać Ci wiele do myślenia. :-)

Michale, wykorzystaj więc zimę i dokształć
się z ochrony roślin. Wiosną pomożemy
Tobie przy wyborze najlepszego sprzętu;-)

Pozdrawia psik, psik boletus

HERBATA - WYSIEW NASION - CZEMU NIE KIEŁKUJĄ?
RE: propozycja
Dzień króla
filodendron
oj bieda bieda...