oj bieda bieda...

1. Data: 2003-12-16 07:02:01

Temat: oj bieda bieda...
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Straszna posucha ostatnio na grupie...
O czym to pogadać???
Pozdrav.Rene

2. Data: 2003-12-16 08:55:28

Temat: Re: oj bieda bieda...
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Straszna posucha ostatnio na grupie...
> O czym to pogadać???
> Pozdrav.Rene

Wszyscy zapadli w sen zimowy, albo piszą jakieś pierdoły.
Jacek

3. Data: 2003-12-16 10:43:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy zapadli w sen zimowy, albo piszą jakieś pierdoły.
> Jacek

Lepsze żarty niż tekst paragrafem wsparty:-)

Pozdrawia Jurka zza biurka boletus

4. Data: 2003-12-16 10:52:03

Temat: Odp: oj bieda bieda...
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rene <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brmag3$886$...@a...news.tpi.pl...
> Straszna posucha ostatnio na grupie...
> O czym to pogadać???

O winoroślach oczywiście. :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-12-16 11:31:35

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:brmo54$cv4$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> O winoroślach oczywiście. :-))

Hejka. Ja zawsze mogę pogadać na temat ochrony roślin. ;-)
Pozdrawiam chemicznie Ja...cki

6. Data: 2003-12-16 11:41:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brmqep$23s$...@k...task.gda.pl...

> Hejka. Ja zawsze mogę pogadać na temat ochrony roślin. ;-)

No to poopowiadaj o sposobach ochrony roślin (np. winorośli) przed
wiosennymi przymrozkami. Masz np. jakieś sprawdzone sposoby na opóźnienie
wegetacji?? tak by przymrozki "ogrodnikowe" nie kosiły rozwinietych już
kilkunastocentymetrowych latorośli???
Zresztą nie dotyczy to chyba tylko winorośli..
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2003-12-16 12:26:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:brmr44$km7$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> wiosennymi przymrozkami. Masz np. jakieś sprawdzone sposoby na opóźnienie
> wegetacji?? tak by przymrozki "ogrodnikowe" nie kosiły rozwinietych już

Hejka. Oj, komendancie. Ty to masz skojarzenia. ;-) To może jeszcze mam
napisać jak chronić plantacje przed złodziejami. :-)
Poprzez ochronę roślin rozumiemy zespół działań mających na celu nie
dopuszczenie do strat ekonomicznych, wynikających z występowania chorób i
szkodników roślin uprawnych oraz konkurencyjnej działalności chwastów.
Pozdrawiam merytorycznie Ja...cki
P.S. Myślę, że zainstalowanie deszczowni i zmgławianie plantacji w trakcie
przymrozków mogłoby pomóc. Pisał o tym dziadek Henryk. :-) Opóźnienie
wegetacji, moim zdaniem, raczej nie wchodzi w grę.

8. Data: 2003-12-16 12:34:36

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

>Behalf Of Dirko

>Opóźnienie wegetacji, moim zdaniem, raczej nie wchodzi w grę.

Zawsze jeszcze można przechowac sadzonki w zimnej piwniczce:-)
:-) Bogusław

9. Data: 2003-12-16 12:48:02

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOEAPFAAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Zawsze jeszcze można przechowac sadzonki w zimnej piwniczce:-)

A Ty wiesz że cos jest na rzeczy???
Otóż na jednej z ruskojęzycznych stron o winoroslach wyczytałem, że radą na
ich syberyjskie mrozy i przymrozki jest coroczne wykopywanie CAŁEGO
DOROSŁEGO krzewu i przechowywanie go do lepszych czasów w chłodnym
pomieszczeniu (obowiązkowo korzenie w wilgotnym piasku).
To może i dałoby sie zrobić z jednym, dwoma krzewami..., ale z prawie
setką?????
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2003-12-16 12:49:12

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz np. jakieś sprawdzone sposoby na opóźnienie
> wegetacji?? tak by przymrozki "ogrodnikowe" nie kosiły rozwinietych już
> kilkunastocentymetrowych latorośli???

Nie sprawdzone ale ....
W obrębie korzeni ziemię przykrywać białą włókniną - opóźnia nagrzewanie
ziemi.

Pozdrawiam
PP.

co na taras, płytki czy drewno ?
Ogrodzenie a drzewa
Dzialka i wozek ogrodniczy PYTANIE GDZIE ?
Jaka piła łańcuchowa
Śnieg