Ochrona roślin - ciekawostki

41. Data: 2003-12-20 16:43:45

Temat: Re: Ochrona roślin - ciekawostki 6
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moim kotku ......

> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Z kotkiem przyjedź, mam pieska,
może się zaprzyjaźnią :-)

Pozdrawia frytkowo boletus

42. Data: 2003-12-20 17:20:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bs1u4d$l8l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ileż to roboty zbudować na całej powierzchni
> ogrodu drewniany taras, [...]

Dlaczego od razu drewniany? Ile to chorob i pasozytow moze sie
zalegnac w drewnie! Taras powinien byc plastikowy, tak jak cala
reszta. Wspaniale naturalne srodowisko dla gipsowych krasnali.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

43. Data: 2003-12-20 17:36:57

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:mx%Eb.4175$ms2.57@fe2.columbus.rr.com Michal Misiurewicz
<m...@m...iupui.edu> napisał(a):

> Dlaczego od razu drewniany? Ile to chorob i pasozytow moze sie
> zalegnac w drewnie! Taras powinien byc plastikowy, tak jak cala
> reszta. Wspaniale naturalne srodowisko dla gipsowych krasnali.

Hejka. No, nareszcie zaczynacie coś kapować z tej ochrony roślin. ;-)
Pozdrawiam sztucznie Ja...cki

44. Data: 2003-12-20 18:39:19

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:9I_Eb.4161$ms2.936@fe2.columbus.rr.com,
Michal Misiurewicz napisał(a):
> "Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Wiem o tym. Ale nie nazywajmy ich wtedy przyjaznymi, bo to
> po prostu nie jest prawda.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

O nie, jak nie przyjazne dla warrozy to przyjazne dla pszczółek i człowieka
itd

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

45. Data: 2003-12-20 18:40:41

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bs1u8t$lpq$1@atlantis.news.tpi.pl,
boletus napisał(a):

> Z kotkiem przyjedź, mam pieska,
> może się zaprzyjaźnią :-)
>
> Pozdrawia frytkowo boletus

Na frytki chętnie przyjadę bom podjadek, ale kota nie przywiozę, szkoda mi
Twego psa

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

46. Data: 2003-12-20 18:45:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> O nie, jak nie przyjazne dla warrozy to przyjazne dla pszczółek i człowieka
> itd

Oj, zeby to takie proste bylo! Niestety, jak cos truje, to "po wsiech",
jedne organizmy bardziej, inne mniej.

Pozdrowienia,
Michal

47. Data: 2003-12-20 19:49:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zalegnac w drewnie! Taras powinien byc plastikowy, tak jak cala
> reszta. Wspaniale naturalne srodowisko dla gipsowych krasnali.

Drewno na taras z drzew oczywiście potraktowanych
wcześniej Roundap'em.
Właściciel tak urządzonego ogrodu mógłby dla rozrywki
wysilić nieco mózgownicę i zrobić krasnalki z drewna
(wysterylizowanego w/w środkiem).
Plastiku nie polecam, ale drewno - surowiec przyjazny
człowiekowi, owszem. Nie kole w oczy, jak pałacowe
płytki. Jest skromne w swej budowie, zawsze idealnie
leży lub stoi w zależności do czego użyte.
Najbardziej naturalnie wygląda taras z plastrów - pieniek
pocięty w poprzek. Dzięki temu jest niezwykle funkcjonalny.
Znosi każdego rodzaju obuwie i ciężar. Na plastrach
wyjątkowej urody można postawić wazony z kwieciem
samoruszającym i 'nektarem' plwającym, tudzież krasnala
bez batek lub w stroju zaprezentowanym ostatnio przez
Ciebie, niekoniecznie purpurowym.
Sól wypełniająca rowki pomiędzy plasterkami uczyni
ogród oazą ciszy absolutnej, którą mogą się poszczycić
jedynie lalusiowate ogródki japońskie.

Pozdrawia boletus

Ps. Mam nadzieję, że pamiętacie o moim dniu.
To już jutro.

48. Data: 2003-12-20 19:55:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. No, nareszcie zaczynacie coś kapować z tej ochrony roślin. ;-)
> Pozdrawiam sztucznie Ja...cki

Liczba mnoga sugeruje, że pijesz także do mnie:-)
:-) nie powiem nic więcej.

Pozdrawia boletus

49. Data: 2003-12-20 19:57:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na frytki chętnie przyjadę bom podjadek, ale kota nie przywiozę, szkoda mi
> [...]

Bez obawy, mój piesio zna karate:-)

Pozdrawia boletus

50. Data: 2003-12-20 20:00:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, zeby to takie proste bylo! Niestety, jak cos truje, to "po wsiech",
> jedne organizmy bardziej, inne mniej.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Podczas zabiegu należy mieć założoną maskę
i wcale nie trzeba jej ściągać po akcji:-)

Pozdrawia boletus

HERBATA - WYSIEW NASION - CZEMU NIE KIEŁKUJĄ?
RE: propozycja
Dzień króla
filodendron
oj bieda bieda...