Ocieplanie donic

11. Data: 2000-10-20 19:05:17

Temat: Re: Ocieplanie donic
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 08:02 00-10-20, you wrote:
>Witam.
>Najlepszym materialem na ocieplanie donic jest keramzyt.

Jeny!!! Na taka donice to chyba tone by tego trzeba bylo. A jak gruba
warstwa "dookolna " ;-), tego keramzytu by musiala byc?

>Styropian kruszy sie,ponadto roznosza go ptaki po calej dzialce.;)

Eee tam, u mnie to nawyzej by roznioslo na ogrodek Agencji Reklamowej
"Capitol". Ludzie by pomysleli, ze snieg pada jakby zaczelo leciec z IV
pietra :-)))....

Pozdrawiam,
Anka

---
WIRUS - wirus - WIRUS - wirus - WIRUS - wirus - WIRUS
-niE baDz beZbronny - http://www.avp-promocja.kki.pl -

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

12. Data: 2000-10-23 17:16:13

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Najlepszym materialem na ocieplanie donic jest keramzyt.

Keramzyt chłonie wilgoć. Aby dobrze izolował, należy go przykrywać tak samo
jak styropian, co chroni ten ostatni przed ptakami.
Poza tym, ptaki trzeba dokarmiać aby nie jadły kitu i styropianu.
Bez pozdrowień, za to, że nie dokarmiasz ptaków i muszą jeść styropian.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2000-10-25 09:54:28

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8sk10i$ddg$...@n...tpi.pl...
> U mnie sprawdza sie od lat owiniecie donicy folia z pecherzykami
powietrza.
> Najlepiej 2-3 warstwy.
Drobna czy gruba, jakie oczka?
Pozdrawiam Jerzy

14. Data: 2000-10-25 09:56:30

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8skesr$gi8$...@n...tpi.pl...
> Zamiast kory, czy kompostu mozna tez uzyc starych gazet. Swietnie izoluja.
Z "klawiatury" mi wyjąłeś, ale dopowiem, że najlepiej zmielone albo
zgniecione.
Pozdrawiam Jerzy.
PS
Ciekaw jestem kiedy to wejdzie na listę.

15. Data: 2000-10-25 10:20:30

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Wysłano: 25 października 2000 11:56
odebrano 00-10-25 12:04
Pozdrawiam
Juras

16. Data: 2000-10-25 16:52:13

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@o...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:004b01c03e6d$33b17880$1...@o...org.pl...
[...]
> Wysłano: 25 października 2000 11:56
Taka informacja to z serwera, ja wysłałem 18 o 20 z groszami.
> odebrano 00-10-25 12:04
i tak samo odebrałem jak "wysłano" 11:56
Pozdrawiam Jerzy
PS
Coś mi się wydaje, że mój serwer już działa dobrze.

17. Data: 2000-10-29 20:23:28

Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie się takie cudo kupuje? Poza tym ja mam dwie skrzynki i jak to
paskudztwo owinąć? A przezimować jakoś musi. Swoją drogą - jaką ziemię lubią
róże? Pozdrawiam Agn.

18. Data: 2000-10-29 20:37:43

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Prezes <k...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ti128$t2i$...@k...task.gda.pl...
[...]
> Gdzie się takie cudo kupuje? Poza tym ja mam dwie skrzynki i jak to
> paskudztwo owinąć? A przezimować jakoś musi. Swoją drogą - jaką ziemię
lubią
> róże? Pozdrawiam Agn.
W składach budowlanych oraz sklepach chemicznych, w Wawie np. na Powązko
wskiej jest na 100%.
Pozdrawiam Jerzy

19. Data: 2000-10-30 07:24:32

Temat: Odp: Ocieplanie donic
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie się takie cudo kupuje? Poza tym ja mam dwie skrzynki i jak to
> paskudztwo owinąć? A przezimować jakoś musi. Swoją drogą - jaką ziemię

Dość ciężką, nawet trochę gliniastą, ale bardzo żyzną.
Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2000-10-30 19:27:59

Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

O rany! Mieszkam w Sopocie. Ale składy budowlane są. Dzięki! Agn.
Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ti1o0$r7k$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
> [...]
> lubią
> W składach budowlanych oraz sklepach chemicznych, w Wawie np. na Powązko

próbki chelatu żelaza
.
Skrzydelko czy nozka? (przedzior czy ziemiora?)
Figa i inne
test