Oczko wodne

1. Data: 2001-05-21 11:14:42

Temat: Oczko wodne
Od: "Tree" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze
zamierzam założyć ( wybudować?) oczko wodne rzecz jednak w tym że nie mam
pojęcia jak sie do tego zabrać
będę wdzięczny za każda pomoc np tytuły czasopism i książek strony www a
najcenniejsze będą dla mnie fachowe ( związane z własnym doświadczeniem)
porady osób które już założyły takie oczko
Pozdrawiam
Tree

2. Data: 2001-05-22 14:42:10

Temat: Re: Oczko wodne
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tree" <t...@2...pl> napisał w wiadomości
> Szanowni Grupowicze
> zamierzam założyć ( wybudować?) oczko wodne

Chciałbym zainteresować Cię jednym z elementów mogących wejść w skład
Twojego ogrodu wodnego.
Chodzi mi tu o ścianę ociekającą. Wydaje się, że po minięciu mody na
fontanny, powoli przesycamy się wodospadami i kaskadami.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-06-01 17:05:46

Od: "Zbyszek" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny użytkowniku należy zacząć od dobrego wytyczenia na terenie działki
a następnie przystąpić do wykopania dołu o odpowiedniej głębokości
,najlepiej 80cm.lub głębiej .
Można wtedy posadzić lilje wodne i mieć rybki które przezimują.
Kupić folię w całosci i rozłożyć w wykopanym dole a z góry przycisnąć
kamykami i nalać wody.

4. Data: 2001-06-01 18:13:28

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tree <t...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9east3$1s7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> najcenniejsze będą dla mnie fachowe ( związane z własnym doświadczeniem)
> porady osób które już założyły takie oczko
Zobacz:
http://szukacz.proszynski.pl/aszukaj/wyniki.asp?rn=1
&xqu=oczko+wodne&ct=og
Pozdrawiam Jerzy