Oczko wodne - ku przestrodze.

1. Data: 2003-03-29 10:13:36

Temat: Oczko wodne - ku przestrodze.
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam miłośników oczek wodnych i ...kamienia do jego wykończenia,
zerknijcie proszę na tę stronę
http://www.superfiltr.republika.pl/wielka_wpadka.htm
.
Resztę pozostawię bez komenarza.....

Pozdrawiam
Paweł Woynowski
http:www.mikrojezioro.met.pl

2. Data: 2003-03-29 18:24:26

Temat: Re: Oczko wodne - ku przestrodze.
Od: "Abakus" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale puste tez jest ladne niebieskie dno;)
to zart, przeciez po wykonaniu takiego czegos idzie sie zalamac.
ale faktycznie folja jest dobra ale jak oczko wodne ma nie duza objetosc i
czeba uwarzac ciagle zeby nie przedziurawic folji.
Tez mialem oczko dosc glebokie zeby mogly zyc ryby w nim, lecz przy wymianie
wody zostawilem poziom gdzies okolo 40 cm wody,
i w czasie mojej nieobecnosci chcac sie napic jakis pies wpadl do niego i
starajac sie wydostac pocharatal folje doszczetnie.
Pies zyje a oczko nabralo plytkiego poziomu od tamtej chwili- to tez w
ramach przestrogi zeby zabezpieczac na czas wymiany wody!
pozdrawiam
Grzesiek

3. Data: 2003-03-30 02:32:07

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pies zyje a oczko nabralo plytkiego poziomu od tamtej chwili- to tez w
> ramach przestrogi zeby zabezpieczac na czas wymiany wody!
> pozdrawiam
>         Grzesiek

W którymś wątku o oczkach juz napisałem jak zabezpieczyć je przed uszkodzeniem
przez psy. Ograniczasz dostęp sadząc wysokie i gesto rosnace rośliny np. :
oczeret, tatarak,kosaciec żółty a wstrefie płytkiej robisz dostęp dla psa
poprzez wyłożenie na istniejącą folię jeszcze dwóch warstw folii i pokrywasz to
siatka plastikową o oczkach 5 mm lub 10 mm. pies jak będzie tędy wychodził nie
bedzie się ślizgał na folii i jej nie zniszczy, zaczepi pazurami o siatkę i
wyjdzie bez problemów.
Pozdrawiam
Paweł

4. Data: 2003-03-30 21:00:33

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Paweł Woynowski
> http:www.mikrojezioro.met.pl
>
> --
>Witaj
Obejrzałam Twoją stronę i chciałam zapytać, w którym miejscu na Ursynowie
mieszkasz, bo chętnie bejrzałabym na "żywo". Również jestem mieszkanką
Ursynowa. :-))

pozdrawiam
ania

5. Data: 2003-03-31 00:11:37

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Obejrzałam Twoją stronę i chciałam zapytać, w którym miejscu na Ursynowie
> mieszkasz, bo chętnie bejrzałabym na "żywo". Również jestem mieszkanką
> Ursynowa. :-))

Aniu, zapraszam na priva: o...@w...pl , tam dam Ci szczegółowe namiary, a
ogólnie, obok Megasamu. Szkoda że nie zostawiłaś namiaru na Twój emeil.

Pozdrawiam
Paweł Woynowski
http:www.mikrojezioro.met.pl

coś jednorocznego na płot z siatki