Oczy a monitor?

1. Data: 2004-02-04 20:17:08

Temat: Oczy a monitor?
Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pracuję po kilka godzin przed monitorem i gdzieś po 5 godzinach zaczyna mnie
boleć głowa, szczególnie czoło, słyszałem ze to właśnie od monitora? czy są
jakieś metody by uniknąć tych dolegliwości i zasypiania nad monitorem? Czy
sa może jakieś sposoby? Może jakies szkła?
Pozdrawiam i licze na pomoc.

--
Usuń NOSPAM z adresu!
Piotr Jan Piguła

2. Data: 2004-02-04 22:27:45

Temat: Re: Oczy a monitor?
Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> jakieś metody by uniknąć tych dolegliwości i zasypiania nad monitorem? Czy
> sa może jakieś sposoby? Może jakies szkła?

Lekarz mi przepisal filtr+okulary -0.5. Klopoty skonczyly sie po
przykroceniu dziennego limitu pracy przy kompie do jakis 3h, a filtr
naprawde pomogl...
Jesli mowisz o bolu skroni z naciskiem na zmeczenie oczu i 'mroczki' to wiem
niestety o czym mowisz... :(
pozdrawiam i zdrowia zycze
Aga

--
<...http://livia.neostrada.pl...>
<....@p...onet.pl....>

3. Data: 2004-02-04 22:43:33

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jakieś metody by uniknąć tych dolegliwości i zasypiania nad monitorem? Czy
> sa może jakieś sposoby? Może jakies szkła?

Monitor LCD. Czesto sie ucze z materialow w formie elektronicznej i od kiedy
kupilem monitor lcd to nawet "sesje" po 10 godzin nie sa mi straszne :)

K.

4. Data: 2004-02-04 23:10:02

Od: Zenon <z...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-04 23:43, Użytkownik K napisał:

> Monitor LCD. Czesto sie ucze z materialow w formie elektronicznej i od kiedy
> kupilem monitor lcd to nawet "sesje" po 10 godzin nie sa mi straszne :)

Zgadza się, wyświetlacz - najlepiej dobrej jakości - to podstawa. Ja mam
15", dobrze wyregulowane kolory i nawet długotrwała praca jest znośna.
Ale UWAGA: ważne aby robic przerwy na patrzenie na inne odległości niż
mamy monitor, wtedy wzork sie mnie męczy. Ja n.p. często przerywam
pracę, aby się czegos napić, zjeśc itd. Można wyglądać przez okno etc.

Z.

5. Data: 2004-02-05 11:28:20

Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Czesto sie ucze z materialow w formie elektronicznej i od kiedy
> kupilem monitor lcd to nawet "sesje" po 10 godzin nie sa mi straszne :)
Ja to wiem tylko w mojej pracy nie wiedzą:-)))

6. Data: 2004-02-05 15:56:59

Temat: Re: Oczy a monitor? a cienie pod oczami
Od: "Muminos" <muminos _Ledwozipek wulgarek_nienawidze spamu@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja znowu mam wielkie cienie pod oczami,
moze ktos zna jakis sprawdzony krem pod oczy , wygladam jakbym pil tydzien,
generalnie spie ok. 7-8 h , 12-14h komputer
dzieki
JAro

7. Data: 2004-02-05 16:01:48

Od: Szyszkownik <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik K napisał:

> [...]
> kupilem monitor lcd to nawet "sesje" po 10 godzin nie sa mi straszne :)

taa lcd to rozwiazanie na taki problem, ale nie np. jak zajmujesz sie
grafika na kompie wtedy lcd ze wzgledu na kieska jakosc obrazu odpada. a
ja wlasnie bawie sie glownie cad/photoshop przed monitorem 19" czasami
10 godzin pod rzad i co ja mam zrobic?

8. Data: 2004-02-05 18:35:01

Od: "-=RapidHail=-" <d...@u...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szyszkownik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> grafika na kompie wtedy lcd ze wzgledu na kieska jakosc obrazu odpada. a
> ja wlasnie bawie sie glownie cad/photoshop przed monitorem 19" czasami

Kupić dobre LCD z szybką odpowiedzią matrycy i dużą jasnością obrazu.

9. Data: 2004-02-05 19:03:32

Od: Szyszkownik <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik -=RapidHail=- napisał:
> Użytkownik "Szyszkownik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
>

> Kupić dobre LCD z szybką odpowiedzią matrycy i dużą jasnością obrazu.

o ile wiem to nie ma jeszcze lcd o jakosci obrazu porownywalnej z CRT
nawet jezeli jest to *dobre* lcd

10. Data: 2004-02-05 23:06:25

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zwróć uwagę czy masz odświeżanie monitora dobrze ustawione.

Zespół Nadwrażliwego Jelita!!!!
Nadpobudliwość
[GwK]poradnia reh.kończyn górnych??
swiad odbytu - pomocy