Oczyszczacze powietrza z jonizatorem

1. Data: 2006-02-13 08:31:26

Temat: Oczyszczacze powietrza z jonizatorem
Od: "news" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Mam takie pytanie czy wogóle warto inwestowac w oczyszczacze powietrza czy
raczej szkoda na to pieniedzy? Tak sie zastanawiam jaka jest skutecznosc
tych urządzań i czy rzeczywiscie działają one tak jak zapewnia producent.

Pzdr.

2. Data: 2006-02-13 16:53:37

Temat: Re: Oczyszczacze powietrza z jonizatorem
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2006 09:31:26 +0100, news napisał(a):

> [...]
> tych urządzań i czy rzeczywiscie działają one tak jak zapewnia producent.

To zależy jaki jonizator. Jeśli jonizacja odbywa się na zasadzie działania
ostrza i wysokiego napięcia, to takie rozwiązanie mija sie z celem, bo wraz
z wolnymi elektronami powstaje masa wolnych rodników i wszystko się znosi.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2006-02-13 19:19:58

Od: "news" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostrza i wysokiego napięcia, to takie rozwiązanie mija sie z celem, bo
> wraz z wolnymi elektronami powstaje masa wolnych rodników i wszystko się

mysłałem o czyms takim
http://www.klimatop.pl/product_info.php/cPath/12_15/
products_id/55
nie wiem na jakiej zasadzie to działa :-(

4. Data: 2006-02-16 18:03:07

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2006 20:19:58 +0100, news napisał(a):

> mysłałem o czyms takim
> http://www.klimatop.pl/product_info.php/cPath/12_15/
products_id/55
> nie wiem na jakiej zasadzie to działa :-(

Ja używam tego:
http://www.jonizator.pl/
A co do tego nad którym się zastanawiasz to niestety nie mam informacji co
to moze być. Ze swojego jestem zadowolony pomimo tego, że nie ma
nawilżacza.

5. Data: 2006-02-16 18:15:50

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 16 Feb 2006 19:03:07 +0100, *Trapez*
<news:1ro4kxshwm388$.u4jnc42ot2x2$.dlg@40tude.net> napisał(a):

> Ja używam tego:
> http://www.jonizator.pl/

Tylko nie wiem dlaczego nie podali ceny na tej stronie :-(
Ile to kosztuje?

--
Kaja

6. Data: 2006-02-19 08:13:08

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Feb 2006 19:15:50 +0100, Kaja napisał(a):

> Tylko nie wiem dlaczego nie podali ceny na tej stronie :-(
> Ile to kosztuje?

Ja się dogadywałem, ale to było dawno. Jakieś sześć stów albo więcej trzeba
dać, choć nie dam głowy, że tyle jest teraz.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

zapalenie oskrzeli(dlugie)
pomiar cisnienia-dziwne wyniki
pediatra a wizyty domowe
Kłykciny kończyste - pomocy!
Chlamydia - gdzie na Śląsku zrobić test? - proszę pilnie o odp.