zapalenie oskrzeli(dlugie)

1. Data: 2006-02-13 01:45:32

Temat: zapalenie oskrzeli(dlugie)
Od: "duduś" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
moj 4 miesieczny synek zachorowal na zapalenie oskrzeli i dzis bylismy w
szpitalu, gdzie ta wstretna choroba zostala nazwana po imieniu. Lekarz
powiedzial tu cytuje" powinno zostac ale nie ma miejsc" chodzilo o szpital.
Ja stanelam jak wryta, przestraszylam sie szpitala i pytalam co dalej skoro
nie ma miejsc? odpowiedz brzmiala "moze inny szpital, zadzwonie i dowiem sie
czy tam sa miejsca" Mój maz wtedy powiedzial, ze mozemy go leczyc w domu a
pani doktor nie widziala przeciwskazan choc uwazala, ze nie poradzimy sobie
z podawaniem lekow,( maly jest inhalowany BABYHALEREM) my zapewnilismy ze
damy. I tak po liscie wskazowek dotarlismy do domu, wykupilismy leki, nie
wiem czy dobrze zrobilam podejmujac sie leczenia w domu, boje sie ze cos
pojdzie nie tak ale tlumacze siebie tym, ze przeciez gdyby bylo z malym zle
to lekarz nie pozwolilaby na leczenie w domu. Uwazalam ze w domu bedzie mu
lepiej niz w szpitalu pelnym dodatkowych wirusow. Napiszcie prosze co o tym
sadzicie, docenie kazda uwage nawet ta negatywna.

2. Data: 2006-02-14 01:24:57

Temat: Re: zapalenie oskrzeli(dlugie)
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Feb 2006 02:45:32 +0100, dudu? wrote:
>moj 4 miesieczny synek zachorowal na zapalenie oskrzeli [..] nie
>wiem czy dobrze zrobilam podejmujac sie leczenia w domu, boje sie ze cos
>pojdzie nie tak

Z jednej strony ludzie czasem na to umieraja, z drugiej -
jako starsze dziecko mialem zapalenie pluc czy oskrzeli
co roku i zawsze bylo bezproblemowo leczone w domu.
Antybiotyki, trzymac cieplo i wzasadzie nic wiecej nie trzeba..

Nie przejmuj sie na zapas.

J.

pomiar cisnienia-dziwne wyniki
pediatra a wizyty domowe
Kłykciny kończyste - pomocy!
Chlamydia - gdzie na Śląsku zrobić test? - proszę pilnie o odp.
NOVIT - oszustwa ciąg dalszy