Kłykciny kończyste - pomocy!

1. Data: 2006-02-12 21:02:52

Temat: Kłykciny kończyste - pomocy!
Od: "wow" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam odpowiedzi w sieci i nigdzie nie mogę odszukać... wszędzie jest
napisane że można zarazić się tylko drogą płciową... CZYJEST MOŻLIWOŚĆ
ZARAŻENIA SIĘ TYM WIRUSEM W INNY SPOSÓB - nie wiem basen, kontakt z zarażonymi
osobami... bardzo mi zależy na odpowiedzi prosze pomóżcie!
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2006-02-12 21:44:17

Temat: Re: Kłykciny kończyste - pomocy!
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mowa o HPV to oczywiscie ze mozna, poczytaj: http://tinyurl.com/7ldrj

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-02-13 20:33:32

Od: "wow" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok wiem już że
jest kilkasposobów ale na podanym linku nie mogę nic odszukać prosze wymienić
chociaż kilka sposobów zarażenia się... i jeszcze jedno moja była partnerka po
5 miesiącach odezwała się żebym zrobił badania objawów narazie żadnych nie
widze czy to może siedzieć głęboko bez objawów i jak można to sprawdźić na
czym polegają badania? czekam na info z góry dziękuję!

4. Data: 2006-02-14 10:47:29

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest kilkasposobów ale na podanym linku nie mogę nic odszukać prosze
> wymienić
> chociaż kilka sposobów zarażenia się...

Bez jaj, przeciez google wyrzucilo setki stron na ten temat, mam je
przekopiowac tutaj?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2006-02-15 20:17:14

Od: "J" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wow" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> widze czy to może siedzieć głęboko bez objawów i jak można to sprawdźić na
> czym polegają badania? czekam na info z góry dziękuję!

Mozna sie zarazic w inny sposob niz drogą kontaktów seksualnych, ale zdarza
sie to bardzo rzadko. Jesli chodzi o badania to aby stwierdzic czy jestes
zarazony wirusem HPV trzeba zrobić test DNA metodą PCR. Moza byc zarazonym
HPV i nie miec zadnych objawów (kłykcin kończystych) jest to uzaleznione od
typu wirusa. Np typ 6 i 11 powoduje występowanie KK ale np typ 16 i 18 nie
powoduje. Może tez byc taka sytuacja ze kłykciny są wewnątrz organizmu (np w
cewce moczowej, pęcherzu, przełyku, odbycie, na podniebieniu, języku ).

Chlamydia - gdzie na Śląsku zrobić test? - proszę pilnie o odp.
NOVIT - oszustwa ciąg dalszy
Tradzik - wazne :/
Wyłuszczeni więzozrostu barkowo-obojczykowgo
zatoki