Oczyszczanie organizmu

1. Data: 2007-02-13 02:02:55

Temat: Oczyszczanie organizmu
Od: paul <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czytalem ostatnio na temat metod oczyszczania/odtruwania organizmu.
Chcialbym spytac co na ten temat sadzicie? Czy jest to zrodwe i skuteczne?

Oczyszczanie jelita, poprzez robienie sobie lewatyw przez pewien czas.
Podobno najlepsze efekty uzykuje sie wlewajac w siebie wlasny mocz.
Slyszalem, ze potrafia wtedy wyjsc z jelita rozne przedziwne rzeczy ;)
Sluz, resztki kalu, jakies blony, roznego rodzaju "stworzenia" wygladajace
jak nitki itp.

Czyszenie watroby, poprzez wypicie szklanki oliwy i szklanki soku z
cytryny. Oczywiscie trzeba wczesniej przygotowac organizm odpowiednia
dieta na takie cos. Podobno ladnie czysci to watrobe, wyplukujac z niej
roznego rodzaju sluz oraz kamienie.

A co sadzicie o urynoterapi? Czy ona rzeczywiscie dziala czy to tylko cos
w rodzaju efektu placebo.

Znam osobe ktora stosuje powyzsze metody i czuje sie doskonale.
Mowi, ze z jelita powychodzily przerozne rzeczy, a po czyszczeniu watroby
odbyt strzelal kamieniami jak uzi :)

Najbardziej interesuje mnie dlugofalowy wplyw takich zabiegow na stan
narzadow.
Woda wyplukuje flore bakteryjna z jelit, wiec z pewnoscia trzeba ja
odbudowywac. Ale czy moga wystepowac jakies inne pozniejsze powiklania.
Nie mam tu na mysli jednorazowego wlewu, tylko calej serii (np. przez 10
dni, a potem co jakis czas)
A co z watroba, jezeli takie czyszczenie jest rzeczywiscie skuteczne, to
czy ma jakis inny gorszy wplyw na watrobe, ktory moze sie ujawic po pewnym
czasie?

Pozdrawiam,

paul

2. Data: 2007-02-13 18:02:49

Temat: Urynoterapia i inne brednie
Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 13, 2:02 am, paul <n...@n...no> wrote:
> Czytalem ostatnio na temat metod oczyszczania/odtruwania organizmu.
>Czy jest to zrodwe i skuteczne?

A zrodla ktore owe cudowne metody propaguja nie byly laskawe powolac
sie na badania kliniczne? No wiesz, takie gdzie masz prosta tabelke w
ktorej czarno na bialym wypisany jest:
wzor "toksyny"/stezenie tejze przed aktem szmanstwa/ stezenie po akcie

wraz z grupa kontrolna? Nie masz? To za przeproszeniem mozesz sobie
wsadzic we wiedomy otwor nie tylko rurke do kolonoterapii ale tez
broszure zalety jej opisujace.

> Podobno najlepsze efekty uzykuje sie wlewajac w siebie wlasny mocz.

Mocz najlepiej dziala na glowe. Polecam struge moczu w chlodny dzien
na rozpalone czolo. Leczy z mysli o urynoterapii.

A tak na marginesie to Twoj post to chyba musi byc prowokacja bo
takiego nagromadzenia wariactw czas jakis nie widzialem.

3. Data: 2007-02-13 23:04:09

Temat: Re: Oczyszczanie organizmu
Od: "ZHO" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paul" <n...@n...no> napisał w wiadomości
> [...]
> cytryny. Oczywiscie trzeba wczesniej przygotowac organizm odpowiednia
> dieta na takie cos. Podobno ladnie czysci to watrobe, wyplukujac z niej
<...>

> Znam osobe ktora stosuje powyzsze metody i czuje sie doskonale.
> Mowi, ze z jelita powychodzily przerozne rzeczy, a po czyszczeniu watroby
> odbyt strzelal kamieniami jak uzi :)

No coz, jak sobie ktos zafundowal megazatwardzenie, to nie ma sie co dziwic
wystrzalom dzieki nagromadzonym gazom, jak juz sie udalo.
Polecam umiescic w poblizu jakas swieczke lub inny otwarty ogienek :>>
Wyleczy Cie z takich glupot.
--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

4. Data: 2007-02-14 00:08:12

Od: paul <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Feb 2007 00:04:09 +0100, ZHO wrote:

> [...]
> wystrzalom dzieki nagromadzonym gazom, jak juz sie udalo.
> Polecam umiescic w poblizu jakas swieczke lub inny otwarty ogienek :>>

Oh, Twoje argumenty sa tak silne i przekonywujace.
Czy ja pisalem, ze to stosuje lub zamierzam?

Pytalem sie czy ktos ma jakies naukowe informacje na ten temat.

Rozmawiales/spotkales sie z osoba ktora cos takiego stosuje czy piszesz
tylko ot tak, zeby cos napisac?

Nie da sie ukryc, ze osoba ktore to stosuja pomaga, i widza one poprawe
roznego rodzaju schorzen. Wiec pytam sie czy to tylko placebo.
Ale coz.. jak nie ma sie argumentow to najlepiej kogos wysmiac.

Nie pozdrawiam.

5. Data: 2007-02-14 00:13:34

Temat: Re: Urynoterapia i inne brednie
Od: paul <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Feb 2007 10:02:49 -0800, darked wrote:

> [...]
>
> wraz z grupa kontrolna? Nie masz? To za przeproszeniem mozesz sobie
> wsadzic we wiedomy otwor nie tylko rurke do kolonoterapii ale tez

Nie ladnie jest odpowiedac pytaniem na pytanie.
Teksty o wsadzaniu, wsadz sobie... juz ty dobrze wiesz gdzie.

> Mocz najlepiej dziala na glowe. Polecam struge moczu w chlodny dzien
> na rozpalone czolo. Leczy z mysli o urynoterapii.

Bardzo rzeczowe.

6. Data: 2007-02-14 00:22:08

Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystrzalom dzieki nagromadzonym gazom, jak juz sie udalo.
> Polecam umiescic w poblizu jakas swieczke lub inny otwarty ogienek :>>

Robilem oczyszczanie za pomoca oliwy i soku z cytryny i efekty sa
druzgoczace. Z teoretycznie pustego jelita (bo wczesniej jest glodowka)
wychodza kamienie, roznego rodzaju nitki, strzepy itd. Sam w takie rzeczy
nie wierzylem, ale jak zobaczylem co za brudy czlowiek ma w organizmie to
polecam przeprowadzenie tego oczyszczania kazdemu. Od tych gnijacych smieci
zalegajacych w organizmie powstaje wiele schorzen.

7. Data: 2007-02-14 08:18:35

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> polecam przeprowadzenie tego oczyszczania kazdemu. Od tych gnijacych smieci
> zalegajacych w organizmie powstaje wiele schorzen.

a mnie po czymś takim cholernie wątroba bolała.

Skoro tak opisujesz te różne różności, które sobie potem oglądałeś -
dlaczego nie przyszło Ci do głowy zbadać na podobieństwo z "tymi rzeczami"
swego kału? Serio myślisz, że wtedy inne "cuda" wychodzą?

h.

8. Data: 2007-02-14 10:25:51

Od: paul <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Feb 2007 08:18:35 +0000, Hania wrote:

> [...]
> dlaczego nie przyszło Ci do głowy zbadać na podobieństwo z "tymi rzeczami"
> swego kału? Serio myślisz, że wtedy inne "cuda" wychodzą?

czyli zrobilas sobie takie czyszczenie bez wczesniejszego badania kalu?

9. Data: 2007-02-14 10:26:30

Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 14, 12:13 am, paul <n...@n...no> wrote:

> Nie ladnie jest odpowiedac pytaniem na pytanie.
> Teksty o wsadzaniu, wsadz sobie... juz ty dobrze wiesz gdzie.

> Bardzo rzeczowe.

Pala z epistemologii. Nie udowadnia sie negatywow. Ja moge sobie do
konca swiata wypisywac uzasadnienia dlaczego X nie dziala ku uciesze
kanapowego szamana odstrzelajacego moje stwierdzenia banalnym 'a brata
sasiadki kuzynki X pomogl i nie masz na to wytlumaczenia'. Na
osobnikach postulujacych 'X dziala na Y' lezy obowiazek udowadniania/
popierania tego badaniami klinicznymi. Tu masz wyszukiwarke artykulow
medycznych:
scholar.google.com

BTW, sla mie osobiscie nie ma znaczenia iz paul czy inny medrzec
wypije morze moczu albo zje wszystkie krowie placki w Arizonie bo
wyczytal ze to dobrze na porost wlosow robi. Ufam jedynie iz przyznana
mu zostanie Nagroda Darwina, tak ze srednei IQ przyszlych pokolen
wzrosnie w wyniku jego dzialan.

10. Data: 2007-02-14 11:21:23

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyczytal ze to dobrze na porost wlosow robi. Ufam jedynie iz przyznana
> mu zostanie Nagroda Darwina, tak ze srednei IQ przyszlych pokolen

Chciałbym zadac proste pytanie koledze/koleżance "Darked", odonśnie temtu
"zaparciowo-bulobruchowego".

Co jest według niego/niej "na chłopski rozum" najskuteczniejsze na
długotrwałe zaparcia spowodowane problemami w przepływie stolca w jelicie
grubym(które wcale nie sa takim żadkim zjawiskiem):

- tabletki przeczyszczające ?
- tabletki przeciwbólowe ?
- wypłukanie z jelita grubego masy kałowej wodą ?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Ciąża bliźniacza i zakrzepica