Oczyszczanie organizmu

11. Data: 2007-02-14 11:23:08

Temat: Re: Urynoterapia i inne brednie
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> żadkim

rzadkim miało być...sorry ach ta ortografia.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

12. Data: 2007-02-14 12:09:56

Temat: Re: Oczyszczanie organizmu
Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odbyt strzelal kamieniami jak uzi :)
>
> Najbardziej interesuje mnie dlugofalowy wplyw takich zabiegow na stan
> narzadow.
> Woda wyplukuje flore bakteryjna z jelit, wiec z pewnoscia trzeba ja
> odbudowywac. Ale czy moga wystepowac jakies inne pozniejsze powiklania.
> Nie mam tu na mysli jednorazowego wlewu, tylko calej serii (np. przez 10
> dni, a potem co jakis czas)
> A co z watroba, jezeli takie czyszczenie jest rzeczywiscie skuteczne, to
> czy ma jakis inny gorszy wplyw na watrobe, ktory moze sie ujawic po pewnym

Poczytaj na ten temat w którejkolwiek z książek dr Michała Tombaka. On to
dokładnie opisuje, włacznie ze skutkami takich kuracji. Dodatkowo pisze, że
wypróbował wszystkie te metody na sobie, więc to co poleca jest sprawdzone.

Tapta

13. Data: 2007-02-14 12:19:58

Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 14, 11:21 am, "Dr.Endriu" <n...@i...pl> wrote:

> Chciałbym zadac proste pytanie koledze/koleżance "Darked", odonśnie temtu
> "zaparciowo-bulobruchowego".
>
> Co jest według niego/niej "na chłopski rozum" najskuteczniejsze na
> długotrwałe zaparcia spowodowane problemami w przepływie stolca w jelicie
> grubym(które wcale nie sa takim żadkim zjawiskiem):
>
> - tabletki przeczyszczające ?
> - tabletki przeciwbólowe ?
> - wypłukanie z jelita grubego masy kałowej wodą ?
>
> --
> Pozdrawiam
> Dr.Endriu
> nmp1(małpa)interia.plhttp://nmp1.w.interia.pl

A ja chcialbym odpowiedziec pytaniem: kolega paul pytal o zaparcie? A
moze do takowej wykonywanej w gminnym szpitalu lewatywy uzywa sie
moczu pacjenta/krowy/wieloryba?

Stosujesz stary numer: przesuniecie tematu dyskusji. Jesli ktos
bajdurzy o "leczniczych" trepanacjach czaszki mozna byc pewnym ze ktos
wyskoczy z lopianow z kwestia 'tak wlasnie leczy sie Y'.

A tak na marginesie: ludzie z przewleklymi zaparciami winni zmienic
diete a nie wyplukiwac resztki pizzy z okreznicy:
Diverticular disease of the colon
Neil Stollman, MD C Prof Jeffrey B Raskin, MD b
The Lancet
Volume 363, Issue 9409 , 21 February 2004, Pages 631-639

14. Data: 2007-02-14 13:56:29

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

paul <n...@n...no> napisał(a):

> czyli zrobilas sobie takie czyszczenie bez wczesniejszego badania kalu?

mozesz nie odpowiadac pytaniem na pytanie?

h.

15. Data: 2007-02-14 13:57:09

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

paul <n...@n...no> napisał(a):

ups, pytnaie bylo nie do Ciebie, wiec cofam powyzsze

h.

16. Data: 2007-02-14 14:38:51

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyszenie watroby, poprzez wypicie szklanki oliwy i szklanki soku z
> cytryny.
Może,
ale może lepiej zrobić sobie kwaśny majonez z tej cytryny i oliwy ?
Pszyjemne z pożytecznym.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

17. Data: 2007-02-14 14:51:59

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>A tak na marginesie: ludzie z przewleklymi zaparciami winni zmienic
>diete a nie wyplukiwac resztki pizzy z okreznicy:

Drogi kolego/koleżanko.
Jeżeli chodzi o hydrokolonoterapię, to wiedz że jest ona stosowana w
szpitalach NFZ na masową skalę.
Jest tylko jeden problem z tym związany....
Hydrokolonoterapię (przy użyciu zwykłej wody - mocz to temat na inna
dyskusję ) stosuje się
jako zabieg poprzedzający kolonoskopięm czyli penetrację za pomocą sondy,
wnetrza jelita grubego.
Za pomoca hydrokolonoterapii, robi się miejsce dla sondy wypłukując masy
kaowe z jelita grubego.
Niestety jezeli ktoś kierowany jest na zabieg kolonoskopii, istnieje duże
prawdopodobieństwo posuniętych zmain degeneracyjnych w obrębie jelita
grubego.
Przysłowie "Mądry Polak po szkodzie" w tym przypadku ma 100%
zastosowanie.....
Wystarczyło wcześniej dbać o swoje jelita płukając je od czaasu do czasu
Hydrokolonoterapią, "grać Niemca", brać reklamowane w telewizji środki
przciwbólowe "na ból brzucha", i udawać że tematu nie ma.

> A tak na marginesie: ludzie z przewleklymi zaparciami winni zmienic
> diete a nie wyplukiwac resztki pizzy z okreznicy:

Wielokrotnie dyskutowaliśmy na ten temat z niejakim jegomościem o
ksywie/nazwisku Jurek Mierzyński .
Jedyny wniosek z tych dyskusji jest taki jest taki drogi kolego, iż w
przypadku zmian degeneracyjnych w obrębie jelita grubego, inna dieta NIE
USUNIE tychże powikłań, i zaparcia bedą w dalszym ciągu występować ....w tym
właśnie jest cały problem.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

18. Data: 2007-02-14 16:02:55

Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli chodzi o hydrokolonoterapię, to wiedz że jest ona stosowana w
> szpitalach NFZ na masową skalę.

Pomieszanie z poplataniem. Przygotowanie do zabiegu to nie jest
terapia. Rownie dobrze "terapia" mozna nazwac golenie czaszki przed
operacja na tejze. Enema bywa/jest terapeutyczna przy zaparciach ale
nie mowimy tutaj o interwencji w konkretnym przypadku zaparcia tylko
wlewani w siebie litrow plynu (ufam ze sterylnej wody/elektrolitow) u
normalnych, nie zapartych osobnikow. Zupelnie co innego.

> Niestety jezeli ktoś kierowany jest na zabieg kolonoskopii, istnieje duże
> prawdopodobieństwo posuniętych zmain degeneracyjnych w obrębie jelita
> grubego.

A tak prostym medycznym jezykiem:
1) wiesz jakie jest glowne wskazanie do kolonoskopii?
2) czy glejak mozgu to tez: "posunięta zmiana degeneracyjna"?
3) slyszales moze o polyposis coli? Czy temu tez udatnie zapobiegasz
wlewkami wody w odbyt?

> Wystarczyło wcześniej dbać o swoje jelita płukając je od czaasu do czasu
> Hydrokolonoterapią,

Istnieje grupa ludzi pluczacych swoje jelita namietnie. Niektorzy
nawet bardziej namietnie niz inni (czesc gejow) ale nie o nich tutaj
mowa. Jesli od lat wielu Xsiezna D. i jej intelektualne odpowiedniki
plucza swoje okreznice to nic prostszego niz wykazac obiektywnie iz u
osob przestrzegajacych tej samej diety i cwiczen fizycznych co D. ale
bez kolonoterapii zmiany owe wystepuja natomiast jelita grube maniakow
colonics swiezutkie sa jako ta lilia. Proste pytanie: masz gdzies
takowe dane pod reka?

> [...]
> USUNIE tychże powikłań, i zaparcia bedą w dalszym ciągu występować ....w tym

Dyskutowac z anonimem czy tez Tomaszm roztropkiem z Qrdzielowa mozna
dlugo ale jak to sie ma do danych klinicznych? Dodatkowo uwielbiam
termin: "zmiany degeneracyjne w obrębie jelita grubego". Co to qrcze
jest?
Jesli uchylkowatosc to napisz czarno na bialym 'uchylkowatosc'. Jesli
zespol nadwrazliwego jelita grubego to podaj nazwe a nie omamiaj
mglistymi pseudo-medycznymi pojeciami.

19. Data: 2007-02-14 19:33:36

Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przewodzie pokarmowym doroslego czlowieka jest kilka kilogramow
substancji, ktore tam trwale zalegaja, gnija i moga odpowiadac za cale
spektrum chorob. Wiem, jak wyglada kal przed oczyszczaniem i jak wyglada w
trakcie oczyszczania. U mnie bylo pelno kamieni, wielkosci paznokcia, pelno
roznych nici i innych dziwactw.

20. Data: 2007-02-15 12:41:17

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wlewani w siebie litrow plynu (ufam ze sterylnej wody/elektrolitow) u
>normalnych, nie zapartych osobnikow. Zupelnie co innego.

Gdy wszystko "hula" w najlepsze, nie widzę za bardzo potrzeby wykonywania
zabiegu
hydrokolonoterapii. Mozna ewentualnie dwa razy do roku -na wiosnę, i na
zimię - zrobic profilaktyczny "przegląd"
w postaci tego zabiegu. Takie OT1 tylko nie dla samochodu, a dla swojego
własnego organizmu :)

> A tak prostym medycznym jezykiem:
> 1) wiesz jakie jest glowne wskazanie do kolonoskopii?

nie mam pojęcia, ale chetnie zasięgnął bym informacji :). . Może rak ?

> 2) czy glejak mozgu to tez: "posunięta zmiana degeneracyjna"?

myślałem że rozmawiamy o układzie trawiennym

> 3) slyszales moze o polyposis coli? Czy temu tez udatnie zapobiegasz
> wlewkami wody w odbyt?

Nie mam pojęcia co to jest polyposis coli. Może jakieś pałeczki coli,
powodujące salmonellę....
Na pewno hydrokolonoterapia nie jaes panaceum na całe zło Tego świata....

> Istnieje grupa ludzi pluczacych swoje jelita namietnie. Niektorzy
> nawet bardziej namietnie niz inni (czesc gejow) ale nie o nich tutaj
> mowa.

Wydaje mi się nie na miejscu nazywać gejami część ludzi, która po prostu dba
o swoje jelito grube.

Chiałbym zwrócić tu jeszcę uwagę na coś innego. Otóż nie zapomnijmy o tym iż
układ trawienny nie składa się
tylko z jelita grubego, i nadmierne skoncentrowanie uwagi tylko
hydrokolonoterapii, nie rozwiązuje wszystkich problemów oczyszczania układu
trawiennego. Do oczyszczenia pozostaje jescze jelito cienkie z żołądkiem,
wątroba, nerki, i środowiska płynne organizmu...... . Każdy z tych elementów
może z biegem lat zaczać nawalać ....i każdy z nich może potrzebować
odmiennych mechanizmów oczyszczających .......

> [...]
> bez kolonoterapii zmiany owe wystepuja natomiast jelita grube maniakow
> colonics swiezutkie sa jako ta lilia. Proste pytanie: masz gdzies

Rozmowa na temat "danych", "badań klinicznych", i opinii różnych
naukowych "guru" w odniesieniu do hydrokolonoterapii przypomina mi trochę,
rozmowę z moją kobitą na temat palenia marichuany, i "wspomagania" się
amfetaminą na imprezach . Pomimo iż kobita moja nigdy nie zakosztowała
tychże specyfików, ma bardzo mocną ugruntowaną opinię pochodzącą głównie z
mass mediów, oraz od innych "autorytetów moralnych", i prowadząc zajęcia z
młodzieżą (która wielokrotnie zakosztowała "zakazanego owocu") wygłasza
setki elaboratów naukowych na temat ich szkodliwości, (i bierze za to
pieniądze....).

Moja rada w tym przypadku jest taka. Weż sobie rurkę, wsadź ją w dupę.
Wypłucz sobie gówna zalegające od 30 lat w twoim organiźmie. Poczujesz wtedy
uczucie intensywniejszej pracy mózgu na wyższych obrotach , niecodziennej
spostrzegawczości , przypływu energi, i dobrego samopoczucia.....tak jak to
jest dokładnie opisane w książkach Małachowa....

http://www.allegro.pl/search.php?string=ma%C5%82acho

> [...]
> Jesli uchylkowatosc to napisz czarno na bialym 'uchylkowatosc'. Jesli
> zespol nadwrazliwego jelita grubego to podaj nazwe a nie omamiaj

Niiestety nie jestem lekarzem, nie dam ci danych klinicznych bo ich nie
posiadam. Gdybym je posiadał oznaczało by iż jestem albo lekarzem, albo
pacjentem w głębokich kłopotach. Na razie nie jestm ani jednym, ani
drugim.( Szczególnie z tego drugiego sie PRZEOGROMNIE cieszę:), i dziękuje
za to Opatrzności). Intensywnie pracuję nad tym abym do końca życia nie
musiał pojawiać się w instytucajch związanych z NFZ-em -dawniej "kasą
chorych", gdyż doświadczenia jakich nabrałem gdzieś około roku temu w
kontakcie z tymi instytucjami do dzisiaj przyprawiają mnie o dreszcze.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Ciąża bliźniacza i zakrzepica