Oczyszczanie z toksyn...

1. Data: 2005-04-01 20:14:39

Temat: Oczyszczanie z toksyn...
Od: xxx <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow!
Chchialbym oczyscic w miare szybko swoj organizm z toksyn. Jaka dieta
najlepsza na to?

2. Data: 2005-04-02 19:20:34

Temat: Re: Oczyszczanie z toksyn...
Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow!
> Chchialbym oczyscic w miare szybko swoj organizm z toksyn. Jaka dieta
> najlepsza na to?

Wywary z liści laurowych, wywar ze skrzypu polnego i pokrzywy, oczyszczające
głodówki i lewatywy. Można też skorzystać z magii kolorów lub dźwięków.

3. Data: 2005-04-02 22:11:44

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow!
> Chchialbym oczyscic w miare szybko swoj organizm z toksyn.

Nie lepiej zostać toksycznym? Żaden pies Cię nie ugryzie.

Jaka dieta
> najlepsza na to?

Jeść tyle ile potrzebuje Twój organizm czystej nie zatrutej chemią żywności.
Używać pasty bez fluoru i soli niejodowanej.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2005-04-02 22:19:51

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> [...]
> żywności.
> Używać pasty bez fluoru i soli niejodowanej.

Moglbys trzymac sie swojej pseudooptymalnej dzialki i nie pisac takich
"rewelacji"?

5. Data: 2005-04-03 06:29:23

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moglbys trzymac sie swojej pseudooptymalnej dzialki i nie pisac takich
> "rewelacji"?

Masz jakieś argumenty, czy tak z nudów?

6. Data: 2005-04-03 07:45:00

Temat: Odp: Oczyszczanie z toksyn...
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik xxx <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Chchialbym oczyscic w miare szybko swoj organizm z toksyn. Jaka dieta
> najlepsza na to?

Jeśli chodzi o jedzenie, to głównie dieta rozdzielna. W połowie roku ma
wyjść nowa książka Małachowa o prawidłowym odżywianiu. Jednak bez zabiegów
oczyszczających, m.in. lewatywy to jest raczej niemożliwe. Polecam
"Oczyszczanie organizmu" Małachowa.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2005-04-03 09:36:44

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> Używać pasty bez fluoru i soli niejodowanej.

Pierwsze zdanie jest jasne. Drugie już nie :) Mozesz zatem trochę rozjaśnić?
Pozdrawiam, Agata

8. Data: 2005-04-03 10:08:08

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam grupowiczow!
> Chchialbym oczyscic w miare szybko swoj organizm z toksyn. Jaka dieta

Najlepsza na to dieta jest opisana w ksiazkach prof M Tombaka, np. "Jak zyc
dlugo i zdrowo". Masz tam przystepnie oopisany kompletny system
dietetyczny - taki zeby organizm byl czysty.

9. Data: 2005-04-03 10:34:58

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> Najlepsza na to dieta jest opisana w ksiazkach prof M Tombaka, np. "Jak
> zyc dlugo i zdrowo". Masz tam przystepnie oopisany kompletny system
> dietetyczny - taki zeby organizm byl czysty.

czyste to jest tylko odzywianie sie energia kosmiczna ;)

Jurek

10. Data: 2005-04-03 13:36:57

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wiadomości

> żywności.
>
> Pierwsze zdanie jest jasne. Drugie już nie :) Mozesz zatem trochę

Fluor to jeden z najbardziej toksycznych pierwiastków.

http://www.aloes.kylos.pl/index.php/cPath/204_232

"Fluor powoduje przedwczesne starzenie się tkanek, skóry i tętnic. W
miastach niemieckich, gdzie fluoryzowano wodę, częściej występowały choroby
takie jak stwardnienie tętnic, arterioskleroza. Ostatnio naukowcy
amerykańscy zwrócili uwagę na fakt iż fluor powoduje zmiany genetyczne.

Uszkadza kod genetyczny ingerując w jądro komórkowe. Jest też przyczyną
zablokowania funkcji wielu enzymów w organiźmie, bez których organizm nie
może prawidłowo funkcjonować. Ostatnie doniesienia naukowców wskazują na to,
że fluor osłabia system obronny organizmu upośledzając funkcje białych
ciałek krwi.

W publikacji naukowej doktora Johna Yiamoyiannisa, Amerykanina światowego
autorytetu w badaniach nad skutkami działania fluoru, pod znamiennym tytułem
"Fluor przyczyną wczesnej starości" znajduje się podtytuł "Nie pij wody z
fluorem","Nie używaj pasty do zębów z fluorem", "Nie bierz tabletek lub
witamin z dodatkiem fluoru".

Autor - doktorant renomowanych uniwersytetów w Chicago i Rhode Island,
pracownik naukowy największego w USA Chemicznego Centrum Informacyjnego
przestrzega przed niefrasobliwym stosowaniem past z fluorem, pastylek
fluorowych itp.

Zapotrzebowanie organizmu na ten pierwiastek jest niewielkie i organizm
dostaje go wraz z pokarmem i wodą co w dobie zanieczyszczenia gleb przez
wyziewy przemysłu - i tak może być zbyt dużo"

Co do jodu, to gospodynie wiedzą, że ogórki kiszone na soli jodowanej nie
udają się za bardzo. Jod zaburza rozwój odpowiednich bakterii kwasu
mlekowego biorących udział w kiszeniu. Takie same bakterie kwasu mlekowego
pracują w naszych jelitach. Zaburzenia ich rozwoju przez jod mogą powodować
gorszą pracę przewodu pokarmowego, problemy z przyswajaniem mikroelementów.
Naród, który zwraca dużą uwagę na jakość żywności (koszerność) nie poleca
soli jodowanej.
http://www.schorr.edu.pl/new/index.php3?dzial=3&id_t
ematb=199

Jak widać na tej stronie zakazane są wszelkie produkty mające sztuczne
dodatki, aromaty i t.p.

Pozdrawiam
Leszek

jak szybko schudnąć?