Od Suri prawdziwej.

31. Data: 2010-11-30 11:26:30

Temat: Re: # Szkodliwość podszywania się / Re: Od Suri prawdziwej.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-30 12:08, Ikselka pisze:

> No nie, tu jest psm :->

Tak. A konkretnie psychiatria.

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2010-11-30 11:28:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Nov 2010 12:26:30 +0100, Aicha napisał(a):

> Tak. A konkretnie psychiatria.

To już tylko przez czyjś crosspost. Już koryguję.

33. Data: 2010-12-07 22:44:38

Od: Włodzimierz Holsztyński (wlod) <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 30, 3:26 am, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Tak. A konkretnie psychiatria.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ludzie, bądźcie tak mili, i nie spamujcie
na pl.hum.poezja (php). Właśnie usunąłem
php z listy newsgroups tego postu, i sami też
tak czyńcie, nie wstawiajcie php (chyba,
że jesteście cyniczne dranie :-)

Włodek

34. Data: 2010-12-08 20:23:22

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-28 21:33, Włodzimierz Holsztyński (wlod) pisze:
> On Nov 28, 11:29 am, Ikselka<i...@g...pl> używa słów,
> których w ogóle nie zna:

> Daruj sobie głupia babo, skoro nic wspólnego
> z pojmowaniem i zastanawianiem się nie masz.
> Spadaj.
>
> Wlod

Wlod, nie warto odpowiadac trollom. Spamuje grupe medyczna nie majac
pojecia o medycynie. I jej/jemu w to graj, ze ktos odpisuje... lepiej
zignorowac po prostu.

35. Data: 2010-12-08 22:56:52

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 21:23, R. P. pisze:

> Wlod, nie warto odpowiadac trollom. Spamuje grupe medyczna nie majac
> pojecia o medycynie. I jej/jemu w to graj, ze ktos odpisuje... lepiej
> zignorowac po prostu.

No proszę jakiś znachor co post to się odzywa. A sio!
Spadaj na ta psychiatrię i psychologię i nie rób tu bezprawnie jakichś
crosspostów!

--
animka

36. Data: 2010-12-08 23:04:57

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 23:56, animka pisze:

> No proszę jakiś znachor co post to się odzywa. A sio!
> Spadaj na ta psychiatrię i psychologię i nie rób tu bezprawnie jakichś
> crosspostów!

Sama spadaj stad! Znalazla sie 'fachowiec' od siedmiu bolesci.

37. Data: 2010-12-09 15:14:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Dec 2010 21:23:22 +0100, R. P. napisał(a):

> Wlod, nie warto odpowiadac trollom. Spamuje grupe medyczna nie majac
> pojecia o medycynie. I jej/jemu w to graj, ze ktos odpisuje... lepiej
> zignorowac po prostu.

Jesteście kolegami? - to wszystko tłumaczy 3-)

38. Data: 2010-12-09 18:12:43

Temat: Re: Od Suri prawdziwej.
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-28 21:18, Panslavista pisze:
> "Ikselka"<i...@g...pl> wrote in message

> Hirek to zdrobnienie od Hieronim...

np Hirek Wrona, pewnie tez Zyd

--
Kupa!

39. Data: 2010-12-09 20:01:06

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 16:14, Ikselka pisze:

> Jesteście kolegami? - to wszystko tłumaczy 3-)

Mogłabym sprawdzić, czy ten RP nie dyskutuje sam ze sobą pod paroma
nickami, ale nie chce mi się.
I pomyśleć, że brudy idą także na grupę "poezja". Kto to scrospostował
na trzy grupy? Zostawię to jednak tak jak jest i niech tę poezję sobie
tam czytają.

--
animka

40. Data: 2010-12-09 21:16:01

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 21:01, animka pisze:

> [...]
> I pomyśleć, że brudy idą także na grupę "poezja". Kto to scrospostował
> na trzy grupy? Zostawię to jednak tak jak jest i niech tę poezję sobie

To raczej ty sama sie osmieszasz, kobieto.

Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co dalej?
Szczepionki
herbalife
przymózgowe przestrzenie płynowe a przestrzeń poodpajęczynówkowa
Avamys i skutki uboczne - w tym bezpłodność