Odchudzanie przez internet?

1. Data: 2006-08-03 11:18:50

Temat: Odchudzanie przez internet?
Od: "zakrecona" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłam dietetyka w internecie, cały portal poświęcony odchudzaniu, pracuje
przez internet i tam układa diety i potem wysyła czy jakoś tak. zastanawiam się
czy warto zdecydować się na ich pomoc. wielu osobom pomogli, a odchudzają
poprzez stosowanie zasad prawidłowego odzywiania, także żadne
niskowęglowodanowe, wysokobiałkowe itp. po tym jak ludzie się tam wypowiadają na
forum i jak pokazują zdjecia jak wyglądali przed a jak wyglądają teraz jestem
zdecydowana na 99%, czy ktoś może korzystał z ich pomocy i może dorzucić jeszcze
kilka słów na ten temat do tego co już wiem?

2. Data: 2006-08-03 11:29:29

Temat: Re: Odchudzanie przez internet?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

zakrecona pisze:

> znalazłam dietetyka w internecie, cały portal poświęcony odchudzaniu, pracuje
> przez internet i tam układa diety i potem wysyła czy jakoś tak. zastanawiam się
> czy warto zdecydować się na ich pomoc.

Super sprawa: siedze przed komputerem i chudne na podstawie porad
internetowego dietetyka, ktory nie widzial mnie nawet na oczy. Tylko
taka jakas... malo realna.

> [...]
> forum i jak pokazują zdjecia jak wyglądali przed a jak wyglądają teraz jestem

Jestes pewna, ze te osoby nie dostaly gratyfikacji za to, co napisaly
oraz za swoje, byc moze zfotoszopowane, zdjecia?

> czy ktoś może korzystał z ich pomocy i może dorzucić jeszcze
> kilka słów na ten temat do tego co już wiem?

Zadajac takie pytanie warto byloby podzielic sie linkiem, nie uwazasz?

--
Ojcem matematyki jest Pitagoras. Ojcem Pitagorasa jest Chuck Norris.

3. Data: 2006-08-03 11:31:20

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zakrecona" <m...@t...pl> a écrit dans le message de news:
7...@n...onet.pl...
> niskowęglowodanowe, wysokobiałkowe itp. po tym jak ludzie się tam
> wypowiadają na
> forum i jak pokazują zdjecia jak wyglądali przed a jak wyglądają teraz
> jestem

to jest dobre ! dziwne ze dyzurni Cooler , Jeef-owa i Arus nie "dali" glosu.
No tak tam bylo napisane ze "zadnych niskoweglowodanowych" , a wiec
wszystko OK :)

Jak "cierpisz" na nadmmiar pieniedzy to oczywiscie mozesz robic co chcesz :)

Jurek

4. Data: 2006-08-03 11:47:57

Od: "zakrecona" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super sprawa: siedze przed komputerem i chudne na podstawie porad
> internetowego dietetyka, ktory nie widzial mnie nawet na oczy. Tylko
> taka jakas... malo realna.

to troche nie tak, internet jest tylko narzędziem, które pomaga w otrzymywaniu
jadłospisów, wypełnia się najwpierw ankietę, co tydzień masz kontrolę postepów
itp. no ale ja tylko pytam co inni o tym sadzą, ty możesz mieć własne zdanie

> Jestes pewna, ze te osoby nie dostaly gratyfikacji za to, co napisaly
> oraz za swoje, byc moze zfotoszopowane, zdjecia?

Tam stworzyła się swego rodzaju społecznośc na forum przez wiele miesiecy widać
aktywność tych osób, maja też swoje pamietniki, w których umieszczają zdjecia,
piszą o swoich rodzinach, mysle ze warto przeczytać, zanim podejmie się krytykę.
Byc może nie wszyscy są tam szczerz, wiadomo to net, ale po charakterze
wypowiadania się i po całej tej otoczce kilkumiesięcznej nie sądzę, aby to było
wymyslone. Oni są ze sobą zżyci, to widać, gadaja tam o wszystkim jak ze
znajomymi, nie tylko o odchudzaniu. To nie przedstawia sie tak jak często w
gazetach na ostatniej stronie Pani X jadła jakies tabletki i schudła i zdjecia z
"przed i po" odchudzaniu, tam wygląda to troszkę inaczej. Sam zobacz i powiedz
wtedy co myślisz: www.dieta.vitalia.pl

Na razie tylko się temu wszystkiemu przyglądam już od dłuższego czasu. Chciałam
poznać opinię innych. I dzieki serdeczne za Twoją. też jest dla mnie ważna.

> Zadajac takie pytanie warto byloby podzielic sie linkiem, nie uwazasz?

Rozumiem, że stosowałeś juz jakies diety przez internet skoro tak sceptycznie
jestes do nich nastawiony.

Dzięki za odpowiedz:) Pozdrawiam

5. Data: 2006-08-03 11:52:50

Od: "zakrecona" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak "cierpisz" na nadmmiar pieniedzy to oczywiscie mozesz robic co chcesz :)

ach Wy straszni pesymiści:)

Dzięki Jurek za odpowiedż, może masz rację, ale tylko może :)

6. Data: 2006-08-03 11:56:59

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]

> to jest dobre ! dziwne ze dyzurni Cooler , Jeef-owa i Arus nie "dali" glosu.
> No tak tam bylo napisane ze "zadnych niskoweglowodanowych" , a wiec

Poczekamy jak da glos nowa dyzurna Ewka....wielbicielka twojej kultury i
intelektu...

-----
Jeff

7. Data: 2006-08-03 12:11:04

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

zakrecona pisze:

> Rozumiem, że stosowałeś juz jakies diety przez internet skoro tak sceptycznie
> jestes do nich nastawiony.

Akurat z tego moj sceptycyzm nie wynikal, poniewaz jeszcze nigdy nie
musialem sie odchudzac. A skoro w koncu zdradzilas, o jaki serwis Ci
chodzi, to FYI: procz reklam niejakiego Wojtka moze jedna czy dwie osoby
napisaly tu kiedys, ze stosowaly diety stamtad. Ilosc konkretnych
informacji wyrzucanych przez googla nie oszalamia, oglednie mowiac.

--
Chuck Norris potrafi rozróżnić braci Kaczyńskich.

8. Data: 2006-08-03 13:06:37

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Z tego co widzialam w przykladowych posilkach to nic specjalnego, w zasadzie
zwykle posilki, jakie wiekszosc spoleczenstwa nie stosujacych sie do zadnych
diet spozywa, tyle ze w bardzo malej ilosci. Jakos nie wyobrazam sobie zjesc
na sniadanie jedna kanpke z twarozkiem i jablko plus sok i czuc sie syta, az
do obiadu.

Ale to Twoj wybor jak chcesz im nabijac kieszenie to probuj i podziel sie
pozniej wynikami - waga i zdrowie. Ale skoro sie chcesz odchudzic to moze
najpierw sobie zrob badania i idz z nimi do konkretnego lekarza, takiego co
bedzie potrafil stwierdzic czy Twoja dolegliwosc ma podloze zlej diety czy
moze jakiejs choroby. Normalny zdrowy czlowiek, ktory je racjonalnie nie ma
nadwagi.

> Poczekamy jak da glos nowa dyzurna Ewka....wielbicielka twojej kultury i
> intelektu...

Oj biedactwo Jeff czy tez Jeffowa poczul/a sie urazony/a, bo nie napisalam,
ze Jurek jest be a Jeff cacy.

--
ewka

9. Data: 2006-08-03 14:15:05

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> nadwagi.

> Oj biedactwo Jeff czy tez Jeffowa poczul/a sie urazony/a, bo nie napisalam,

..chyba pomieszalas posty.....dlaczego mi odpowiadzasz skoro to nie ja
prosilem o opinie?

.. na jakiej podstawie uwazasz, ze poczulem sie urazony? Bo ty sie teraz
poczulas urazona, dlatego, ze uzylem identycznego stylu wypowiedzi jaki
stosuje tutaj opty_byt jurek, kiedy sie czepia innych ludzi na tej grupie,
ale w odniesieniu do ciebie?

....myslalem, ze jednak lubisz taki styl wypowiedzi skoro tak bronisz tego
niekulturalnego spamera ktory robi wlasnie z tej grupy
chlew.....hmmm......doprawdy trudno cie zrozumiec:)

------
Jeff

10. Data: 2006-08-03 14:43:03

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wypowiadają na

> ..chyba pomieszalas posty.....dlaczego mi odpowiadzasz skoro to nie ja
> prosilem o opinie?

Nie, nie pomieszalam zrobilam to celowo, zebys mogl zobaczyc jak dala glos
ewka. Jednoczesnie do Ciebie bylo napisane ponizej zebys mial 2 w 1.

> [...]
> niekulturalnego spamera ktory robi wlasnie z tej grupy
> chlew.....hmmm......doprawdy trudno cie zrozumiec:)

To ze jestes niekulturalny i tak Ciebie widze i Are to juz Twoj i Jego
problem, co do innych to sie okaze, bo jak na razie Tylko u Ciebie przejawia
sie chora wrecz agresja w stosunku do innych niz Ty sam.

--
ewka

[pyt] Ustalenie, co jesc, a czego unikac
A co, jesli to wszystko bylo jednym wielkim tlustym klamstwem?
Produkty z NNKT Omega-3 i Omega-6
co było pierwsze - jajko czy kura??
przechowywanie soku