Odchudzanie przez internet?

11. Data: 2006-08-03 15:19:21

Temat: Re: Odchudzanie przez internet?
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Nie, nie pomieszalam zrobilam to celowo, zebys mogl zobaczyc jak dala glos
> ewka. Jednoczesnie do Ciebie bylo napisane ponizej zebys mial 2 w 1.

Spoko,
..ale po co mnie odpowiadalas? Przeciez po pierwsze to nie ja prosilem o
opinie, a po wtore jak juz napisalem ponizajacymi sformulowaniami typu "dal
glos" posluguje sie na tej grupie wlasnie facet ktorego wypowiedzi ciebie
absolutnie nie raza jesli sa one kierowane przez niego do innych grupowiczow,
bo jak napisalas nie masz obowiazku tego oceniac...przyjalem to do wiadomosci
i zaakceptowalem....

przeciez napisalas, ze kazdy ma prawo do swoich racji, tylko ....nie np. nie
are albo w tej chwili ja...taaak?

Teraz o dziwo, kiedy uzylem identycznej retoryki ktora posluguje optybyt jurek
ale w stosunku do innych grupowiczow, ale tym razem zrobilem to ja w stosunku
do ciebie, poczulas sie bardzo urazona i zaczynasz teraz sie bronic w trosze
nieuczciwy sposob zarzucajac mi np.agresie...

...wiec, prosze bardzo podaje teraz link do postu z moja i twoja wypowiedzia,
kiedy to z ty pierwsza zaatakowalas are, bo ci sie jego post nie spodobal oraz
zobzacz w jakim stylu to robilas, a w jaki ja pisalem do ciebie:

http://glinki.com/?l=8npsxr

..a tera zastanow sie ktora wypowiedz byla tak naprawde agresywna:
twoja czy moja?

Nie bedze przytaczal juz pozostalej czesci dialogu z tego watku, bo nie chce
abys pomyslala, ze jestem wyjatko zlosliwy....P

> To ze jestes niekulturalny i tak Ciebie widze i Are to juz Twoj i Jego
> problem, co do innych to sie okaze, bo jak na razie Tylko u Ciebie przejawia
> sie chora wrecz agresja w stosunku do innych niz Ty sam.

Ja problemu zadnego nie mam z rozroznieniem kto jest, a kto nie kulturalny...
Obawiam sie jednak, ze ta powyzsza wypowiedz moze raczej swiadczyc o twoich
powaznych problemach....

12. Data: 2006-08-03 16:00:50

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeciez napisalas, ze kazdy ma prawo do swoich racji, tylko ....nie np.
> nie
> are albo w tej chwili ja...taaak?

Are spamuje grupe swoim juz nydnym tekscikiem, nie podoba mi sie to wiec
"daje glos".
Ty zwracasz sie do mnie niekulturalnie wiec zwracam na to uwage, jesli
ktokolwiek inny by to zrobil tak samo bede na to zwracac uwage, ale poki co
nie zdarzylo sie. Poza tym nie bede zwracac uwagi na to jak Wy miedzy soba
dyskutujecie, bo po prostu nie mam na to ochoty kapujesz? Zreszte juz to
gdzies wczesniej napisalam, ze bede pisac w tych miejscach, w ktorych sama
uznam za sluszne.

A tak na marginesie to koniec z mojej strony z tlumaczeniem Ci pewnych
faktow, najzwyczajniej nie mam na to nie tylko ochoty, ale i czasu - czas to
pieniadz, a ja jestem materialistka, mam sporo innych ciekawych rzeczy do
zrobienia niz dyskutowanie o niczym.

> http://glinki.com/?l=8npsxr
Posiadam i uzywam odpowiedniego programu wiec niepotrzebnie szukasz tych
linkow, ja to wszystko mam i jesli tylko przyjdzie mi ochota to sobie
czytam;)

> [...]
> kulturalny...
> Obawiam sie jednak, ze ta powyzsza wypowiedz moze raczej swiadczyc o

aha i moze powinnam przejsc na inna diete tak??
Buhaha, ROTFL

--
ewka

13. Data: 2006-08-03 16:41:36

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> nie zdarzylo sie. Poza tym nie bede zwracac uwagi na to jak Wy miedzy soba
> dyskutujecie, bo po prostu nie mam na to ochoty kapujesz?

..nie, nadal nie kapuje....w ktorym miejscu zwracalem sie do ciebie
niekulturalnie?

..dlaczego wiec nie podalas linku do tego miejsca, w ktorym sie do ciebie
zwracalem w niegrzeczny spsob?

Przeciez tlumacze ci jak dziecku, ze tylko pozwolilem sobie w tym watku uzyc
identycznej retoryki w stosunku do ciebie, jaka posluguje sie spamujacy
notorycznie ta grupe optyjurek...w stosunku np. do mnie i ty... uwazasz,
ze ja nie ma prawa na ta wyjatkowo ordynarna agresje reagowac, bo to ja jestem
niekulturalny i agresywny jesli reaguje, a nie on ...mimo, ze n iby uwazasz ze
kazdy w/g ciebie ma prawo do wypowiadania wlasnych racji?

Tobie jakos o dziwo nie przeszkadza jego upierdliwy, nachalny i chamski spam,
natomiast bardzo znudzil cie post are, ktory nota bene wyslal tego typu postow
zaledwie jakas tysieczna czesc z tych, ktorymi zalewa ta grupe i robi z niej
CHLEW, optyjurek??

..teraz to ty kapujesz o co mi chodzi ? czy jeszcze nadal nie?

Zreszte juz to
> gdzies wczesniej napisalam, ze bede pisac w tych miejscach, w ktorych sama
> uznam za sluszne.

.no i dobrze, pisz, ja ci nie bronie tego tak jak ty usilujesz to robic w
stosunku do innych...

> [...]
> pieniadz, a ja jestem materialistka, mam sporo innych ciekawych rzeczy do

ale, moja droga to nie sa zadne fakty....to jest tylko twoja subiektywna
interpretacja i ocena sytuacji na tej grupie.....a fakty sa np. takie jak .pod
tym linkiem:

http://glinki.com/?l=6whw88

> Posiadam i uzywam odpowiedniego programu wiec niepotrzebnie szukasz tych
> linkow, ja to wszystko mam i jesli tylko przyjdzie mi ochota to sobie
> czytam;)

niby je masz....ale nie chcesz pamietac co napisalas....a ja lubie poslugiwac
sie argumentami, a nie wymyslonymi na poczekaniu nieuczciwymi zarzutami pod
adresem drugiej osoby...P

> aha i moze powinnam przejsc na inna diete tak??
> Buhaha, ROTFL

Czy gdzies tutaj komus sugerowalem cos podobnego, czy tez znowu cos
konfabulujesz, tylko po to aby potem mi wmawiac, ze jestem agresywny???....P

Jestes jednak optymalna...:)
....ale dlaczego nie chcesz sie do tego po prostu przyzanc, tylko sciemniasz?
...to nie jest przeciez nic wstydliwego byc optymalna:)

.teraz to ja juz wszystko kapuje..ymmmm.......he, he. he...

EOT
------
Jeff

14. Data: 2006-08-03 17:00:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości

> Akurat z tego moj sceptycyzm nie wynikal, poniewaz jeszcze nigdy nie musialem sie
> odchudzac. A skoro w koncu zdradzilas, o jaki serwis Ci chodzi, to FYI: procz
reklam
> niejakiego Wojtka moze jedna czy dwie osoby napisaly tu kiedys, ze stosowaly diety
> stamtad. Ilosc konkretnych informacji wyrzucanych przez googla nie oszalamia,
oglednie
> mowiac.

Czyli uważasz, że propagowany przez nich profil dietetyczny jest nie bardzo...? ;)
Też tak uważam :)
http://www.dieta.vitalia.pl/index.php/mid/7/fid/23/o
dchudzanie/diety

Nie dość, że wszystkie media są totalnie zalane mnóstwem informacji nt. takiego
odżywiania, to doradcy ze strony vitalii każą sobie za takie porady sporo płacić...
ehhhh... ;)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Myślenie stadne ludzkich populacji powoduje, że wszyscy oprócz małej garstki
ludzi myślą tak samo. dr n.med. Wolfgang Lutz

15. Data: 2006-08-03 17:02:22

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zakrecona wrote:

[...]

Uwaga na "optymalnych" na tej grupie. Jest to sekta
dietetyczna, a ich dieta (niskoweglowodanowa) jest bardzo
szkodliwa dla zdrowia - kazdy lekarz Ci to powie. "Optymalni"
twierdza ze ich dieta wyleczyla juz milion osob ze wszystkich
chorob, ale jakos zaden z tych przypadkow nie zostal opisany
w fachowej literaturze medycznej :-o)

Metody naganiania do sekty tych domorosłych naukowcow
to własnie pseudnoauka i "filozofia" chłopska. Nawet w
nickach niektorzy mają *opty* (sic!), co dobitnie swiadczy
o sekciarstwie.

16. Data: 2006-08-03 17:13:42

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
eata76$31g$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> to własnie pseudnoauka i "filozofia" chłopska. Nawet w
> nickach niektorzy mają *opty* (sic!), co dobitnie swiadczy

uwazaj arus bo w tym tempie zaczniesz zastepowac "czopki z gliceryny" albo
rycyne :)

Jurek

17. Data: 2006-08-04 10:19:45

Od: "A" <grupa@!jemzdrowo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg mnie dietetyk lub ostatnio doradca zywieniowy (osoba, ktora uwaza, ze ma
pojecie o odzywianiu, ale ktora nie moze sie tytulowac dyplomem dietetyka-
tak na marginesie przygotowywana jest ustawa o zawodzie dietetyka) spelnie 2
role.

Pierwsza to oczywiscie, przygotowanie prawidlowej, zbilansowanej diety,
ulozonej pod katem oczekiwan klienta lub wytycznych lekarza prowadzacego
pacjenta (masa roznych chorob- od nadwagi, przez nowotwory po anoreksje).

Druga to bezposredni kontakt z klientem w cztery oczy, dokladne poznanie
jego oczekiwan, motywowanie do dalszej wytrwalosci, dokladne tlumaczenie
mechanizmow jakie towarzysza np procesowi odchudzania.
Nie sadze, zeby ktokolwiek tam wytlumaczyl Ci na czym polega zespol niskiej
trijodotyroniny (low t3 syndrome), kiedy to po okresie chudniecia nastepuje
okres postoju lub nawet przybierania przy tej samej diecie. Najtrudniejszy
czas dla kazdego walczacego z nadwaga, w czasie ktorego wlasnie wiekszosc
osob rezygnuje.
Dochodzi do tego dokladna analiza skladu ciala poprzez pomiary
antropometryczne lub ewentualnie inne metody, oraz kontrola postepow wlasnie
na podstawie tych sposobow, a nie na podstawie zmian wagi.

Tego na pewno w tym serwisie nie znajdziesz, a jest to wazniejsze od
ulozenia prawidlowej diety.

To tak okiem praktyka

pozdrawiam
Dietetyk, psycholog, doradca zywieniowy w jednym ;)

18. Data: 2006-08-04 11:08:04

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <grupa@!jemzdrowo.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> nie na podstawie zmian wagi.
>
> Tego na pewno w tym serwisie nie znajdziesz, a jest to wazniejsze od ulozenia

Strona http://www.jemzdrowo.pl/index.html już na pierwszy rzut oka pokazuje
wasz profil dietetyczny. Nic nowego... wszędzie ta sama dieta wysokowęglowodanowa.

> To tak okiem praktyka
>
> pozdrawiam
> Dietetyk, psycholog, doradca zywieniowy w jednym ;)

Ale na chorobach jednak pani się nie zna? A szkoda, bo do takich doradców trafiają
również
ludzie z chorobami.
Moim zdaniem powinna pani przynajmniej współpracować z lekarzem.

Generalnie jednak waszymi klientami mogą być tylko ludzie, którzy mają sporo kasy.

Pozdrawiam
Krystyna

19. Data: 2006-08-04 11:20:00

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wrote:

[...]

[...]

Generalnie, Pani obecnosc jest BARDZO porzadana na tej
grupie. "Optymalnymi" prosze sie nie przejmowac.

20. Data: 2006-08-04 13:25:57

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
>A wrote:
> Generalnie, Pani obecnosc jest BARDZO porzadana na tej
> grupie. "Optymalnymi" prosze sie nie przejmowac.

A propos "porzadana" pisze sie przez "ż"

[pyt] Ustalenie, co jesc, a czego unikac
A co, jesli to wszystko bylo jednym wielkim tlustym klamstwem?
Produkty z NNKT Omega-3 i Omega-6
co było pierwsze - jajko czy kura??
przechowywanie soku