Odchudzanie przez internet?

31. Data: 2006-08-04 16:13:46

Temat: Re: Odchudzanie przez internet?
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
eavqbv$c8t$...@i...gazeta.pl...

. Poza tym Neox dostal upomnienie
> na priv za zasmiecanie gruipy "kodem Bibli" ;p

widze ze masz dostep do korespodencji ktora dostaja na PRIVA(!!!!) ludzi
ktorzy "niz pasuja" twojemu protektorowi TT. To wrzuc w koncu ten mail ktory
ja dostalem od TT na priva :), juz mnie straszyles, to zrob to chlopczyku
:))) . Bo twoje biadolenie zaczyna przypominac jeki Jeff-owej :)

Jurek

32. Data: 2006-08-04 16:19:13

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: eavp12$83e$...@i...gazeta.pl...

> Ciezko byloby mu sie dolaczyc do jakiejkolwiek dyskusji na portalu
> dobradieta.pl, poniewaz dostal AFAIR bana od Tomka Trojanowskiego,
> dolaczajac tym samym do takich optymalnych "znakomitosci" intelektualnych,
> jak Jurek i Andrzej Czyz.

Tomek Trojanowski(twoj wielki przyjaciel) i wspotworca dziwadla pt "Dobra
dieta" bardzo lubi stawiac "szlabany" tym ktorzy maja inne poglady niz on
sam, a juz najmniejsza krytyka jego "poczynan" czy zapedow cenzorskich,
powoduje natychmiastowe postawienie "szlabanu", dzieki czemu jego prywatana
grupa stala sie tuba propagandowa takich asow intelektu jak Arus czy Ty :).
Ale wyraznie mu to pasuje, bo moze blyszczec wsrod "swoich", ale to jego
towarzystwo i jego problem

Jurek

33. Data: 2006-08-04 16:24:31

Temat: Re: Ewa...
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> [...]
> ja dostalem od TT na priva :), juz mnie straszyles, to zrob to chlopczyku
> :))) . Bo twoje biadolenie zaczyna przypominac jeki Jeff-owej :)

Czy mozesz skomentowac te wypowiedz Jurka?

34. Data: 2006-08-04 16:46:24

Temat: Re: Odchudzanie przez internet? [OT]
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Are pisze:

> Natomiast ja sie trzymam, mimo ze "optymalni" prosza czasem Tomka,
> aby nie powzolil mi przeszkadzac w ich dyskusjach o tym, co w
> poznizszym linku. Jak widac, u Tomak nie dostaje sie bana za poglady,
> tylko za chamstwo i glupote.

Z Tomkiem wymienilem raptem kilka prywatnych maili (choc Jurek wywrozyl
sobie, zapewne z fusow lub brudu miedzy palcami, ze jestesmy
przyjaciolmi, i z uporem maniaka publicznie to powtarza - konfabulacje
efektem niedoborow w diecie?), ale pomimo tego, ze w wielu kwestiach
nasze poglady diametralnie sie roznia, uwazam go za czlowieka na
poziomie, z ktorym da sie rozmawiac. Jesli banuje, to zapewne ma ku temu
konkretne powody. I nie ukrywam: ucieszyla mnie wiadomosc o tym, ze
mozliwosci publicznego wypowiadania sie pozbawiony zostal pan Kangur. Sa
ludzie, ktorzy nie maja do powiedzenia dokladnie nic, a dodatkowo nawet
owego nic nie sa w stanie wyartykulowac z poszanowaniem ogolnie
przyjetych zasad publicznej wymiany pogladow.

--
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni
wątpliwości. - Helmut Schmidt

35. Data: 2006-08-04 17:24:48

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie tak jest ;) zobacz jekie wątki zakłada na BYŁEJ grupie optymalnych
> ;) http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=14355

Hehehe... znowu pobiegł do nich się poskarżyć... ;> taki mały donosicielek... ;P

Przezabawny hihihi... http://tiny.pl/t3mz ..... ;)))))

Hmmm... Już teraz rozumiem dlaczego z Jeff-ową tak siem rozumiejom i wspierajom... ;>

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Panie doktorze, mój rozrusznik serca ma chyba defekt!
- Po czym pan tak sądzi?
- Jak kaszlnę to mi się brama od garażu otwiera.

36. Data: 2006-08-04 17:40:09

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: eavtj7$n4u$...@i...gazeta.pl...

> Z Tomkiem wymienilem raptem kilka prywatnych maili (choc Jurek wywrozyl
> sobie, zapewne z fusow lub brudu miedzy palcami,

oczywiscie tego typu wypowiedzi u twego przyjaciela sa uwazane za
"konstruktywna i merytoryczna dyskujse :)))))

>ze jestesmy
> przyjaciolmi, i z uporem maniaka publicznie to powtarza - konfabulacje
> efektem niedoborow w diecie?),

twoj pogarszajacy sie stan nerwow swiadczy ze po dlugim stazu wege , czas
wzbogacic diete o cos bardziej "konkretnego";)

>ale pomimo tego, ze w wielu kwestiach
> nasze poglady diametralnie sie roznia, uwazam go za czlowieka na
> poziomie, z ktorym da sie rozmawiac. Jesli banuje, to zapewne ma ku temu
> konkretne powody.

no!!!!!! szczegolnie jak mu sie wykazuje ze stosuje bardzo "zezowata"
cenzure, ale to Ty tez bardzo lubisz wiec macie pokrewienstwo "dusz" :)

>I nie ukrywam: ucieszyla mnie wiadomosc o tym, ze
> mozliwosci publicznego wypowiadania sie pozbawiony zostal pan Kangur.

cenzura wyraznie cie "rajcuje" ;)

>Sa
> ludzie, ktorzy nie maja do powiedzenia dokladnie nic, a dodatkowo nawet
> owego nic nie sa w stanie wyartykulowac z poszanowaniem ogolnie
> przyjetych zasad publicznej wymiany pogladow.

mowisz o biednym Arusiu?

> Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni
> wątpliwości. - Helmut Schmidt

powinienes to przemyslec!

Jurek

37. Data: 2006-08-04 18:01:52

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eavtj7$n4u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> owego nic nie sa w stanie wyartykulowac z poszanowaniem ogolnie
> przyjetych zasad publicznej wymiany pogladow.

A tutaj mam małą wstawkę twojego publicznego wypowiadania się :P

" jestes dla mnie przykladem polglowka, i
nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia, od picia chlorowanej wody,
upadku glowka na schodek w dziecinstwie, czy tez od jedzenia swinskiego
miesa i tluszczu. "

może się zbanujesz ??? kret ??

--
"Tak ciezko mu odwrocic wzrok, gdy dwoch homoseksualistow sie caluje? Czy
przyszlo mu do glowy, ze dla nich tak samo obrzydliwe mogloby byc

38. Data: 2006-08-04 18:02:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Teraz TT prawdopodobnie przejdzie na inny rodzaj "dobrej diety" we wspolpracy
> z jaroszami typu are i pracownik naukowy roslinozerstwa,

Małe sprostowanie: wykształcenie Coolera nie ma nic wspólnego z
dietetyką/roślinożestwem.

Krystyna

39. Data: 2006-08-04 18:05:37

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Teraz dolaczyl dfo nich takze Slawek.
>
> Pozostaje pytanie czy sie nie polapal, czy tylko udaje i
> podpuszcza...

Powtórzę coś co już kiedyś ci napisałem "Serdeczne Wyrazy Współczucia"

naprawdę zal mi ciebie ;(

--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i
nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia, od picia chlorowanej wody,
upadku glowka na schodek w dziecinstwie, czy tez od jedzenia swinskiego
miesa i tluszczu. " Marcin 'Cooler' Kuliński

40. Data: 2006-08-04 18:10:10

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eavp12$83e$1@inews.gazeta.pl...
> Ciezko byloby mu sie dolaczyc do jakiejkolwiek dyskusji na portalu
> dobradieta.pl, poniewaz dostal AFAIR bana od Tomka Trojanowskiego,
> dolaczajac tym samym do takich optymalnych "znakomitosci"
> intelektualnych, jak Jurek i Andrzej Czyz. W kazdym razie ubawil mnie
> setnie, gdy calkiem niedawno pisal tam pod innym pseudonimem i do tego
> jak szczeniak (albo, co gorsza, jak "jakiś kret.n") wypieral sie, ze to
> nie on. Widocznie taka teraz wsrod optymalnych nastala moda.

Tak się zastanawiam czy masz całkiem dobrze pod sufitem ??? ciężko byłoby mi
się dołączyć do dyskusji bo mam BANA a pisałem pod innym pseudonimem ????

P.S.
wyłaczyłem serwer news tobie na złość ;)))))))))

--
"Swoja droga to dosc symptomatyczne, ze pocalunek - wyraz intymnej wiezi
miedzy dwojgiem ludzi - w przypadku homoseksualistow panu Kangurowi kojarzy

[pyt] Ustalenie, co jesc, a czego unikac
A co, jesli to wszystko bylo jednym wielkim tlustym klamstwem?
Produkty z NNKT Omega-3 i Omega-6
co było pierwsze - jajko czy kura??
przechowywanie soku