Oddawanie krwi dla odchudzania?

1. Data: 2003-04-03 08:37:29

Temat: Oddawanie krwi dla odchudzania?
Od: "Chudy" <c...@d...wp.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czołem,

Co myślicie o wpływie oddawania krwi na odchudzanie?
Poszedłem z rana i od razu pół kilo mniej! I dają jeszcze czekolady,
niektóre nawet gorzkie, czyli prawie zgodne z MM (bo raczej nie były to te z
70% kakao).
Może to dobry pomysł na dni, kiedy przychodzi kryzys i ochota na czekoladę?
Grzech za darmo i od razu rozgrzeszenie?

Pozdrawiam wszystkich Monti-maniaków, po roku od rozpoczęcia. Cieszę się, że
zdobyła w tym czasie zasłużoną sławę niemal jedynej skutecznej i polecanej
na tej grupie

Ch.

2. Data: 2003-04-03 11:46:27

Temat: Re: Oddawanie krwi dla odchudzania?
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chudy" <c...@d...wp.pl.invalid> napisał
w wiadomości news:b6grse$nnj$1@szmaragd.futuro.pl...
> [...]
> Poszedłem z rana i od razu pół kilo mniej! I dają jeszcze czekolady,
> niektóre nawet gorzkie, czyli prawie zgodne z MM (bo raczej nie były to te

LOL ;-))))
Najbardziej fantastyczny pomysł jaki słyszałem.
Podsumujmy możlwości nowego sposobu odchudzania:
- krew 1l - 1 kg
- nerka -0,5 kg
- jedno płuco -2 kg
- wycięcie kilkunastu metrów zbędnego przewodu pokarmowego -3,5kg
- strzyżenie -0,1 kg
- obgryzienie paznokci -0,01kg

I proszę bardzo, na samym starcie mamy ponad 7 kg!!! To jest lepsze niż
kembridż.
W nagrodę wsuwamy migiem dwie duże pizze i jedną golonkę, po czym odchudzamy
się dalej:
- amputacja nóg -30kg
- amputacja ręki -8 kg (jedną sobie na razie zostawiamy, może się jeszcze
przydać)
- wycięcie nadmiaru skóry i ściągnięcie tego, co zostanie -1,5 kg

Gratulacje! 46,5 kg w niecały tydzień. Brawo!
Teraz lekarze oferujący odchudzanie dietą Cambridge mogą teraz śmiało
rozszerzyć swoją ofertę o nowe rewolucyjne osiągnięcia medyczne.
;-)))

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

3. Data: 2003-04-03 12:07:51

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz lekarze oferujący odchudzanie dietą Cambridge mogą teraz śmiało
> rozszerzyć swoją ofertę o nowe rewolucyjne osiągnięcia medyczne.

Tylko, ze do takiej amputacji, zeby sie nie przekrecic trzeba grona
fachowcow - przypuszczam ze zabiegi odchudzajace nie sa refundowane przez
Kasy chorych, czy to co z nich utworzono, wiec pewnie koszty beda wyskie -
ale, przy dobrej kampanii reklamowej, mozna wypromowac nowy sposob na
szeroka skale ;))))

Pozdr
Kafka

4. Data: 2003-04-03 12:21:48

Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości

> LOL ;-))))
> Najbardziej fantastyczny pomysł jaki słyszałem.
> Podsumujmy możlwości nowego sposobu odchudzania:
> [...]
[ciach]

;-))))
ok, a tak (prawie) poważnie, to jaka jest wartość kaloryczna 0,5 litra krwi?
Bo kiedyś obiło mi się o uszy, że te 7 czekolad, które dają, to "ekwiwalent
kaloryczny" oddanej krwi??? Sporo by było...

A tak zupełnie poważnie, to chciałem w ten prowokacyjny sposób zachęcić
grupę do oddawania krwi. No, bo skoro raz na 3 miesiące można bezboleśnie
stracić pół kilo i jeszcze zrobić coś dobrego? Nie mówiąc już o darmowym
badaniu krwi, którego na diecie nie zaszkodzi zrobić co jakiś czas...

Pozdr
Chudy

5. Data: 2003-04-03 12:35:29

Od: "Chudy" <c...@d...wp.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> LOL ;-))))
> Najbardziej fantastyczny pomysł jaki słyszałem.
> Podsumujmy możlwości nowego sposobu odchudzania:

;-))))

6. Data: 2003-04-03 14:56:50

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chudy" <c...@d...wp.pl.invalid> napisał
w wiadomości news:b6h9qt$vai$1@szmaragd.futuro.pl...
> [...]
> stracić pół kilo i jeszcze zrobić coś dobrego? Nie mówiąc już o darmowym
> badaniu krwi, którego na diecie nie zaszkodzi zrobić co jakiś czas...

Szlachetna inicjatywa i kiedyś pewnie bym się do niej chętnie przyłączył.

Teraz jestem dorosły i po przykrych doświadczeniach bycia obywatelem nie
zrobię NIC dla opieki zdrowotnej, ani dla potrzebujących współrodaków jak
długo będę musiał płacić za rzetelną opiekę lekarską i jednocześnie będzie
ze mnie ściągany mafijny haracz przy pełnej aprobacie ww potrzebujących
rodaków wyrażanej każdorazowo w wyborach.

W tym tygodniu na darmową opiekę lekarską wydam około 150-300 zł.
Niech sobie kupią karton czekolady.
Przy okazji, podziwiam tych, którzy uparcie pomagają tym którzy jak
najbardziej ich do tego zniechęcają.

7. Data: 2003-04-03 17:20:50

Temat: Oddawanie krwi ??
Od: "ax" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dzisiaj na bezpłatną opiekę medyczną wydałam 5.100-zł na implant
kręgosłupa dla mamy ..
Czuję się ohydnie wykorzystana ...
Resztę pozostawiam milczeniu ... i tylko żal patrzeć na cierpiącą
rodzicielkę, którą lekarze potraktowali jak nic nie wartego człowieka ....

ehhhh
pzdr

PS. krew też oddałam, bo jest potrzebna do operacji ...

8. Data: 2003-04-03 17:35:12

Od: "sisi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze mnie ściągany mafijny haracz przy pełnej aprobacie ww potrzebujących
> rodaków wyrażanej każdorazowo w wyborach.

ja rozumiem, sama nie raz klęłam na publiczne usługi służby zdrowia
mimo to jednak ten argument do mnie nie przemawia - mając świadomość, że
pół litra mojej krwi raz na 8 tygodni może uratować czyjeś życie o takich
sprawach się po prostu zapomina
tu chodzi w końcu o ludzkie życie, a to jest bezcenne

sisi
/idealistka/

9. Data: 2003-04-03 19:55:56

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sisi" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawach się po prostu zapomina
> tu chodzi w końcu o ludzkie życie, a to jest bezcenne

No cóż, podziwiam Twoją szlachetność. Może się kiedyś zmienię, na razie
przykład idący "z góry" mnie od tego odstręcza.

10. Data: 2003-04-04 06:06:56

Od: "Kama-sama" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kasy chorych, czy to co z nich utworzono, wiec pewnie koszty beda wyskie -
> ale, przy dobrej kampanii reklamowej, mozna wypromowac nowy sposob na

Wiesz, to też jest dobry sposób na schudnięcie... wydasz całą kasę na
operacje, nie starczy Ci na jedzenie, o ile wogóle przeżyjesz... bo z naszą
służbą zdrowia to nigdy nic nie wiadomo... ;)))

Pozdrówka
Kama

CZAT MM
MM-fazy