Oddech

1. Data: 2006-07-14 17:48:49

Temat: Oddech
Od: "Trolek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Byłem u dentysty w sprawie nieświeżego oddechu. Mam powiększone migdały i
okazało się, że to one są przyczyną. Są na nich różne nierówności, w których
osadza się pokarm. To tam leży, kisi się i przez to mam nieświeży oddech. Czy
znacie jakąś SKUTECZNĄ (bo już mam tego dosyć) płukankę na migdały? Używałem już
wody z solą, rumianku... Może jakoś źle płuczę...?

2. Data: 2006-07-14 22:46:17

Temat: Re: Oddech
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:6cd8.0000016e.44b7d900@newsgate.onet.pl tako rzecze Trolek

> Czy
> znacie jakąś SKUTECZNĄ (bo już mam tego dosyć) płukankę na migdały?

Szklanka gorącej wody + łyżka herb. soli kuchennej
Zamieszać, rozpuścić
Dodać do ciepłego 35 kropli płynnej gliceryny.
Po ostudzeniu do temp. znośnej dla gardła
dodać 10-15 kropli jodyny (to chyba nie każdy może, są uczulenia?)
Bezpośrednio przed płukaniem 50 kropli wody utlenionej.

Dali mi ten przepis, jak robili posiew w laboratorium
mikrobiologicznym. Żebym przetrwał do antybiogramu i kuracji.

--
"Czy wierzę, że Kaczyński jest prezydentem? Ja nie chcę w tej chwili
mówić o swojej wierze. To będzie sprawdzane. Ja sądzę, że to

3. Data: 2006-07-15 06:18:25

Od: "Andi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znacie jakąś SKUTECZNĄ (bo już mam tego dosyć) płukankę na migdały?
> Używałem już
> wody z solą, rumianku... Może jakoś źle płuczę...?

Witam,

U mnie podzialala woda utleniona w proporcji 2-3 lyzki stolowe wody
utlenionej na 1/2 szklanki letniej przegotowanej wody i tym roztworem
plukalem dosc intensywnie gardlo. Oczywiscie za pierwszym razem od razu nie
pomoze - ale woda utleniona ma raczej zdolnosci do zmiekczania tych
nalecialosci i ich wyplukiwania.

Niestety jak kazdy kto ma charakterystycznej budowy migdalki - bedzie trzeba
taki zabieg co jakis czas powtarzac (ja 1 raz na 2 tyg)

Tak przy okazji wspomne ze ten roztwor do plukania gardla ma oczywiscie
rowniez przyniesc ulge w przypadkach angin ropnych, gdzie ma miejsce objaw
bolesnego przelykania.

pozdrawiam
Andi

Woda z kranu ??